Nejste přihlášen/a.
Dobry den,kdo mi prosim poradi s timto textem a co znamena tato zprava.Zniceho nic mi zhasl pocitac a objevila se mi tam tato konfiguracni zprava.Kdo mi prosim poradi,co to znamena,jestli je tam vir nebo musi byt nova instalace?Kdo mi s timto pomuze selhavaji mi vsechny instalace,nejde naistalovat ani antivir.
Máte hardwarový problém - modrá smrt znamená, že např. odchází paměť, odchází HDD, je problém s chlazením procesoru, je špatný zdroj.,... .
Možností je tolik, že vy jako laik to opravit nezvládnete - nutný servis, diagnostika, výměna části HW (někdy stačí např. pasta na chladič čipu).
Druhou možností je chybná instalace nebo závada na systémové části ... reinstal WIN
Já to měl při nejlepším 50/50 - většinou čip a chladič, paměť, zdroj.. za posledních 10 let u pc v okolí ... ale jsem laik a samouk... Nejprve jsem to dával do servisu - tj. možná si chtěli vydělat a řekli si o 600,- za zdroj..., ale i pak jsem řešil chyby HW... možná náhoda
Ještě jsem si vzpomněl... Někdy se stává, že člověk chce např. vysát PC a do něčeho bouchne... Jednou jsem tak řešil povolený chladič - jedna packa byla zvedlá a po pár minutách se automaticky vypnul PC jako ochrana proti přehřátí čipu. Jednou zase někdo zkoušel doplnit paměť ram - do DDR2 narval DDR1 - násilím jde všechno... ale PC to samozřejmě nerozchodí...
Záleží tedy na důvodu vzniku problému a ten mi nedokážeme odhadnout - proto radím servic PC.
Strašení s hardware problém? Vždyť je to ve většině BSOD součást výpisu! Jaký SW nebo driver potřebují Widle na RAM, HDD nebo vadný zdroj?!? Samozřejmě, že většinou je příčinou právě chyba hardware jak radil kolega. Takové rady a soudy bez praktických zkušeností nikomu nepomůžou a jen vnáší zmatky do řešení problému.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.