2x



Jak získat zpět peníze od Mc Afee?

Od: Datum: 20.01.16 10:57 odpovědí: 41 změna: 30.11.16 22:13

Dobrý den, obracím se na všechny podobně "postižené" o radu. V lednu 2015 jsem si pořídila antivirus Mc Afee na rok za 399 Kč. Bohužel jsem si však nevšimla, že je tam nainstalované automatické obnovení předplatného. A v prosinci 2015 si Mc Afee stáhlo z mého účtu bez předchozího upozornění 2399 Kč, až poté mi zaslali e-mail i s dovětkem, že pokud nejsem spokojena s jejich produktem, tak můžu požadovat vrácení částky do 60 dní. Nicméně na tuto společnost není možné získat žádný oficiální kontakt, tj. adresa firmy v ČR, jen v USA a Anglii. Na e-maily nereagují, na zákaznické lince nějaký anglicky hovořící člověk a doporučený dopis zaslaný na P.O. box uvedený na jejich webových stránkách, se mi vrátil s tím, že box je zrušený. Podařilo se někomu získat peníze zpět nebo ví někdo jak postupovat? Děkuji za případnou radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.01.16 11:13

Najděte si někoho kdo umí anglicky a vyřeší vám to na zákaznické lince.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 20.01.16 12:39

děkuji..

Datum: 20.01.16 13:53

No jo no- a příště pokud si budu chtít objednat placenou službu (nemusí to být zrovna antivir) tak se někoho poptat zda to má cenu , třeba zde nebo na nějaké jiné poradně.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: morrffeuss
Datum: 21.07.16 13:15

Dobrý den, stalo se mi to samé a tak bych se chtěla zeptat, zda se to někomu povedlo vyřešit přes zákaznickou linku?

Předem díky za info.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.01.16 19:47
avatar

Pavlínko - jak kdybych to psala já :( dopadla jsem naprosto stejně. Napište, jak jste dopadla, dík :)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 20.01.16 20:30

Určitě dám. Zkusím se ještě obrátit na Sdružení ochrany spotřebitelů, nic jiného už mi fakt nenapadá.. :(

Datum: 20.01.16 20:35
avatar

Já si právě říkám, že to byla moje blbost, když jsem si před rokem nevšimla zaškrtnuté kolonky - automatická obnova.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.01.16 22:22

Přesně tak, ani já si toho nevšimla.. A s tím ti podvodníci samozřejmě počítají.. Mají to opravdu dobře vymyšlené a nikdo není neomylný. Byla to opravdu drahá zkušenost a teď už si dám pozor.. ;)

Datum: 20.01.16 23:40

Pavlo, koukal jsem na pár stránek, kde lidé řeší stejný problém jako Vy - viz např. zde nebo zde (je to v angličtině). Co jsem tak v rychlosti pochopil, tak musíte kontaktovat zákaznickou linku - resp. můžete je kontaktovat telefonicky, nebo by to mělo jít i přes chat. Tak jako tak potřebujete někoho, kdo umí anglicky (pokud angličtinou sama nevládnete). Obracet se na Sdružení ochrany spotřebitelů apod. mi přijde zbytečné, když je to zahraniční firma - na tu budou předpokládám jakékoli naše úřady nebo organizace krátké...


doplněno 22.01.16 23:33:

Není zač Pavlo, snad Vám to aspoň trochu pomůže. Dejte pak vědět, jestli jste nakonec uspěla, ať kdyžtak ostatní, kteří by měli stejný problém, už věděli, co a jak...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 21.01.16 07:54

Děkuji moc, Tomáši za reakci a ochotu.. Podniknu v tomhle směru potřebné kroky.. Ještě jednou díky moc!

Datum: 23.01.16 09:30

Stoprocentně dám vědět, jak vše dopadlo a ještě jednou moc děkuji..

Datum: 21.01.16 14:24
avatar

Přehlédnout malé zaškrtnuté okénko je snadné, to chápu.

Nechápu však povolení přístupu společnosti McAffee k Vašemu účtu.

[Stačilo po provedení první platby zrušit souhlas s inkasem z účtu.]

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 16:57

Můžu Vás ujistit, že žádný souhlas s inkasem z účtu jsem nikomu nedávala a už vůbec ne na takovou částku.. První platba proběhla jednorázovou platbou přes kartu tak jak jsem platila X krát různé nákupy na internetu a nikdy s tím nebyl problém. Ani úřednice v bance nechápala, jak se jim to podařilo stáhnout, prý se s tím setkala poprvé. Ovšem jak se říká - po bitvě každý generál a určitě jsem tento dotaz nevkládala proto, abych si přečetla, co jsem měla či neměla udělat, to mi opravdu moc nepomůže.. To už teď vím sama a byla to opravdu drahá zkušenost..

Datum: 21.01.16 17:14
avatar

Já to platila taky kartou a po roce si sami stáhli další platbu :(


doplněno 21.01.16 17:15:

Ještě jsem se snažila v bance platbu zastavit, dokud visela v nezaúčtovaných, ale bohužel byly svátky a pak už bylo pozdě

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 18:29

Zvolila jsem naprosto stejný postup.. Já to zjistila už po 4 hodinách a okamžitě to řešila, dokud to bylo v nezaúčtovaných transakcích přímo v bance, ale stejně s tím už prý nemohli nic dělat.. :( Jen mi paní doporučila, ať si tuto platební kartu zruším a nechám vystavit novou, aby eventuelně další rok nemohli na ni sáhnout znovu a vesele si tam "hospodařit" i přes všechna opatření..

Datum: 29.01.16 21:29
avatar

Kartou jsem přes internet nikdy nic neplatila, takže s tím nemám zkušenosti.

Měla jsem ale dojem, že jde (většinou) o platby jednorázové.

O tom, že by si po platbě kartou po roce stáhl další platbu zde čtu prvně...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: platba
Datum: 20.09.16 03:59

Vaše blbost. Pro banku je vše v pořádku. To jsem se informoval. Taky se o to pokoušeli. Jakmile pustíte údaje z karty ven, tak si kdykoliv z ní mohou strhnout. Ať již právem k čemuž byl dán souhlas kterého jste si nevšimla, i neprávem. Dle banky je možnost kartu zrušit. Já to řeším, že po platbě po internetu nestavím limit další platby na nula Kč. Další možnost dočasně zakázat platbu po internetu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 18:56

Také jsem si loni koupila antivirus od Mc Afee za 399, ale nedávno mi přišel e-mail, že mi bude končit platnost a abych měla zapnutou funkci automatického obnovení předplatného. Asi při mně stáli všichni svatí, protože jsem automat. obnovení zrušila a dnes koukám, že mi zmizela ikona z plochy. Nechápu ale, jak můžou vytáhnout peníze z účtu, nezkoušela jste si stěžovat na neoprávněnou platbu?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.16 09:28

Tak to buďte ráda, jinak byste dopadla stejně jako já.. Ale už jsem učinila kroky, aby se tohle neopakovalo. A i pokud se mi nepodaří dostat z nich ty peníze zpět, tak ať to slouží alespoň jako výstraha pro ostatní, ať si na praktiky společnosti McAfee dávají dobrý pozor.. Protože věřím, že se nás napálilo více než jen dvě.. :(

Od: hanca
Datum: 13.03.16 18:05

Pavli jak jste dopadla? Zrovna dnes se mi stalo to samé a marně hledám možnost kontaktovat podporu, nikde žádný email*bum*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.05.16 09:11

Dobrý den Hani,

omlouvám se za pozdní reakci, ale všechny e-maily z poradny mi spadly do hromadné pošty, kde jsem je náhodně objevila až dnes při hledání jiného emailu.

Adresa, na kterou jsem posílala doporučený dopis (firma, pod kterou tahle pochybná společnost patří) je Intel Czech Tradings, Inc., IBC Pobřežní 3, Praha 8, 168 00. Bohužel mi však nepřišla žádná reakce od nich, takže to bylo úplně zbytečné. Ještě měli na svých stránkách uvedený P.O. Box 41, Praha 618, ale z toho se mi doporučený dopis vrátil s tím, že box je zrušený.

Držím Vám palce, ať máte více štěstí! Pavla

Datum: 22.01.16 20:05

Nikdo z vás nechtěl po bance vysvětlení, jak mohla povolit neautorizovanou platbu? Přece při jednorázové platbě kartou si druhá strana nemůže z účtu vzít kdykoliv cokoliv, nebo jo?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 22.01.16 21:14
avatar

Když platím kartou na internetu, zadám číslo karty, platnost a kod ze zadní strany karty. Žádnou autorizaci to po mně nechce :(

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.16 09:24

Přesně tak to dělám i já.. A nikdy se mi nestalo, že by si po čase někdo sám mohl "sáhnout" na můj účet a stahovat si libovolné částky bez předchozího souhlasu nebo upozornění.. Ani v bance nechápali, jak se jim to podařilo, když jsem platila předtím on-line jednorázovou platbu kartou.. :(

Datum: 23.01.16 18:10

Já při platbě taky zadám všechny údaje z karty, ale potom jsem přesměrovaná ještě na jinou stránku, na mobil mi přijde číselný kód, který musím zadat jako potvrzení a teprve potom je platba odsouhlasena.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.16 20:00
avatar

Párkrát jsem viděl volbu uložení detailů karty pro zrychlení dalších plateb. Pak není problém, aby si strhli cokoliv.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: virusss
Datum: 22.01.16 21:19

Na antiviry jsem se vyprdl asi předloni, kdy sem měl AVG a počítač mi napadl virus tak,že nešel zapnout a jen černá obrazovka. Tak sem volal na jejich linku a tam mi bylo arogantně sděleno,že ochrana není 100% a tak ten můj virus je v tom 1% a za to že oni nemůžou. Až se znovu narodím tak nebudu benzinář, ani nebudu věštit počasí,ale budu prodávat antivir za kterej nenesu žádnou zodpovědnost a u kterýho případnou chybovost svedu na to 1% . Teď nemám žádnej antivir a funguju normálně.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 23.01.16 20:01
avatar

Tak ono to především chce používat mozek...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: janajuricova
Datum: 04.02.16 23:42

Na můj mail mi 30.1.2016 přišla zpráva s ikonkou právě od Mc Afee. (program jsem si zakoupila na podzim loňského roku) Nevěnovala jsem bohužel textu zprávy natolik pozornost, že jsem si jeho otevřením spustila do PC Trojského koně. Softwarová firma mne ujistila, že se jedná o šifru 4. generace a ta odpraví všechno. Nedá se zachránit vůbec nic, co jsem neměla uložené na záložním disku. Tak jsem přišla prakticky o všecko během pár vteřin. Proto vás upozorňuju na zprávy v mailu s ikonkou této značky, abyste nedopadli jako já. Buďte pozornější !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bour
Datum: 22.05.16 23:41

která firma? Jak šifra? Kde je seznam těch generací? A co znamená odpravat? A co znamená, odpraví všechno?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jose
Datum: 29.04.16 09:17

Chtěl jsem si též zakoupit za 399,- kč na rok antivirus MC Afeé, jelikož v zakoupeném počítači byl nainstalován a

vypršela lhůta jeho použití ( již měsíc po zakoupení počítače), ale nemám žádnou kartu takže jsem platbu neprovedl.

Ale - v textu při zakoupení bylo napsáno, že se automaticky po roce znova obnoví ( ale za kolik to už tam samozřejmě nebylo) s tím, že pokud to nebudu chtít automaticky po roce prodloužit - tak se musím přihlásit (asi na můj vytvořený účet) a tam to zrušit. Pokud jste tak neučinila tak jste dala zřejmě souhlas s automatickým obnovením. Ale jak je možné že si to vezme bez Vašeho souhlasu z Vaší karty peníze to nevím - to byVám měli spíše zodpovědět provozovtelé karty.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.05.16 19:41

Dobrý den.

Musím se zeptat zda jste situaci vyřešila. Před hodinou mi totiž byla platba stržena. Jsem na mateřské a totálně nahraná. Volala jsem hned do banky, ale bohužel mi již nemohou pomoci. Co to je jako?! Jak mi může někdo vyluxovat účet aniž bych dostala ověřovací sms a vůbec k čemu je také 3místný bezpečnostní kod na kartě? Nezkoušela jste poradnu v dtestu? děkuji za odpověď Monika

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kakamila
Datum: 13.05.16 20:30

Napadá mě jediná věc,když měl Mcfee přístup k počítači,tak skenoval co tam zadáváte a spolu s platbou posílal do centrály...

Platby kartou využívám...mám tam limit 1.000 Kč.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.05.16 09:06

Dobrý den,

bohužel Vás asi nepotěším, peníze se mi nepodařilo získat zpátky. Doporučený dopis na P.O. Box se vrátil s tím, že box je zrušený a na adresu firmy v Praze, pod kterou tato pochybná společnost patří sice došel, ale žádná reakce na něj. A pokud neumíte perfektně anglicky, tak na zákaznické lince se též nedomluvíte. V bance mi paní akorát poradila, ať si zažádám o novou platební kartu, aby se po roce stejná situace neopakovala a nemohli mi znovu sáhnout na účet. Že oni s tím bohužel nemůžou nic dělat, když jsem měla zřejmě nastaveno automatické obnovení ročního předplatného. Ale to, že nikde neupozorní, že už to nebude za 399, ale 2399 Kč, to je zkrátka sprosťárna. Jsou to gauneři a to jsem ještě slušná. V případě Vašeho zájmu můžu napsat adresu, kde jsem posílala doporučený dopis, ale nevím, jestli to bude co platné. Dtest jsem nezkoušela, ale stejně už je to promlčené, protože "záruku" na vrácení peněz mají 2 měsíce (ikdyž ve finále stejně nic nevrátí) v případě ročního předplatného a toto datum bylo 28. února. Chápu Vás, že jste z toho nešťastná. Já byla v té době na pracáku, takže taky nebylo peněz na rozhazování..

.

Od: kurt
Datum: 22.05.16 23:15

Ahoj, tak mi to udělali to samé 18.5.2016 mi sami bez mého souhlasu z účtu ztrhli 2399,- nevěřil jsem vlastním očím! Šlo by to - zažalovat je za okrádání? Jestli je nás víc, tak je to určitě trestný čin!

A ještě mi poslali e-mail:

Vaše předplatné produktu společnosti McAfee® bylo na základě platebních údajů z našich záznamů automaticky obnoveno.

Kontaktovali jste někdo policii?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zuzana
Datum: 15.09.16 10:54

I já se chytla do sítě... :(( Takže v klidu pokračují! Chtělo by to opravdu obrátit se na policii. Bude nás hodně...:(( A taktéž na Českou spořitelnu...!

Zkusme se tu domluvit na podání žaloby.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.09.16 03:20
avatar

Podívejte se na diskuzi k této recenzi:

http://www.swmag.cz/1337/vyko…cafee-internet-security-2014/

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 20.09.16 11:07

Přece když zakážete platbu kartou, nemohou to strnout. Pokud ano, to by asi musela řešit banka. Já jestliže platím kartou na netu, povolím transakce a po platbě je hned zase zakážu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jakubvanek92
Datum: 01.11.16 18:50

Postup je popsán na webu viz. odkaz níže. Sám jsem postupoval stejně a když kliknete na Contact Support dále zaškrtnete "Refund" pak "Chat" vyplníte požadované údaje, a pak se vám zobrazí "Start Chat" to musíte rozkliknout aby s vámi vůbec někdo začal komunikovat. Po chvíli se přihlásí někdo z jejich podpory a zeptá se vás jaký máte problém, stačí napsat něco ve smyslu "I require refund money of my order CS**********. The reason is a Auto-Renewal. Thank you." Hvězdičky je číslo objednávky které najdete v "Můj účet" na stránkách McAfee. A dál mu pak stačí potvrdit, že se jedná o tu vaši objednávku a potvrdit že je to váš email. Pak zpraovával požadavek a přišel mi informativní email, že peníze budou vráceny běhěm 5 dní. Pokud budete potřebovat někdo poradit, klidně se ozvěte, rád pomůžu :)

Zde je odkaz: https://community.mcafee.com/docs/DOC-6008

Ohodnoceno: 0x
 
Od: natalie
Datum: 30.11.16 16:21

Za tento příspěvěk děkuji, mámě se stalo to samé a nevěděla, co s tím. Kontaktovala jsem proto McAfee přes chat, kde se mnou byl konečně někdo ochotný komunikovat. Tak doufáme, že peníze na účet opravdu přijdou. Na chat jsem se dostala tak, že jsem šla na Contact support a vpravo dole objevila sloupeček s textem, který měl nadpis "Total Satisfaction Promise" zde jsem klika na text zvýrazněný modře, který mě přesunul k vyplnění dotazníku, po vyplnění požadovaných údajů stačí dát "pokračovat" a následně "start chat". Podotýkám, že je nutná komunikace v angličtině. Snad to někomu pomůže!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jakubvanek
Datum: 30.11.16 22:13

Rád jsem pomohl, pokud vám přišel do email o potvrzení reklamace, tak během 3 dnů počítejte s vrácením peněz na účet. Nicnémě od takto velké a dokonce mezinárodní firmy bych čekal o dost lepší marketingovou komunikaci, (myslím tím vztahy se zákazníkem) tohle je dost nešťastný způsob řízení komunikace.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.