Nejste přihlášen/a.
Je tu někdo, kdo by mi poradil "polopaticky" krok za krokem jak postupovat při stahování fotek z mobilu přes USB kabel do pc?
Jsem naprostý laik, ale dříve při W7 nebyl problém. Rovnou se mi objevilo přidané zařízení a nasbídla se možnost stahování. Teď mám nainstalované W10 a nevím si s tím rady.
Zvolím "tento počítač" , mám disc B a C. Když připojím kabelem telefon, objeví se disk E, ale nevím jak dál postupovat.
Předem děkuji za radu nebo odkaz na nějaký manuál.
Já to dělám tak,že si otevřu dvě okna Průzkumníku a každé si stáhnu na polovinu obrazovky.Druhé okno se otevírá tlačítkem Win + E.samozřejmně si musím nahoře vpravo zvolit symbol více oken,je to ten dvojitý čtvereček.
Otevřu si E:/ v prvním okně rozbalím a najdu fotky.(obvykle DCIM)
V druhém okně si (buď C:/ nebo B:/ ,kam budu ukládat) otevřu složku, kam bude ukládat a potom myší POUZE FOTO PŘETAHUJI Z E:/foto do složky třeba :C/ foto.
Doufám,že je to srozumitelné.
Jo a ještě je potřeba v zobrazení si nastavit ikony na střední náhled abych pěkně viděl co budu přesouvat.Nikdy přesouvám vše - jen dobré.
Jo, takhle to taky dělám, jen místo přetažení (kopírování) dávám z foťáku "vyjmout" a v cílové složce "vložit", aby v té foťákové složce ty fotky nezůstaly, to je pak musíte mazat?
Já to dělám tak, že po připojení mobilu k počítači si otevřu aplikaci Photo Gallery. Nahoře v levém rohu je foťák, kliknu na něj a otevře se mi tabulka import fotografií a videí, kliknu na import, v další tabulce si mohu v "Dalších možnostech" vybrat kam chci fotky uložit a pojmenovat složku a další možnosti, pak OK. Dávám si je do obrázků. Po stažení je na levé straně otevřená složka všechny obrázky a ta složka s čerstvě staženými fotografiemi je zabarvena. Tak si ji můžeš hned otevřít, prohlédnout fotky a upravit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.