Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zaseknutý skener

Od: anony* odpovědí: 13 změna:

Chtěla bych se zeptat, co dělat se zaseklým skenerem? Podařilo se mi omylem vypnout tiskárnu během skenování a tudíž se skener nevrátil do původní pozice, ale zůstal "na druhé straně". Šlo by to opravit doma, nebo je to spíš na servis?

Předem děkuji za odpověď.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar libor007
a neskenuje?
anony*
hodnocení

Bohužel neskenuje.

 

fastcrash*
hodnocení

0x

když tu tiskárnu vypnete a zapnete nebo dáte scanovat tak se nevrátí?

anony*
hodnocení

Zkoušela jsem několikrát vypnout a znovu zapnout + skenovat. Nic nepomohlo.

 

fastcrash*
hodnocení

0x

zkuste to jeste na chvilku vytahnout ze zasuvky. Mechanicky to asi poškozené nebude. jen prostě zamrzl a je třeba retartovat.

anony*
hodnocení

Asi to nepůjde jen tak vyřešit.

 

fastcrash*
hodnocení

0x

nereaguje ani tlačítko na tiskárně/scaneru ani softwarové přímo v počítači? nechce se mi věřit, že by se to tímto způsobem rozbilo.

anony*
hodnocení

Samotná tiskárna už odmítá komunikovat. Zkoušela jsem to i přes počítač. Jediné co mi vyskočí je, že při skenování došlo k chybě, že mám opakovat akci a informace o řešení problému prý naleznu v dokumentaci dodané skenerem. Jenže nikde nic nemůžu najít.

A co máte za tiskárnu? Výrobce, model...?

anony*
hodnocení

HP Laser Jet M1132 MFP

Dobrý den, skuste tiskáru vyresetovat pomocí toho návodu:

Turn off printer. Hold the CANCELand> buttons, and turn on printer. When you see Permanent Storage Initrelease the two buttons. When the process completes you will see the readymessage. This will reset ALLmenu settings.

( původní zdroj)

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Tak oslovit podporu výrobce. Tiskárna musí výpadek vydržet a nějak se resetovat.

 

dam®
hodnocení

0x

Snad ještě odpojit z tiskárny kabeláž, datovou i síť. Tonoucí se stébla chytá...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]