Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Stahování fotek přes USB kabel do pc

Od: crocuta* odpovědí: 8 změna:

Je tu někdo, kdo by mi poradil "polopaticky" krok za krokem jak postupovat při stahování fotek z mobilu přes USB kabel do pc?

Jsem naprostý laik, ale dříve při W7 nebyl problém. Rovnou se mi objevilo přidané zařízení a nasbídla se možnost stahování. Teď mám nainstalované W10 a nevím si s tím rady.

Zvolím "tento počítač" , mám disc B a C. Když připojím kabelem telefon, objeví se disk E, ale nevím jak dál postupovat.

Předem děkuji za radu nebo odkaz na nějaký manuál. :)

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

fran56ris*
hodnocení

1x

Já to dělám tak,že si otevřu dvě okna Průzkumníku a každé si stáhnu na polovinu obrazovky.Druhé okno se otevírá tlačítkem Win + E.samozřejmně si musím nahoře vpravo zvolit symbol více oken,je to ten dvojitý čtvereček.

Otevřu si E:/ v prvním okně rozbalím a najdu fotky.(obvykle DCIM)

V druhém okně si (buď C:/ nebo B:/ ,kam budu ukládat) otevřu složku, kam bude ukládat a potom myší POUZE FOTO PŘETAHUJI Z E:/foto do složky třeba :C/ foto.

Doufám,že je to srozumitelné.

Jo a ještě je potřeba v zobrazení si nastavit ikony na střední náhled abych pěkně viděl co budu přesouvat.Nikdy přesouvám vše - jen dobré.;)

Jo, takhle to taky dělám, jen místo přetažení (kopírování) dávám z foťáku "vyjmout" a v cílové složce "vložit", aby v té foťákové složce ty fotky nezůstaly, to je pak musíte mazat?

fran56ris*

Jo,to jde taky.Já to mobilu nemažu.Ve foťáku bych je mazal - to pravda.O.K.

dhou
hodnocení

0x

a kde je rozdíl?

crocuta*
hodnocení

Rozdíl? Prostě se mi nenabízí možnost stažení a uložení fotek.

fiser22*

Stačí si je najít a pak zkopírovat jako jakékoliv jiné soubory (typicky se fotografie ukládají do složky DCIM )

No desítky nemám, ale mělo by tam být v nastavení médií, (něco jako bylo postaru v ovládacích panelech v nastavení automatického přehrávání) automaticky spustit import fotografií.

hodnocení

0x