Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Služba Capsa.cz

Od: darda odpovědí: 2 změna:

Dobrý den.

Už nějaký čas mi nefunguje služba Capsa.cz a emailový dotaz se mi z ní vrací nedoručen.

Nevíte někdo, co se tam děje?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar yakub

Pokud jste platící zákazník, tak capsa.cz/... -> zvednout telefon a zeptat se? :)

Poslal jsem testovací email na capsa@capsa.cz a technická podpora mi odpověděla do 3 minut !

darda
hodnocení

Platící zákazník nejsem, Jen tzv. "ZADAX". Proto z toho nedělám aféru, jen se ptám. Telefon možná zvednu, ale nedělal jsem si moc iluze, když se mi vrátilo hlášení, níže:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<
capsa@capsa.cz>
(reason: 550 Rejected)
----- Transcript of session follows -----
... while talking to manitou.capsa.cz.:
>>> DATA
<<<550 Rejected
554 5.0.0 Service unavailable

A to samé i ze "spřáteleného"webu uschovna.cz , kde jsem to zkoušel taktéž.

Data nějak extrémě nepotřebuji, jen by mi jich přišlo líto.

Díky za odezvu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]