Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Připojení k wifi

Od: karel1711* odpovědí: 15 změna:
Mám takový dotaz a prosím o radu.Jak je možné ze mobil mi najde wifinu a připojím se a notebook ji nenajde?
doplněno 06.07.16 22:01: Broadcom 802.11 bg

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

xxxyy
hodnocení

0x
Mate aktualni ovladace na notebooku?
karel1711*
hodnocení

Jak to zjistím jestli jsou aktuální?
xxxyyy
Ve spravci zarizeni. U me stacilo aktualizovat system skrzr windows update
tomas11*

Tak pokude vím tak třeba u Assusu(staršího) se dá wifina vypnout/zapnout , Fn +něco.

Zdar.

karel1711*
hodnocení

Tak zapla je protože hotspot z mobilu ji najde ale jsem v baru a wi-fi nenajde ale mobil áno

hodnocení

0x

Zkontrolujte na wifi adapteru v notebooku, zda nemate nastaven region USA, kde vyuzivaji jen 11 kanálů. Potom pokud vysila wifi router na kanalu 12,13 tak jej notebook samozrejme neuvidi.

Připojení k wifi
karel1711*
hodnocení

Jsem na tyto věci laik tak prosím o postup jak se na to podívat. System je xp profesionalni

Proklikejte se přes Start -> Nastavení -> Síťová připojení do nového okna. Zde uvidíte svá síťová připojení z nichž jedno bude bezdrátové. Na nej kliknete pravym tlacitkem mysi a zvolte vlastnosti. Otevre se nove okno, kde stiskněte tlačítko konfigurovat. Pak uz postupujte dle obrazku (zalozka upresnit a najit region) .

karel1711*
hodnocení

Pokusím se ☺ještě dotaz nejde mi zvuk ale hlasitosti jsou naplno je i ikona v liště dole (reproduktor)ovladač tam je ten se stáhl z netu (realtek ac97) co s tím?

Start -> spustit -> napsat mmsys.cpl a spustit. Otevřou se vlastnosti zvuku. Zkontrolujte všechny záložky. Není zaškrtnuto na první záložce "Ztlumit"? Je na třetí záložce vybráno výchozí zařízení? Je na páté záložce u všech zařízení napsáno "Toto zařízení pracuje správně"?