Nejste přihlášen/a.
Fakt nevím, co jsem kde zmáčkla, ale po roce, dky se mi cokoliv, co jse uložila, uložilo do dokumentů a teď to tam prostě neuklád a objevuje se mi tam nějaké one drive a teď mám posledních zcela zvlášt dvacet nových souborů, zkoušela jsem ten posední soubor otevřít a dát odeslat dokumenty a objevil se mi tam jako 21. kopie, tak nevím. Děkuji az podrobnější radu, jsem laik.
Sn ad se to nainstalovalo samo, ale já to potřebuju zrušit, špatně se v tom hledá.
Zkuste na horní liště ve Wordu "nástroje" - "Možnosti" - záložku "umístění souborů". Zvýrazníte, co chcete ukládat a kliknete na "změnit". V okénku nahoře se objeví aktuální místo pro ukládání souborů. Po kliknutí na ten trojúhelníček vedle se Vám rozbalí adresářový strom, ve kterém si zvolíte místo, jaké se Vám líbí. Pak už stačí potvrdit tlačítkem "O.K."
Mělo by to fungovat.
radu od Magdon bych ráda zkusila, ale teď mám hlavní problém, jak dostat na lištu nový dokument ty nástroje,
Ta lišta s nástroji se jmenuje "panel nabídek" a běžně ve Wordu je. Pokoušel jsem se zjistit, co jste mohla provést, že Vám panel zmizel, ale ať dělám, co dělám, zrušit se mi ho nepodařilo. Sice se dá měnit jeho umístění a vzhled, ale úplně schovat mi nejde. Takže je mi líto, když ho neumím schovat, nemůžu ani zjistit, jak by se dal znovu zobrazit .
Ja som si zvykol nejaké zložky ukladať na pracovnú plochu, či obrázky a aj texty. Takto to mám na očiach, keby som na to zabudol. Na prac. ploche to pomenujem, upravím a potom uložím kam potrebujem. Na hornej lište je ikonka "uložiť", tam je prvý údaj, Kam uložiť? Už tu si musíte určiť kam, do ktorej zložky uložiť. Dobre si tie ponuky preštudujte, lebo už keď dáte uložiť a neviete kam , ťažko to budete hladať. Ďalšia ponuka je pod akým názvom sa tá položke uloží. Nemusí to byť také isté pomenovanie, aké sa vám ukáže. To meno si môžte určiť sama. A môžte určiť aj formát, ale to už je zložitejšie.