Nejste přihlášen/a.
U mého notebooku ACER ASPIRE ES1-512, který je v provozu 14 měsíců dochází nepravidelně k závadě souvisící s dolní lištou a to tak, že buď nelze notebook spustit anebo naopak nejde vypnout.Byl již několikrát v opravě v záruce a závada se stále opakuje.Závada se projevovala na původním OS Windows 8.1, potom na W10 a nyní znovu na 8.1.Acer opravna řeší problém tím, že uvede přístroj do továrního nastavení, tím závada zmizí ale jen nakrátko, od poslední opravy na př. uplynul jen jeden týden a stejná závada je zase tady.Dolní lišta nereaguje.Máte někdo zkušenosti s tímto problémem?Jak postupovat dál, díky.
to Harry
Na dolní liště jsou ikony různých funkcí,včetně Start, při poruše je lišta nefunkční /nereaguje na klik/, nelze se tedy dostat do prohlížeče a dalších funkcí.Naopak dojde-li k poruše při vypínání, tak se na monitoru ukáže "vypínám" ale PC se nevypne.Vypnu-li na tvrdo, tak PC běží dál na baterii a při zapnutí se ukáže zase "vypínám" a nedá se proto nastartovat.
Ještě k druhému příspěvku.
Máte pravdu, všechny záložky, hesla, přidané programy atd. se musí vždy znovu nainstalovat, minulý týden jsem ještě po opravě vše nainstalovat a už zase došlo k poruše.Ještě bych dodal, že zručnější a chytřejší se dostanou do PC, i když zůstane na monitoru jen ten nápis "vypínám" a jinak žádná jiná možnost.Natolik ale nejsem zdatný.
opakované závady a tovární nastavení vám znemožňují běžné užívání, nutí vás opakovaně aktualizovat, instalovat, zálohovat... Reklamujte naposled s požadavkem na vrácení peněz a kupte si jiný NTB - doporučím LENOVO.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.