Nejste přihlášen/a.
Jak stáhnout videa s hudbou z youtube do mého listu tak, aby vznikl jakoby koncert všech skladeb najednou.
Děkuji za návod.
Zkuste trochu upřesnit co považujete za "můj list" a jak by měl vypadat "koncert všech skladeb najednou", protože takhle je dotaz dost nepřesný. Klidně by se dal pochopit jako stažení kompletního playlistu (kompletní videa nebo jen hudbu z nich?!), ale také jako "smíchání" několika hudebních stop z videí dohromady.. to by ale nebyl koncert, nýbrž spíše bordel a bez specializovanějšího SW to neprovedete.
Myslel jsem to tak, že když na youTube zvolím nějaké video s hudbou, chci se ho někam(list) stáhnout, za něj nějaké
další video atd... třeba 10 videí, aby na jeden příkaz začala postupně ta vybraná videa hrát hudbu jako na dlouhrající
desce. Asi jsem zvolil nepřesné vyjádření, jsem začátečník.
Dobrý den, možná bude pro Váš záměr lepší stahovat si jen hudbu a ne celá videa.
Najděte si na YouTube hudební video a jeho adresu zkopírujte do okénka stránky viz odkaz. Klepněte na GO a čekejte - potom přes odkaz dále stáhnete do PC jen hudbu jako MP3. Takto si můžete překonvertovat více klipů na hudbu a tu potom poslouchat z HDD přes svůj přehrávač v PC (nebo vypálit na CD). Zdravím!
To, co popisujete, vypadá jako vytvoření playlistu (seznamu videí) přímo na YouTube. Pokud máte na YouTube / u Googlu účet, můžete si takto přidávat videa - jak píšete - jedno za druhým a pak je přehrát, přičemž videa na sebe navazují a hrají, než dojdete v playlistu na konec. Jak na vytvoření playlistu: odkaz 1 , odkaz 2 . A kdybyste chtěl celý playlist z YT stáhnout tak, aby hudba zůstala v původním pořadí a s názvy použitými ve videích, tak je to také možné.. např. program youtube-dl to zvládne jediným dobře mířeným příkazem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.