Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nelze aktivovat bluetooth na notebooku

Od: zden* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, marně se snažíme spárovat notebook se sluchátkama.Vypadá to, že na notebooku nejde aktivovat bluetooth.S mobilním telefonem se nám to v pohodě podařilo.Je zde operační systém windows 10, jestli to může mít na to vliv.Díky za radu.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

wehappyfew*
hodnocení

0x

Zdravím,

o jaký model sluchátek se jedná?


doplněno 02.12.16 16:58:

Viz sdělení na foru: " The headphones are not designed to work with devices other than mobile devices" . V překladu to znamená, že řada SHB byla uzpůsobena primárně na mobily, příp. tablety. Se stolními počítači a notebooky s OS Windows si nerozumí. Nicméně lze to prý u některých modelů obejít.

Někomu pomohlo:

1) Ve správci zařízení si zjistěte jméno vašeho Bluetooth ovladače (někam si ho napište). Podívat se, zdali vám tam zároveň nevisí žluté vykřičníky (neznámá zařízení) -> pokud ano, tak je odinstalujte.

2) Odinstalujte i Bluetooth ovladač (pak restartujte PC) a následně jej manuálně vyhledejte v Googlu a "znovu"nainstalujte. Pokud máte Broadcom jako já, stahujte odtud.

3) Spustit Bluetooth adaptér v liště, zapnout sluchadla (mají být nabitá), stisknout pair tlačítko.

Někdo headset rozchodil pomocí nových ovladačů od Intelu -> skrze aplikaci Intel® Driver Update Utility. Vyzkoušejte.


doplněno 02.12.16 17:09:

Další možná metoda: Zapnout BT v počítači, mít sluchátka zapnutá. Na 5 sekund podržet tlačítka Power button a Bluetooth / Mute button, má dojít k resetu. PC by následně mělo Philipsky signálem "vyhledat".

zden*
hodnocení

Philips shb 3060...nejde nám spárovat mobilní telefon s notebookem, tak jsme si mysleli, že se jedná o chybu v počítači

 

jarina
hodnocení

0x

jsou (i skrytě) i tu sluchátka v správci zařízení? Tak smazat

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]