Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč nechodí všechny e-maily?

Od: misa503® odpovědí: 1 změna:

Dobrý den. Mám Win 10, ale je to jedno, stávalo se mi to i u Win 8.1. Stolní PC - velká bedna.

Na PC mám instalován eM Client a Thundrbird

Občas se mi stávalo na Win 8.1 a stále stává i na Win 10 to, že mi nedorazí nějaký e-mail na Thunderbird, ale na eM Client dorazí všechny e-maily.

Odhaduji, že tak jeden e-mail z 10 nedorazí na THB, když to kontroluji na eM Client.

Původně jsem si myslel, že se objevují e-maily ve spamu nebo někde jinde na THB, ale nic takového jsem nezjistil.

Na eM Client jsou povoleny jen dva účty e-mail. Na THB je povoleno více účtů, což využívám.

Mohu kontroloavat doručení e-mailů jen na těch dvou stejných účtech na eM Client a THB. Tyto účty používám nejvíce.

Mámm nejnovější verze eM Client i THB.

Tak by mě zajímalo, proč se mi tak děje, nějaký nápad.

Děkuji.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Nastavení nevyžádané pošty či blokování reklamních spamů?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]