Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Notebook - výběr

Od: xyz* odpovědí: 5 změna:
Dobrý den,
mezi počítači jsem naprostý laik a proto píši sem. Potřeboval bych notebook, který splňuje tyto požadavky (viz foto). Poradil by mi někdo a poslal odkaz na notebook, který splňuje moje kritéria? Předem děkuji.

Notebook - výběr

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

tonik67
hodnocení

0x
Myslím, že by Vám stačil notbook zn. HP.,čtyř.jádr.,4GB.RAM
Čtyřjádro a 4GB RAM mají dnes všechny nejlevnější plečky. Btw HP taky není žádná výhra, toho bordelu co mají předinstalovaného od výrobce, to by člověk brečel, dávat to do provozu.
Předpokládám že jde o požadavky nějaké hry a tam to bude chtít hlavně se zaměřit kromě výkonu procesoru i na grafickou kartu. Kolik peněz si můžete dovolit investovat? Jen jestli má smysl něco hledat, nebo rovnou napsat, ať místo notebooku koupíte stolní počítač :)
xyz*
hodnocení

Dejme tomu, že peníze nebudou hrát roli. Chtěl bych notebook skrze volnost. Přeci jenom se stolním počítačem se nepohnu.
praha

nevím co si představit pod volnost. Také důležité jsou pro někoho rozměry jak maiximální, aby se vešel do nějaké tašky a nebo do minimální, protože na 12" se blbě bude střihat video i kdyby měl fullhd

A za druhé notebook je také o vstpuních zařízeních, některří výrobce včetně dell už mají zprasenou klávesnici, kde na šipkách je page up přístupné jen přes fn a to dokonce i na strojích s numerickou klávesnicí. Kvalita touhpadu, trackpointu je také dost rozdílná.

Je pro tebe důležité, aby měl ntoebook fullhd webkameru a ovládání perem? gps/nfc, wwan chceš?

praha
hodnocení

0x