Nenačítají se webové stránky

Od: Datum: 04.09.16 13:45 odpovědí: 3 změna: 05.09.16 00:44

Dobrý den,

Už asi měsíc se mi stává, že cca třikrát za den se vůbec nenačtou internetové stranky. Nenapíše to žádnou chybu nic, prostě je jen bílá obrazovka. Po restartování NTB vše funguje normálně. Nevíte co stím?

Mockrát děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.09.16 16:44
avatar

Podle popisu těžko odhadnout, oč by mohlo jít. Tak jen "výstřel od boku" → já bych jako první prověřila poskytovatele připojení k internetu. Pokud u něj bude vše v pořádku, bude potřeba hledat dál.

Ale k tomu by bylo dobré uvést alespoň OS a prohlížeč.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben®
Datum: 04.09.16 17:59
avatar

Dobrý den, po restartování NTB vše funguje normálně - tak, chybka bude u Vás a internet dostáváte správně. Zkuste jiný prohlížeč, zkuste vyčistit ten stávající (mezipaměť a cookies), zkuste vypnout případné doplňky prohlížeče, zkontrolujte si nastavení prohlížeče (např. povolit cookies a JavaScript) - mohla ho změnit automatická aktualizace. Také použijte antivir (a třeba i CCleaner) a možná by to chtělo přeinstalovat (aktualizovat) ovladače síťového adapteru (síťové karty). Jo, práce dost, tak nečekejte, že se to opraví samo. Zdravím!


doplněno 05.09.16 04:58:

ivzez - jistotu nemám, ale doufám, že tazatel má standardní připojení k internetu na doma a vcelku normální HW. Navíc, jak sama uvádíte, poskytovatel bude stejně tvrdit, že u něho problém není (a většinou má pravdu). Vy máte připojení k internetu na doma, HW i způsob nastavení prohlížeče dost specifické (což vím z jiných otázek), tak možná i proto máte občas s internetem problém.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.09.16 00:44
avatar

"...A internet dostáváte správně." Jste si tím jist? Mně T-mobile opakovaně tvrdí, že jsem připojena k internetu, ale stránky se občas nenačítají. Pomůže buď se "odpojit" a znovu připojit nebo restart. Když mne to už hodně štve, zavolám na zákaznickou linku a pár týdnů je to zase v pořádku... U tazatele může problém klidně být v něčem jiném, přesto bych začala prověřením toho připojení.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.