Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Loop video

Od: pejo® odpovědí: 11 změna:

Zdravím,

mám dotaz. Jaký je free program na tvorbu loop videa? Prostě, až se video dostane na konec, tak se začne přehrávat znovu. Zvuk tam nemusí být. Když to tak vezmu, tak jsem v tomto nováček. Nebo to video vytvořím v jiném programu a jak z něj udělat opakující se video do blba. Děkuji za poskytnuté rady a poznámky.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

joudic*
hodnocení

0x

repeat nastavite v nastaveni prehravace a nebo online si muzete repeatit z youtube http://www.yourepeat.com/

hodnocení

Udělá se to v kompu a pak to dám na flashku. Chci to přerát v TV z flashky. Děkuji.

cinematic*

Pak musíte funkci repeat nastavit v přehrávači (nebo TV), flash disk vám toto sám o sobě neumožní, jedině že byste to video na něj nahrál už zasmyčkované na požadovanou délku.

hodnocení

O to mi jde. Zasmyčkované video dát na flashku. Jak to udělat či jaký program free to umí?

cinematic*

Video vložíte do libovolného video editoru, nakopírujete za sebe na požadovanou délku a vyrenderujete jako jeden film. Programů na úpravu videa je hromada, např. windows.microsoft.com/...

hodnocení

To jde a jde to přehrát v TV. Nevýhodou je velikost výsledného souboru. Použil jsem MOVIE MAKER z WIN. Děkuji.

cinematic*
hodnocení

0x

A kde bude to video přehráváno nebo jaké je jeho určení?

hodnocení

To video je krátký. Je to pár desítek sekund. Děkuji.

hm*
hodnocení

0x

Nevím, co to je za video, ale někdy se dá krátká smyčka uložit do animovaného GIFu (se všemi nevýhodami z toho plynoucími). Umí ta TV animované GIFy?

hodnocení

GIF znám. TV to nepodporuje. Vyzkoušeno.

hodnocení

Zatím jsem to udělal tak, že jsem si udělal EXE soubor v free aplikaci EXESlide, pak jsem si nahrál z obrazovky video ve free programu a převedl ho pomocí free converteru do formátu, který podporuje televize. Vyřešeno.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: