Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, obracím se na všechny podobně "postižené" o radu. V lednu 2015 jsem si pořídila antivirus Mc Afee na rok za 399 Kč. Bohužel jsem si však nevšimla, že je tam nainstalované automatické obnovení předplatného. A v prosinci 2015 si Mc Afee stáhlo z mého účtu bez předchozího upozornění 2399 Kč, až poté mi zaslali e-mail i s dovětkem, že pokud nejsem spokojena s jejich produktem, tak můžu požadovat vrácení částky do 60 dní. Nicméně na tuto společnost není možné získat žádný oficiální kontakt, tj. adresa firmy v ČR, jen v USA a Anglii. Na e-maily nereagují, na zákaznické lince nějaký anglicky hovořící člověk a doporučený dopis zaslaný na P.O. box uvedený na jejich webových stránkách, se mi vrátil s tím, že box je zrušený. Podařilo se někomu získat peníze zpět nebo ví někdo jak postupovat? Děkuji za případnou radu.
Na antiviry jsem se vyprdl asi předloni, kdy sem měl AVG a počítač mi napadl virus tak,že nešel zapnout a jen černá obrazovka. Tak sem volal na jejich linku a tam mi bylo arogantně sděleno,že ochrana není 100% a tak ten můj virus je v tom 1% a za to že oni nemůžou. Až se znovu narodím tak nebudu benzinář, ani nebudu věštit počasí,ale budu prodávat antivir za kterej nenesu žádnou zodpovědnost a u kterýho případnou chybovost svedu na to 1% . Teď nemám žádnej antivir a funguju normálně.
Na můj mail mi 30.1.2016 přišla zpráva s ikonkou právě od Mc Afee. (program jsem si zakoupila na podzim loňského roku) Nevěnovala jsem bohužel textu zprávy natolik pozornost, že jsem si jeho otevřením spustila do PC Trojského koně. Softwarová firma mne ujistila, že se jedná o šifru 4. generace a ta odpraví všechno. Nedá se zachránit vůbec nic, co jsem neměla uložené na záložním disku. Tak jsem přišla prakticky o všecko během pár vteřin. Proto vás upozorňuju na zprávy v mailu s ikonkou této značky, abyste nedopadli jako já. Buďte pozornější !
Určitě dám. Zkusím se ještě obrátit na Sdružení ochrany spotřebitelů, nic jiného už mi fakt nenapadá..
Já si právě říkám, že to byla moje blbost, když jsem si před rokem nevšimla zaškrtnuté kolonky - automatická obnova.
Pavlo, koukal jsem na pár stránek, kde lidé řeší stejný problém jako Vy - viz např. zde nebo zde (je to v angličtině). Co jsem tak v rychlosti pochopil, tak musíte kontaktovat zákaznickou linku - resp. můžete je kontaktovat telefonicky, nebo by to mělo jít i přes chat. Tak jako tak potřebujete někoho, kdo umí anglicky (pokud angličtinou sama nevládnete). Obracet se na Sdružení ochrany spotřebitelů apod. mi přijde zbytečné, když je to zahraniční firma - na tu budou předpokládám jakékoli naše úřady nebo organizace krátké...
Není zač Pavlo, snad Vám to aspoň trochu pomůže. Dejte pak vědět, jestli jste nakonec uspěla, ať kdyžtak ostatní, kteří by měli stejný problém, už věděli, co a jak...
No jo no- a příště pokud si budu chtít objednat placenou službu (nemusí to být zrovna antivir) tak se někoho poptat zda to má cenu , třeba zde nebo na nějaké jiné poradně.
Nikdo z vás nechtěl po bance vysvětlení, jak mohla povolit neautorizovanou platbu? Přece při jednorázové platbě kartou si druhá strana nemůže z účtu vzít kdykoliv cokoliv, nebo jo?
Párkrát jsem viděl volbu uložení detailů karty pro zrychlení dalších plateb. Pak není problém, aby si strhli cokoliv.
Když platím kartou na internetu, zadám číslo karty, platnost a kod ze zadní strany karty. Žádnou autorizaci to po mně nechce
Přesně tak to dělám i já.. A nikdy se mi nestalo, že by si po čase někdo sám mohl "sáhnout" na můj účet a stahovat si libovolné částky bez předchozího souhlasu nebo upozornění.. Ani v bance nechápali, jak se jim to podařilo, když jsem platila předtím on-line jednorázovou platbu kartou..
Dobrý den.
My nyní řešili ten samý problém. Řešením bylo přihlášení se na jejich stránkách na polský chat. Přes překladač jsem se s paní domluvila na vrácení peněz, jako ověření chtěla znát adresu. Poté přišel e-mail, že peníze zašlou zpět.
Chce to ale trpělivost, na ten chat jsem se přihlašovala 2 dny...
No ty vole a co teprve staří lidi, kteří neumí anglicky. Nechápu jednu věc. Jestliže jde jednoduše uzavřít smlouvu, jak to že ji nejde jednoduše rozvázat? To by snad měly na toto existovat nějaký zákony u nás a pochybuji, že by ta firma dováděla u nás nějaký daně. Spíš bych to viděl jako na nějaký zákaz takových podvodných firem u nás. Protože pochybuji že staří lidi, kteří na to nalítnou nebo nejsou technicky vybavený by toto zvládli vyřídit. A vyjímka potvrzuje pravidlo.
BŘEZEN 2022 - Potvrzuji, že polský chat opravdu funguje a peníze mám zpět na účtě. 18.3.2022 mi byla stržena platba 1699kč. 23.3.2022 jsem díky této diskuzi kontaktovala polský chat a vše vyřešila v polštině pomocí překladače. Druhý den 24.3.2022 mi platba byla vrácena na účet. Jsem opravdu ráda, že jsem objevila tuto diskuzi a našla zde radu.
Zde odkaz service.mcafee.com/...
zvolíte jazyk Polski, kliknete na "Požádejte o vrácení peněz", vyplníte své údaje a zvolíte způsob komunikace chat nebo telefonní hovor. Potřebujete znát číslo objednávky, uvedeno v mailu o platbě, začíná písmeny CS.
Do 1 minuty jsem byla připojena na chat s polským pracovníkem. Napsala, že žádám o vrácení peněz a důvod. Nabídl mi ještě 40% slevu. Odmítla jsem. Pak bez problémů objednávku zrušil. Na mail mi přišlo potvrzení, že do 5 dnů vrátí platbu. Polsky neumím, vše jsem řešila pomocí překladače a ok.
Také potvrzuji, že polský chat funguje bez problémů. A dá se to v klidu zvládnout jen s překladačem.
Děkuji moc za rady. Dnes jsem řešil také případ vrácení platby kterou mi automaticky strhli. Dle doporučení zde, jsem se připojil na polský chat a během deseti minut vše vyřízeno (pomocí překladače). Pán mi po ověření účtu nabídl 50% slevu nebo vrácení celé částky. Nyní už jen doufat, že peníze vrátí jak uvedl do 5-7 dní.
Dobrý den, ocitla jsem se ve stejné situaci. Včera mi bez jediného emailu či potvrzení platby zmizelo z účtu 2500,-. Byla to částečně má nepozornost, že se v účtu již na začátku nastavila automatická obnova po roce a já si jí nevšimla, ale zároven mi nepřišel ani žádný email, že by obnova měla proběhnout. Navíc, částka, kterou jsem platila byla 4x větší, než ta před rokem. Celý den jsem se snažila zkontaktovat zákaznickou podporu, psala jsem jim na facebook i email, ale marně, neustále jsem se točila v kruhu. Až při nastavení země na Polsko, jak tady již bylo zmíněno, jsem se konečně dostala k možnosti online chatu. Telefonovat do Mcafee nezkoušejte, všechna čísla jsou bud hluchá a nikdo vám neodpoví, nebo neexistují. Začala jsem tedy chatovat s polákem, zeptala se jestli umí anglicky. Nebyl problém a vše jsem během pár minut vyřídila, byl velmi vstřícný. I ti z vás, kteří anglicky neumí si mohou otevřít překladač a domluvit se bud polsky nebo anglicky, důležité je, že jste konečně v chatu a někdo s vámi vaši situaci chce řešit. Během pár minut mi došel email, že mi peníze budou vráceny během 5-7 dní. Ted čekám, tak doufám, že již žádné komplikace nenastanou a peníze přijdou. Hlavně budte vytrvalí a zkoušejte polský chat, klidně i víckrát dokola, dokud se do něj nedostanete.
Přehlédnout malé zaškrtnuté okénko je snadné, to chápu.
Nechápu však povolení přístupu společnosti McAffee k Vašemu účtu.
[Stačilo po provedení první platby zrušit souhlas s inkasem z účtu.]
Můžu Vás ujistit, že žádný souhlas s inkasem z účtu jsem nikomu nedávala a už vůbec ne na takovou částku.. První platba proběhla jednorázovou platbou přes kartu tak jak jsem platila X krát různé nákupy na internetu a nikdy s tím nebyl problém. Ani úřednice v bance nechápala, jak se jim to podařilo stáhnout, prý se s tím setkala poprvé. Ovšem jak se říká - po bitvě každý generál a určitě jsem tento dotaz nevkládala proto, abych si přečetla, co jsem měla či neměla udělat, to mi opravdu moc nepomůže.. To už teď vím sama a byla to opravdu drahá zkušenost..
Já to platila taky kartou a po roce si sami stáhli další platbu
Ještě jsem se snažila v bance platbu zastavit, dokud visela v nezaúčtovaných, ale bohužel byly svátky a pak už bylo pozdě
Zvolila jsem naprosto stejný postup.. Já to zjistila už po 4 hodinách a okamžitě to řešila, dokud to bylo v nezaúčtovaných transakcích přímo v bance, ale stejně s tím už prý nemohli nic dělat.. Jen mi paní doporučila, ať si tuto platební kartu zruším a nechám vystavit novou, aby eventuelně další rok nemohli na ni sáhnout znovu a vesele si tam "hospodařit" i přes všechna opatření..
Kartou jsem přes internet nikdy nic neplatila, takže s tím nemám zkušenosti.
Měla jsem ale dojem, že jde (většinou) o platby jednorázové.
O tom, že by si po platbě kartou po roce stáhl další platbu zde čtu prvně...
Vaše blbost. Pro banku je vše v pořádku. To jsem se informoval. Taky se o to pokoušeli. Jakmile pustíte údaje z karty ven, tak si kdykoliv z ní mohou strhnout. Ať již právem k čemuž byl dán souhlas kterého jste si nevšimla, i neprávem. Dle banky je možnost kartu zrušit. Já to řeším, že po platbě po internetu nestavím limit další platby na nula Kč. Další možnost dočasně zakázat platbu po internetu.
Také jsem si loni koupila antivirus od Mc Afee za 399, ale nedávno mi přišel e-mail, že mi bude končit platnost a abych měla zapnutou funkci automatického obnovení předplatného. Asi při mně stáli všichni svatí, protože jsem automat. obnovení zrušila a dnes koukám, že mi zmizela ikona z plochy. Nechápu ale, jak můžou vytáhnout peníze z účtu, nezkoušela jste si stěžovat na neoprávněnou platbu?
Tak to buďte ráda, jinak byste dopadla stejně jako já.. Ale už jsem učinila kroky, aby se tohle neopakovalo. A i pokud se mi nepodaří dostat z nich ty peníze zpět, tak ať to slouží alespoň jako výstraha pro ostatní, ať si na praktiky společnosti McAfee dávají dobrý pozor.. Protože věřím, že se nás napálilo více než jen dvě..
Pavli jak jste dopadla? Zrovna dnes se mi stalo to samé a marně hledám možnost kontaktovat podporu, nikde žádný email
Dobrý den Hani,
omlouvám se za pozdní reakci, ale všechny e-maily z poradny mi spadly do hromadné pošty, kde jsem je náhodně objevila až dnes při hledání jiného emailu.
Adresa, na kterou jsem posílala doporučený dopis (firma, pod kterou tahle pochybná společnost patří) je Intel Czech Tradings, Inc., IBC Pobřežní 3, Praha 8, 168 00. Bohužel mi však nepřišla žádná reakce od nich, takže to bylo úplně zbytečné. Ještě měli na svých stránkách uvedený P.O. Box 41, Praha 618, ale z toho se mi doporučený dopis vrátil s tím, že box je zrušený.
Držím Vám palce, ať máte více štěstí! Pavla
Chtěl jsem si též zakoupit za 399,- kč na rok antivirus MC Afeé, jelikož v zakoupeném počítači byl nainstalován a
vypršela lhůta jeho použití ( již měsíc po zakoupení počítače), ale nemám žádnou kartu takže jsem platbu neprovedl.
Ale - v textu při zakoupení bylo napsáno, že se automaticky po roce znova obnoví ( ale za kolik to už tam samozřejmě nebylo) s tím, že pokud to nebudu chtít automaticky po roce prodloužit - tak se musím přihlásit (asi na můj vytvořený účet) a tam to zrušit. Pokud jste tak neučinila tak jste dala zřejmě souhlas s automatickým obnovením. Ale jak je možné že si to vezme bez Vašeho souhlasu z Vaší karty peníze to nevím - to byVám měli spíše zodpovědět provozovtelé karty.
Dobrý den.
Musím se zeptat zda jste situaci vyřešila. Před hodinou mi totiž byla platba stržena. Jsem na mateřské a totálně nahraná. Volala jsem hned do banky, ale bohužel mi již nemohou pomoci. Co to je jako?! Jak mi může někdo vyluxovat účet aniž bych dostala ověřovací sms a vůbec k čemu je také 3místný bezpečnostní kod na kartě? Nezkoušela jste poradnu v dtestu? děkuji za odpověď Monika
Napadá mě jediná věc,když měl Mcfee přístup k počítači,tak skenoval co tam zadáváte a spolu s platbou posílal do centrály...
Platby kartou využívám...mám tam limit 1.000 Kč.
Dobrý den,
bohužel Vás asi nepotěším, peníze se mi nepodařilo získat zpátky. Doporučený dopis na P.O. Box se vrátil s tím, že box je zrušený a na adresu firmy v Praze, pod kterou tato pochybná společnost patří sice došel, ale žádná reakce na něj. A pokud neumíte perfektně anglicky, tak na zákaznické lince se též nedomluvíte. V bance mi paní akorát poradila, ať si zažádám o novou platební kartu, aby se po roce stejná situace neopakovala a nemohli mi znovu sáhnout na účet. Že oni s tím bohužel nemůžou nic dělat, když jsem měla zřejmě nastaveno automatické obnovení ročního předplatného. Ale to, že nikde neupozorní, že už to nebude za 399, ale 2399 Kč, to je zkrátka sprosťárna. Jsou to gauneři a to jsem ještě slušná. V případě Vašeho zájmu můžu napsat adresu, kde jsem posílala doporučený dopis, ale nevím, jestli to bude co platné. Dtest jsem nezkoušela, ale stejně už je to promlčené, protože "záruku" na vrácení peněz mají 2 měsíce (ikdyž ve finále stejně nic nevrátí) v případě ročního předplatného a toto datum bylo 28. února. Chápu Vás, že jste z toho nešťastná. Já byla v té době na pracáku, takže taky nebylo peněz na rozhazování..
.
Ahoj, tak mi to udělali to samé 18.5.2016 mi sami bez mého souhlasu z účtu ztrhli 2399,- nevěřil jsem vlastním očím! Šlo by to - zažalovat je za okrádání? Jestli je nás víc, tak je to určitě trestný čin!
A ještě mi poslali e-mail:
Vaše předplatné produktu společnosti McAfee® bylo na základě platebních údajů z našich záznamů automaticky obnoveno.
Kontaktovali jste někdo policii?
Postup je popsán na webu viz. odkaz níže. Sám jsem postupoval stejně a když kliknete na Contact Support dále zaškrtnete "Refund"pak "Chat"vyplníte požadované údaje, a pak se vám zobrazí "Start Chat"to musíte rozkliknout aby s vámi vůbec někdo začal komunikovat. Po chvíli se přihlásí někdo z jejich podpory a zeptá se vás jaký máte problém, stačí napsat něco ve smyslu "I require refund money of my order CS**********. The reason is a Auto-Renewal. Thank you."Hvězdičky je číslo objednávky které najdete v "Můj účet"na stránkách McAfee. A dál mu pak stačí potvrdit, že se jedná o tu vaši objednávku a potvrdit že je to váš email. Pak zpraovával požadavek a přišel mi informativní email, že peníze budou vráceny běhěm 5 dní. Pokud budete potřebovat někdo poradit, klidně se ozvěte, rád pomůžu
Zde je odkaz: community.mcafee.com/...
Za tento příspěvěk děkuji, mámě se stalo to samé a nevěděla, co s tím. Kontaktovala jsem proto McAfee přes chat, kde se mnou byl konečně někdo ochotný komunikovat. Tak doufáme, že peníze na účet opravdu přijdou. Na chat jsem se dostala tak, že jsem šla na Contact support a vpravo dole objevila sloupeček s textem, který měl nadpis "Total Satisfaction Promise" zde jsem klika na text zvýrazněný modře, který mě přesunul k vyplnění dotazníku, po vyplnění požadovaných údajů stačí dát "pokračovat" a následně "start chat". Podotýkám, že je nutná komunikace v angličtině. Snad to někomu pomůže!
Rád jsem pomohl, pokud vám přišel do email o potvrzení reklamace, tak během 3 dnů počítejte s vrácením peněz na účet. Nicnémě od takto velké a dokonce mezinárodní firmy bych čekal o dost lepší marketingovou komunikaci, (myslím tím vztahy se zákazníkem) tohle je dost nešťastný způsob řízení komunikace.
Díky za tento příspěvek. Patřím také k těm, kdo nepočítali s automatickým prodloužením a také s tak vysokou cenou. I když zpětně samozřejmě vidím, že vše se v úvodním mailu uvádělo. Podařilo se mi peníze získat zpět přes zákaznickou linku. Pochopila jsem, že chat a e-mail lze snad použít pouze v rámci předplacené služby. Nevím. Celý rozhovor trval cca 15 minut - ověřování údajů, zjišťování, proč mi služba nevyhovuje, zda by mi vyhovovala sleva apod. Operátorka byla velice příjemná. Každopádně znalost angličtiny je nutností.
Jinak volala jsem na toto číslo a dovolala jsem se ihned: +44 20 7949 0107
Díky moc za pomoc. Udělala jsem vše dle tvých instrukcí a už mi na mail přišel potvrzovací mail,že to na mou žádost ruší a vrátí mi peníze do 5 pracovních dnů. Uf spadl mi kámen ze srdce. Díky moc!
Dobrý den, reaguji na Váš email a potřebovala bych od Vás pomoci, psal jste, že se klidně můžeme ozvat kdyby něco, tak reaguji.
Stalo se mi to samé co všem ostatním...zaplatila jsem 399, ted mi bylo odečteno 2.399,- bez nějakého ověřovacího kodu a platby, nechápu jak si mohou dovolit jen tak odečíst takovou sumu z mého účtu, každopádně se mi nejde dostat ani přes Váš odkaz ani přes nic jiného na nějakou podporu. Nepomohl byste mi s tím kdybych Vám o tom dala veškeré údaje prosím?
Moc Moc děkuji za jakoukoliv odpověd.
Denisa Fliegerová
Měl jsem podobný problém teď, koncem roku 2016. Po mnoha peripetiích a komunikaci v angličtině přes jejich stránky podpory jsem od nich získal telefonní číslo na zákaznickou linku v Praze. Je to číslo 239 000 505. Stačí na něj zavolat (volba 2 mi nefungovala, tak jsem to nakonec vyřídil přes volbu 1) a domluvit se, peníze pošlou zpět do cca 5 dnů. Já konkrétně jsem žádal 6.1.2017 a peníze(ě.399,- Kč) na účet došly 10.1.2017. Takže nakonec v poho, byl jsem spokojený. K telefonátu na tu jejich zákaznickou linku budete potřebovat váš e-mail, číslo platební karty, kterou jste poprvé platili (je uložena v systému a po přihlášení k vašemu McAfee účtu se vám zobrazí ve vašem profilu) a též číslo objednávky (je v e-mailu o oznámení automatického obnovení, začíná písmeny CS- a pak následují čísla). A pozor: i když se jedná o české telefonní číslo, operátorky na něm komunikují zásadně v angličtině (!), ??takže pokud jí moc nehovíte, sežeňte si někoho, kdo se aspoň trochu anglicky domluví, jinak jste bez šance. Ale nebojte, stačí základy. Nezapomeňte si taky v nastavení McAfee účtu vypnou automatické aktualizace, ať vám částku za roční předplatné nestrhnou příští rok znova.
Jo a ta jejich zákaznická linka 239 000 505 je v provozu každý pracovní den jen od 9.30 do 12.30 hodin. Takže mají dost krátkou pracovní dobu. Ale jinak na ní tuším funguje záznamník. To jen pro doplnění.
Zkoušela jsem vše výše uvedené a nic nefunguje. Již dvakrát jsem si psala chatem se dvěmi lidmi. Kdaždý mi psal něco jiného a pak konverzaci ukončili. Volala jsem na dvě čísla, která mi napsali - jedno vůbec neexistovalo a na druhém byl jen automat a po stisknutí jakéhokoliv tlačítka byl hovor ukončen. Jsem fakt naštvaná. Vůbec nevím co mám dělat.
Dnes jsem řešil platbu na Velikonoce
V bance je platba 2399,- blokovaná a jako všem mi pouze přišel mail od mcfee, že mi částku stáhli.
Postupoval jsem takto:
Zadal jsem nejbližší zemi Polsko a dal výběr "Vrácení peněz"
Pak jsem zadal všechny své údaje: jméno, příjmení, mail, telefon a do chat okna napsal:
_______________________________________________________________________________________________
I require refund money of my order CS*moje objednávka* and cancel it. The reason is a Auto-Renewal.
Prosze o wrocenie pieniedzy zamowienia CS*moje objednávka* i skasowanie zamowienia. Powodem jest niechcace automatyczne odnowienie.
________________________________________________________________________________________________
Dále tlačítko zahájit chat.
Během jedné minuty mi psal někdo z polska polských jazykem, Jen po mě chtěli poslední čtyři čísla kreditní karty.Nic víc.
Do minuty bylo vše vyřízené, na mcfee účtu jsem i viděl v historii objednávek storno objednávky. Peníze by měly být do 5 dnů odblokovány.
Dnes se mi snad úspěšně podařilo získat zpět platbu na linku service.mcafee.com/...#!
Vrácení mi potvrdili mailem a ve lhůtě 5 až 10 pracovních dní bych měl dostat peníze zpět.
Stačí jen zadat své jméno, příjmění, e-mailovou adresu, telefonní číslo a do chatu napsat npř. Hello I need to cancel my McAfee subscription and collect a refund. CS*napsat číslo objednávky*
Komunikace probíhá v angličtině. Nebojte se a jděte do toho..Dokonce se mi povedlo dnes t.j. 22.9.2017 vyžádat vrácení peněz, když vypršela 60.ti denní lhůta již 20.9.2017.
Hodně zdaru.
Komunikace v Polštině přes chat opravdu FUNGUJE. Po X nezdařilých pokusech komunikace v angličtině přes 3 různé lidi na chatu, kde mi sdělili, že mi nemůžou pomoci a zavolám si na tel. číslo se mi přes Polštinu opravdu podařilo v dopoledních hodinách přes chat dokomunikovat o vrácení částky s pomocí překladače od Google . Takže díky moc za tip od "luka".
Březen 2020 - Postup přes polský chat stále dobře funguje! Slawek byl profesionál a vyřídili jsme to do tří minut (ale doporučuji mít při komunikaci otevřený Google translator )
Proč vlastně kupujete placený antivir, když stačí používat Aviru, která je zdarma? Avira je dle mého názoru spolehlivější než AVG. Přiznám se ale že sám žádný antivir nepoužívám, ono stačí neklikat na nevyžádané emaily, mazat je a neotvírat žádné přílohy kromě účty plateb pdf od společností se kterými jste uzavřeli smlouvu. Taky nestahovat žádné neznámé programy, hlavně ty nelegální. A už vůbec ne ty co chtějí scanovat váš počítač.
Taky nikomu neposkytujte svoje platební údaje, to je nejbezpečnější způsob jak nepřijít o peníze. Když někdo chce platbu, tak ať dá číslo účtu a platební údaje a to vše co potřebujete. Poslední a nejefektivnější možnost je zrušit kartu, případně zrušit účet.
Všem díky za popis postupu, jak automatické stažení peněz z karty "reklamovat". Včera se mi stalo totéž, po počáteční panice mi Google vyhodil tuto diskusi.
Postupovala jsem podle vámi popsaného návodu. Po zadání země (země neuvedená, komunikační jazyk angličtina) mě systém pustil jen do telefonického hovoru. Proto jsem se vrátila, políčko země nevyplnila a byla jsem automaticky přesměrována na chat, nicméně arabský. Rami bůhvíodkudkoliv mi řekl, ať jdu zpět a zadám jako zemi Velkou Británii. Udělala jsem to, komunikace proběhla v angličtině. Chce to malinko větší než základní znalost, borec se mě docela vyptával na důvody, nabízel nějaké zvýhodněné akce atd.
Nicméně do pěti dnů bych měla mít peníze na účtu.
Díky!
Otázka z nicku "pavla73" je sice 5 let stará, ale problém, který je v textu zmíněný, přetrvává. Mám obdobnou zkušenost. Nejsem sice překvapený razantním zvýšením předplatného, které mi bylo strženo, to konec konců proběhlo podle obchodních podmínek. Společnost McAfe se ovšem neobtěžuje s dodáním daňového dokladu o provedené platbě. Víceméně neoficiální sdělení mailem, že platbe proběhla, nemá pro účetnictví žádnou cenu. Společnost McAfee takto porušuje hned několik daňových zákonů, zejména pak Zákon o dani z přidané hodnoty č. 235/2004 Sb., ve znějí pozdějších změn a doplňků. Počínání zmíněné společnosti je protiprávní.
Kontakt sice navázat lze, ale pouze chatem přes jakýsi automat (v anglickém jazyce, přirozeně). Po vysvětlení problému se dozvím, že si mám zavolat na telefon +420 239 000 505. Toto číslo je ovšem též automat, který navíc nefunguje. Po opakování chatu se dostávám do stejné slepé uličky.
Jedná se evidentně o neseriózní a podvodnou společnost, která si s obcházením zákonů zjevně nedělá žádné vrásky. Skrývání se za nedostupné adresy a telefonní čísla řadí takový pochybný komplot do společnosti podobných, které byly v nedávné době zveřejněny pod hlavičkou časopisu D test pod souborem "šmejdi".
Jediným řešením je neobnovit předplatné a ukončit jakýkoliv vztah, což v brzké době učiním.
Zdravím, teď v září jsem řešila stejný problém a už jsem se začala smiřovat s tím, že těch 2399Kč neuvidím jsem našla tento dotaz a velmi podrobný postup:
_________________________________________________________________________
Dnes jsem řešil platbu na VelikonoceV bance je platba 2399,- blokovaná a jako všem mi pouze přišel mail od mcfee, že mi částku stáhli.Postupoval jsem takto:service.mcafee.com/...Zadal jsem nejbližší zemi Polsko a dal výběr "Vrácení peněz"Pak jsem zadal všechny své údaje: jméno, příjmení, mail, telefon a do chat okna napsal:_______________________________________________________________________________________________
I require refund money of my order CS*moje objednávka* and cancel it. The reason is a Auto-Renewal.Prosze o wrocenie pieniedzy zamowienia CS*moje objednávka* i skasowanie zamowienia. Powodem jest niechcace automatyczne odnowienie.________________________________________________________________________________________________Dále tlačítko zahájit chat.Během jedné minuty mi psal někdo z polska polských jazykem, Jen po mě chtěli poslední čtyři čísla kreditní karty.Nic víc.Do minuty bylo vše vyřízené, na mcfee účtu jsem i viděl v historii objednávek storno objednávky. Peníze by měly být do 5 dnů odblokovány.
________________________________________________________________________
Beze srandy to funguje. Jela jsem podle překladáče na google a peníze mi posílají zpět! Zkuste to.
Stalo se mi to samé. Obnovili mi předplatné a strhli mi částku z účtu bez mého svolení. Dnes jsem to vyřešila přes chat v UK. Slečna byla velmi ochotná. Částku mi mají vratit do 5 dnů.
je nejaka moznost podrobneho popis? nikde na webu nemuzu najit kolonku vratit penize a to ani polskem ... pls help
Dobrý den, také mi byly touto společností strženy peníze a to i přes fakt, že jsem u nich nikdy nic nekoupil a ani jsem jim nezdavával iniciály pro free nebo trial verzi. O tom, že my byly peníze strženy jsem navíc ani nedostal email s fakturou a dozvěděl jsem se to při kontrole bankovního účtu! Vůbec tedy netuším, jak se na mě dopátrali!
Každopádně vrácení peněz jsem řešil přes britskou linku (bez úspěchu), která mě odkázala na telefoní spojení do ČR 239 000 505, které samozřejmě stále nefunguje. Nakonec jsem vrácení penez vyřešil také přes poláky (viz návod výše, jen připomínám, že chat je pouze v pracovní dobu), kde mi pán Adrian Kalinowski během pár minut peníze vrátil.
Každopádně to budu hlásit na policii a pokud nás bude více, tak už to bude trestný čim i na hromadnou žalobu.
Ahoj, potvrzuju předchozí rady. Každý kdo má stejný problém, stačí najet na stránky podpory McAfee, jazyk vybrat Polski a jako způsob komunikace pak zvolit chat. Vyřešili to se mnou anglicky, kdo neumí anglicky ani Polsky může využít google translator.
Automatické produžování lze zrušit přímo na vašem Mcafee účtu, nebo můžete žádost o zrušení napsat taky do chatu.
Každopádně to od společnosti Mcafee vůbec není seriózní, že lidem v česku bez jejich souhlasu takhle strhávají peníze a nechápu jak to banka může povolit. Souhlas jsem s tím nedal a ani číslo karty jsem jim neposílal. Sice peníze na žádost do 60 dnů od stržení vrátí, ale kdo neuumí anglicky, může s tím mít dost problém. Ještě že ta polská podpora komunikuje přes chat, když jsem zkoušel dát obecně Evropu a další země, tak tam byl jenom telefonní kontakt. Českou podporu nemají vůbec.
Uvažoval jsem o podání podnětu na ČOI, ale to by asi nemělo smysl když to není česká firma. Každopádně nějak by se to řešit mělo, protože takhle v Česku okrádají určitě spoustu lidí, kteří se pak jen těžko budou domáhat peněz zpátky a rušit automatické strhávání vždy po roce, když neumí anglicky.
Ahoj všem, jen doplňuji informace, pokud by se někomu hodilo. Bohužel se mi stalo to samé, akorát s tím rozdílem, že já jsem si službu McAfee neobjednala vůbec. Již byla nainstalována v novém notebooku, který jsem si před rokem koupila. Takže absolutně nechápu, jak si mohli z mé karty strhnou peníze za automatickou obnovu, když jsem jim nikdy žádné své údaje neposkytla.
Každopádně jsem na jejich stránkách chtěla žádat o vrácení peněz, ale bohužel pod: Technical support a Refund se mi vůbec nenabízela možnost chatu. Tak jsem zkusila Technical Assistance a světe div se, tam již chat byl. Nebyla jsem v Polské lokaci, ale USA, takže komunikace probíhala v angličtině. Požádala jsem o vrácení peněz, pán mi sdělil, že s tím mi nemůže pomoci, protože řeší jen nějaké požadavky a toto prý musím vyřídit na telefonu. Sdělila jsem mu, že anglicky neumím tak dobře a proto chci požadavek vřídit takto. Operátor však trval na tom, že vrácení peněz lze vyřídit jen telefonicky. Na to jsem mu napsala, že mi přijde dost divné, že u jejich firmy nejde vyřídit písemnou formou, jen telefonicky a jak by to tedy měla vyřídit, pokud jsem hluchá. A ejhle, najednou vše šlo! Požádali jen o 4 poslední čísla z karty a během 2 minut mi napsali, že je vše vyřízeno a peníze mi přijdou do 5 pracovních dnů. Jsou to prostě šmejdi, kteří zkoušejí všechno možné, jak člověka odradit od možnosti vrácení peněz. Tak doufám, že platba opravdu přijde.
Zkušenost z května 2021, snad někomu pomůže.
Ovrácení peněz jsem se snažil déle než týden a nic mi nefungovalo. Až jsem zkusil polský chat. Komunikace stačila v angličtině s překladačem. Ochotný polák mi nejdřív napsal, že platbu můžu žádat na svém účtu přes podporu. Odpověděl jsem , že se mi to dlouhodobě nedaří a lze li to provést přes tento chat. Odpověď byla kladná a víc nic nechtěl, ani konec čísla karty. Asi po dvou dnech mám peníze zpět na účtu. Uživatelské prostředí a podpora Mcafee se mi jeví velmi nepřehledné až nepřátelské. Na jejich obranu musím říct, ze produkt jsem si objednal sám a dobrovolně někdy před rokem za podstatně nižší cenu a svojí nepozorností ( i když to dobře schovali) se také chytil.
Dobrý den, Je tu někdo, kdo zkoušel výše uvedené "fígle" v poslední době. Potřebuji pomoci, zkoušela jsem vše výše uvedené, ale nic mi negunguje. Absolutně se nemohu připojit na žádný chat, zákaznické linky jsou po zadání volby kódu hluché. Absolutně nechápu tu garanci 60ti dnů, když to prakticky nemám kam nahlásit :/ nevím, zda to nejde jen mě nebo se to ještě vylepšilo od McAfee a jsou již zcela nezkontaktovatelní. Budu moc ráda za jakoukoli radu a případnou pomoc. Zítra to budu zkoušet dál, sand to nějak prolomím.
Zkus zavolat své bance, že chceš zablokovat kartu a tuto platbu. A novou kartu.
Doporučuji založit nový dotaz, na toto téma dát jen odkaz, že jsi četla.
Oficiální kontakt pro vrácení service.mcafee.com/...
Dobrý den všem, také jsem jedna z těch co naletěla. Dneska jsem kontaktovala polský chat a mám slíbeno do 5ti dnů navrácení peněz. Reakce na můj dotaz - vrácení peněz:
11:34 AM Adam Zubel:
Dzień dobry! Dziękuję za skontaktowanie się z pomocą techniczną firmy McAfee. Mam na imię Adam i będę Pani dzisiaj pomagał. W czasie gdy sprawdzam zgłoszenie, czy jest jeszcze coś co chciałaby Pani dodać?
11:36 AM Adam Zubel:
Dziękuję, wszystko się zgadza - zwrot jest możliwy. Chciałbym powiedzieć, że nowa subskrypcja to efekt automatycznego odnowienia.
11:36 AM Adam Zubel:
Jeżeli chodzi o usługę automatycznego odnawiania to powinna Pani otrzymać wiadomość e-mail z powiadomieniem, ale chciałbym to objaśnić. Usługa automatycznego odnawiania jest częścią naszej zasady "Zawsze na ochronie" i jest domyślnie aktywna, akceptując warunki, gdy kupujesz i instalujesz McAfee po raz pierwszy. Ta opcja gwarantuje ciągłą ochronę przed zagrożeniami i złośliwym oprogramowaniem, które stają się coraz bardziej niebezpieczne w Internecie. Naszą misją jest zapewnienie bezpieczeństwa poprzez ochronę wszystkich urządzeń bez przerywania umowy. Subskrypcja jest odnawiania na około 30 dni przed wygaśnięciem aktualnej ochrony, system pobiera pełną opłatę za kolejny okres rozliczeniowy.Większość naszych klientów ma włączoną tę opcję, ale nie jest to obowiązkowe i można ją dezaktywować w dowolnym momencie.
11:36 AM Adam Zubel:
Proszę o moment, dokonam zwrotu.
11:37 AM Adam Zubel:
Dziękuję za cierpliwość. Zwrot jest już gotowy. Usługa automatycznego odnawiania jest wyłączona, subskrypcja nie będzie już przedłużana w przyszłości automatycznie. Wydałem w tym momencie dyspozycję do banku i kwota 2499.00 CZK zostanie zwrócona na Pani konto bankowe, bank zaksięguje tę kwotę w ciągu 5-7 dni roboczych. Zazwyczaj trwa to krócej. Podaję tutaj numer potwierdzenia zwrotu – CS*********. Otrzyma Pani również e-mail z potwierdzeniem.
11:38 AM Adam Zubel:
Chciałbym dodać, że jeżeli w przyszłości zdecyduje się Pani na ponowną ochronę McAfee, proszę do nas napisać. Postaramy się znaleźć najlepszy pakiet w rozsądnej cenie. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?
Dobrý den, měl jsem úplně stejný problém. Minulý rok nákup antiviru za 599 Kč a před pár dny mi přišla faktura na produkt za 2499 Kč. Česká zákaznická podpora nefunguje. Ideální řešení přímo v účtu McAfee jít na zákaznickou podporu (customer service), dále žádost a vrácení peněz (request and refund), potom vybrat zemi Polsko a můžete otevřít chat. Přes překladač vše potřebné vyřídíte. Vše šlo hladce, podpora byla velmi ochotná a během 10 minut mi přišel email o zrušení předplatného a vrácení peněz na účet do 5-7 pracovních dnů.
Přeji uspěšné vyřešení problému všem, kterým se stalo totéž!
Ahojte,
tiež som sa nevedela dovolať ani dopátrať, ako ďalej, až keď som tu uvidela, že treba skontaktovať Poliakov. Tak potvrdzujem, že sme chatovali v angličtine, mal už pripravené frázy, musela som uviesť mail, telefón, adresu a číslo objednávky a že do 5 až 7 dní mi prídu peniaze na účet. Dostala som číslo objednávky a mám čakať.
Prišlo mi vtipné, ako v automatickej odpovedi napísali "ďakujeme, že ste boli takým lojálnym a dôležitým klientom, kedykoľvek sa vráťte k nám". No ak by sme boli až takí oceňovaní, nemuseli by sme ísť cez poľský chat.
Majte sa pekne, nech vám to vyjde.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.