Nejste přihlášen/a.
Dotaz ke všem, kteří užívají em. klienta Thiuderbird. Z ničeho nic nefunguje ani příjem ani odesílání pošty.V prohlížečích pošta funguje niormálně. Nějaké doporučení?
Dobrý den, ano - zkusit Thunderbird s vypnutým firewallem a antivirem (mohla proběhnout jejich automatická aktualizace, která to blokuje) nebo si také zkontrolovat nastavení aplikace Thunderbird. Zdravím!
doplněno 28.03.16 23:38:Mám tyto hodnoty v nastavení Thunderbirdu: Server odchozí pošty (SMTP) - adresa je smtp.seznam.cz , port je 465 , zabezpečení je SSL/TLS Nastavení serveru - adresa je pop3.seznam.cz , port je 995 , zabezpečení je SSL/TLS A potom mám nastavené také své heslo.
doplněno 29.03.16 00:05:rudy63 - já tam žádné doplňky nemám. Ovšem, Vy to můžete zkusit. Jinak si to nastavení účtu/ů zkontrolujte. Více už neporadím.
Používám Comodo.Po vypnutí antiviru a firewallu (i AB-když už jsem v tom vypínání byl) a reakce Thuindrebird je stále stejná.Po vypnutí předchozího jsem restartoval Thuderbir i NB, ale nic nového.Pouze tahle hláška
Nic jsem během dne, kdy vše fungovalo, nepřenastavoval.
Jen bych dodal, že s nastavením jsem přčdtím nedělal nic a není v tomto em. klientovi funkční ani @gmail.com.Netuším, jak by se mi povedlo nechtě změnit nastavení u všech účtů najednou.
Dobrý den, tak, údaje máme stejné, ale ještě si zkontrolujte údaje pro server odchozí pošty (SMTP). Ovšem, zdá se, že v Thunderbirdu problém nebude. Ještě můžete udělat kontrolu, zda je v PC aktuální datum a čas (tedy, správný), restartovat modem (tím to zřejmě nebude, ale zkazit tím nic nemůžete), projet PC antivirem (třeba najde "šupáka") a snad zkusit i Obnovení systému směrem vzad (to až jako poslední možnost). Když jsem psal o vypnutí antiviru a firewallu, tak jsem myslel vypnutí celkové - nesmí běžet ani na pozadí. Tak, snad jste to takto zkoušel - pokud ne, tak vyzkoušejte. Zdravím!
doplněno 29.03.16 13:29:rudy63 - klepněte si v Thunderbirdu vlevo na název účtu. Potom na stránce najdete Zobrazit nastavení pro tento účet a tam zcela dole (levý sloupec).
doplněno 29.03.16 21:09:rudy63 - ano, to nastavení viz Váš další obrázek je správné, resp. obě nastavení máme stejná.
Já jsem s Thunderbirdem nikdy takový problém neměl. Tímto jsem vyčerpal své nápady a už jiný nemám. Myslím, že v Thunderbirdu je vše OK, ale kam sáhnout dál, tak to už nevím. Tak, hodně štěstí a snad to nějak rozhýbete - má snaha končí.
Dobrý den,čas i datum je aktuální,modem restartován,NB jsem projel CCleanerem. Nic z toho nezabralo.A teď zpět k nastavení.Poštovní server je POP. Adresa serveru pop3.seznam.cz. 995. Nemám ani tušení, kde bych v Thunderbirdu nastavil server odchozí pošty SMTP. Nikde to tam nevidím
nema internet, zkontrolujte jestli nema nastavene nejake proxy a jestli je aktualizovany, v posledni dobe probehlo dost aktualizaci, coz predtim nebyvalo zvykem, kouknete jsetli nejste v offline mode (mohl jste to zapnout pri psani zkratkou) apod
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.