Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Poskozeny audio jack

Od: majklos odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, jsem vystudovaný elektrikář slabouproud tudíž když se mi rozbil jack na notebooku je pro mě výměna banalita jen nevím jestli hrozí že něco udělám špatně nebo že tam je nějaký speciální jack může mi někdo poradit?

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

notebookách není jacková zástrčka s rozpínacím ani spínacím kontaktem, odepínání integrovaných repro se děje elektronicky po zatížení výstupu na kontaktech. Proto bývají tyto jackové zástrčky jednoduché a k sehnání jich je velké množství v mnoha provedeních. Pájené jsou většinou na vrchní vrstvu tištěného spoje, takže ani s výměnou nebývá problém.

Nemusí být vždy. Měnil jsem ve dvou různých noteboocích a měly kontakt.

hodnocení

0x

Na výměně jacku by v podstatě nemělo být nic složitého, ale... Pochybuju, že ve Vašem noťasu bude jack, běžně sehnatelný v obchodě. Možná bude částečně integrovaný ve skříni noťasu, částečně na desce. Nebo nebude přístupný bez demontáže dalších součástek. Pravděpodobně bude zapájený v několikavrstvém plošňáku. Taky může být speciálně vyrobený jen a pouze pro konkrétní zařízení a originál asi neseženete. Zkrátka výměna nemusí být bez speciálního nářadí a mechanických úprav jednoduchá. Ale třeba ne, třeba bude normálně přišroubovaný a s deskou propojený kablíky (pochybuju, tak se to už léta nedělá). To se ale takhle na dálku nedá odhadnout.

doplněno 22.01.16 18:15:

Tak pokud jste servisoval notebooky, víte asi nejlíp, co Vás tam může čekat. V tom případě nechápu, proč se ptáte tady. *nevi*

majklos
hodnocení

ja driv servisoval notebooky ale problem je v tom ze komponenty tam byly k dostani tim padem se proste vzala zakladovka horkovzduchem se odpajel stary a napajel novy tot vse jde mi prave o to jestli staci sehnat konektor se stejnymy vyvody a tot vse

hodnocení

0x