Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přejít na Windows 10 nebo ne?

Od: huntirovak* odpovědí: 14 změna:

Dobrý den, prosím někoho kdo mě může poradit, protože se mě neustále nabízí Windows 10 (stažení zdarma) tak mám problém, mám Windows 7 profesionál kterých se nechci zbavovat tak potřebuji poradit protože nejsem žádný odborník co je lepší. Jdou stáhnout ty 10 na flash disc a jakou musí mít kapacitu? Kdybych ty 10 instaloval tak musím mít nějakou zálohu pro případ další možnosti instalace, a ještě jedna věc je možno se vrátit po desítkách zpět na sedmičky? Děkuji a přeji krásný den.

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x
Pouze můj subjektivní názor:
Zbavovat se Win7 Profesional kvůli W10 je nesmysl.
Pokud Vás obtěžuje neustálá nabídka na instalaci W10,stačí odinstalovat aktualizaci 3035883.
Pak se to přestane zobrazovat.
doplněno 28.05.16 15:10: Ano,překlep,omlouvam se.
doplněno 28.05.16 15:11: chip.cz/...
jirikryl

Hledal jsem aktualizaci 3035883, ale nenašel jsem ji a přesto mně nabídka W10 stále obtěžuje.

Není ve Vašem sdělení chyba? Našel jsem totiž aktualizaci 303 5583?

Prosím, sdělte není-li chyba (překlep) ve Vašem sdělení.

Díky Jiří Kryl

pc*
hodnocení

3x

Pokud upgradujete W7 PRO, tak z W10 bude OEM.

Pokus chcete W7Pro i W10, dá se to obejít.

Stručně:

Uděláte si zálohu funkčních W 7 PRO (nejlépe v českém Acronisu - dl2.acronis.com/...) Potom nainstalujete W10, váš počítač se nyní zapíše na Servru MS jako aktivovaný (můžete, ale nemusíte udělat zálohu funkčních W10) a nyní obnovíte zálohu W7 a budete jí používatí dál, pokud budete chtít v budoucnu přejít na W10 (ať novou instalací či obnovením ze zálohy), tak to můžete učinit kdykoliv, protože váš počítač už je na servrech MS aktivovaný.