Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, marně se snažíme spárovat notebook se sluchátkama.Vypadá to, že na notebooku nejde aktivovat bluetooth.S mobilním telefonem se nám to v pohodě podařilo.Je zde operační systém windows 10, jestli to může mít na to vliv.Díky za radu.
Zdravím,
o jaký model sluchátek se jedná?
Viz sdělení na foru: " The headphones are not designed to work with devices other than mobile devices" . V překladu to znamená, že řada SHB byla uzpůsobena primárně na mobily, příp. tablety. Se stolními počítači a notebooky s OS Windows si nerozumí. Nicméně lze to prý u některých modelů obejít.
Někomu pomohlo:
1) Ve správci zařízení si zjistěte jméno vašeho Bluetooth ovladače (někam si ho napište). Podívat se, zdali vám tam zároveň nevisí žluté vykřičníky (neznámá zařízení) -> pokud ano, tak je odinstalujte.
2) Odinstalujte i Bluetooth ovladač (pak restartujte PC) a následně jej manuálně vyhledejte v Googlu a "znovu"nainstalujte. Pokud máte Broadcom jako já, stahujte odtud.
3) Spustit Bluetooth adaptér v liště, zapnout sluchadla (mají být nabitá), stisknout pair tlačítko.
Někdo headset rozchodil pomocí nových ovladačů od Intelu -> skrze aplikaci Intel® Driver Update Utility. Vyzkoušejte.
Další možná metoda: Zapnout BT v počítači, mít sluchátka zapnutá. Na 5 sekund podržet tlačítka Power button a Bluetooth / Mute button, má dojít k resetu. PC by následně mělo Philipsky signálem "vyhledat".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.