Nepřicházejí emaily do Google Apps (Mail)

Od: Datum: 26.02.16 23:06 odpovědí: 3 změna: 29.02.16 01:24

Dobrý den, mám mailové služby (MX záznamy) domény přwsměrované na Google Apps, abych mol využívat Mail v business verzi. Doména je u Wedos, doposud nebyl problém. Po migraci emailů mi některé emaily jsou doroúčeny s velkým zpožděním nebo vůbec a u jednoho odesílatele jsou velké problémy. Stále mu přichází hláška:

Předmět: Undelivered Mail Returned to Sender
This is the mail system at Centrum Holdings
Im sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. Its attached below.
For further assistance, please contact your system administrator.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
----------
Reporting-MTA: dns; gmmr2.centrum.cz
X-Postfix-Queue-ID: A5B6A60021AE
X-Postfix-Sender: rfc822; yyyy@yyyy.cz
Arrival-Date: Wed, 24 Feb 2016 19:10:55 +0100 (CET)
Final-Recipient: rfc822; xxxx@xxxx.cz
Original-Recipient: xxxx@xxxx.cz
Action: failed
Status: 4.4.1
Diagnostic-Code: X-Postfix; connect to aspmx.l.google.com[2a00:1450:

400c:c06::1a]:25: Network is unreachable

Kontrola MX záznamů ukazuje, že jsou správně nastavrny do služby Google Apps. Nevíte čím by mohl být problém s doručením mailů?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.02.16 21:39
avatar

Zdravím,
mám také doménu na Wedos a také po migraci řeším problém se stahováním e-mailů do klienta v pc (nemám Google Apps ale jiného klienta). Řešil jsem to už i s podporou a zatím jsem se (za pomoci podpory) propracoval k tomu, že z klienta e-mail odešlu a dojde správně, ale co mi přijde mi končí na mailserveru Wedosu, takže musím kontrolovat tam. Zatím jsem neměl čas to dál řešit, ale budu se opět obracet na podporu. Vám doporučím totéž - obrátit se na podporu Wedos

Ohodnoceno: 0x
 
Od: googlemail
Datum: 28.02.16 22:50

Dobrý den, děkuji ale mě se Wedos podpora netýká. Maily přes Wedos nejdou, MX záznamy jsou nastavené přímo na servery od Google.

Datum: 29.02.16 01:24
avatar

Omlouvám se, přehlédl jsem, že máte jen doménu, ale ne hosting u Wedosu.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.