Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak získat zpět peníze od Mc Afee?

Od: pavla73* odpovědí: 96 změna:

Dobrý den, obracím se na všechny podobně "postižené" o radu. V lednu 2015 jsem si pořídila antivirus Mc Afee na rok za 399 Kč. Bohužel jsem si však nevšimla, že je tam nainstalované automatické obnovení předplatného. A v prosinci 2015 si Mc Afee stáhlo z mého účtu bez předchozího upozornění 2399 Kč, až poté mi zaslali e-mail i s dovětkem, že pokud nejsem spokojena s jejich produktem, tak můžu požadovat vrácení částky do 60 dní. Nicméně na tuto společnost není možné získat žádný oficiální kontakt, tj. adresa firmy v ČR, jen v USA a Anglii. Na e-maily nereagují, na zákaznické lince nějaký anglicky hovořící člověk a doporučený dopis zaslaný na P.O. box uvedený na jejich webových stránkách, se mi vrátil s tím, že box je zrušený. Podařilo se někomu získat peníze zpět nebo ví někdo jak postupovat? Děkuji za případnou radu.


Jak získat zpět peníze od Mc Afee?

 

 

96 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

virusss
hodnocení

3x

Na antiviry jsem se vyprdl asi předloni, kdy sem měl AVG a počítač mi napadl virus tak,že nešel zapnout a jen černá obrazovka. Tak sem volal na jejich linku a tam mi bylo arogantně sděleno,že ochrana není 100% a tak ten můj virus je v tom 1% a za to že oni nemůžou. Až se znovu narodím tak nebudu benzinář, ani nebudu věštit počasí,ale budu prodávat antivir za kterej nenesu žádnou zodpovědnost a u kterýho případnou chybovost svedu na to 1% . Teď nemám žádnej antivir a funguju normálně.

praivo*

Tak ono to především chce používat mozek...

janajuricova

Na můj mail mi 30.1.2016 přišla zpráva s ikonkou právě od Mc Afee. (program jsem si zakoupila na podzim loňského roku) Nevěnovala jsem bohužel textu zprávy natolik pozornost, že jsem si jeho otevřením spustila do PC Trojského koně. Softwarová firma mne ujistila, že se jedná o šifru 4. generace a ta odpraví všechno. Nedá se zachránit vůbec nic, co jsem neměla uložené na záložním disku. Tak jsem přišla prakticky o všecko během pár vteřin. Proto vás upozorňuju na zprávy v mailu s ikonkou této značky, abyste nedopadli jako já. Buďte pozornější !

bour

která firma? Jak šifra? Kde je seznam těch generací? A co znamená odpravat? A co znamená, odpraví všechno?

 

hodnocení

2x

Pavlínko - jak kdybych to psala já :( dopadla jsem naprosto stejně. Napište, jak jste dopadla, dík :)

pavla73*
hodnocení

Určitě dám. Zkusím se ještě obrátit na Sdružení ochrany spotřebitelů, nic jiného už mi fakt nenapadá.. :(

Já si právě říkám, že to byla moje blbost, když jsem si před rokem nevšimla zaškrtnuté kolonky - automatická obnova.

pavla73*
hodnocení

Přesně tak, ani já si toho nevšimla.. A s tím ti podvodníci samozřejmě počítají.. Mají to opravdu dobře vymyšlené a nikdo není neomylný. Byla to opravdu drahá zkušenost a teď už si dám pozor.. ;)

 

tomasek*
hodnocení

2x

Pavlo, koukal jsem na pár stránek, kde lidé řeší stejný problém jako Vy - viz např. zde nebo zde (je to v angličtině). Co jsem tak v rychlosti pochopil, tak musíte kontaktovat zákaznickou linku - resp. můžete je kontaktovat telefonicky, nebo by to mělo jít i přes chat. Tak jako tak potřebujete někoho, kdo umí anglicky (pokud angličtinou sama nevládnete). Obracet se na Sdružení ochrany spotřebitelů apod. mi přijde zbytečné, když je to zahraniční firma - na tu budou předpokládám jakékoli naše úřady nebo organizace krátké...


doplněno 22.01.16 23:33:

Není zač Pavlo, snad Vám to aspoň trochu pomůže. Dejte pak vědět, jestli jste nakonec uspěla, ať kdyžtak ostatní, kteří by měli stejný problém, už věděli, co a jak...

pavla73*
hodnocení

Děkuji moc, Tomáši za reakci a ochotu.. Podniknu v tomhle směru potřebné kroky.. Ještě jednou díky moc! :)

pavla73*
hodnocení

Stoprocentně dám vědět, jak vše dopadlo a ještě jednou moc děkuji.. :)

 

mytrix*
hodnocení

1x

Najděte si někoho kdo umí anglicky a vyřeší vám to na zákaznické lince.

pavla73*
20.01.16 12:39
hodnocení

děkuji.. :)

tomas11*

No jo no- a příště pokud si budu chtít objednat placenou službu (nemusí to být zrovna antivir) tak se někoho poptat zda to má cenu , třeba zde nebo na nějaké jiné poradně.

morrffeuss

Dobrý den, stalo se mi to samé a tak bych se chtěla zeptat, zda se to někomu povedlo vyřešit přes zákaznickou linku?

Předem díky za info.

 

lucielucie82*
hodnocení

1x

Nikdo z vás nechtěl po bance vysvětlení, jak mohla povolit neautorizovanou platbu? Přece při jednorázové platbě kartou si druhá strana nemůže z účtu vzít kdykoliv cokoliv, nebo jo?

praivo*

Párkrát jsem viděl volbu uložení detailů karty pro zrychlení dalších plateb. Pak není problém, aby si strhli cokoliv.

Když platím kartou na internetu, zadám číslo karty, platnost a kod ze zadní strany karty. Žádnou autorizaci to po mně nechce :(

pavla73*
hodnocení

Přesně tak to dělám i já.. A nikdy se mi nestalo, že by si po čase někdo sám mohl "sáhnout" na můj účet a stahovat si libovolné částky bez předchozího souhlasu nebo upozornění.. Ani v bance nechápali, jak se jim to podařilo, když jsem platila předtím on-line jednorázovou platbu kartou.. :(

lucielucie82*

Já při platbě taky zadám všechny údaje z karty, ale potom jsem přesměrovaná ještě na jinou stránku, na mobil mi přijde číselný kód, který musím zadat jako potvrzení a teprve potom je platba odsouhlasena.

 

benji
hodnocení

1x

Dobrý den.

My nyní řešili ten samý problém. Řešením bylo přihlášení se na jejich stránkách na polský chat. Přes překladač jsem se s paní domluvila na vrácení peněz, jako ověření chtěla znát adresu. Poté přišel e-mail, že peníze zašlou zpět.

Chce to ale trpělivost, na ten chat jsem se přihlašovala 2 dny...

 

verca1*
hodnocení

1x
Tak mně se dnes podařil husarský kousek. Mám stejnou zkušenost jako vy všichni. Vloni jsem koupila antivirus za 399,-, v únoru 2022 mi bylo strženo z účtu 1599, -. V bance mi bylo řečeno, že nemohou nic dělat, že si to mám vyřídit přímo s MCAFEE. Ovšem žádné zastoupení v ČR není, jak jsem záhy zjistila. Psala jsem tedy na mcafee messanger, za pár dní mi odepsali a popsali postup kam napsat dál, veškerá komunikace byla v angličtině. Vložím sem konverzaci co mě napsali: We are concerned about your experience, Veronika. If you want to cancel your subscription for a McAfee product that you no longer use, kindly follow the instructions in this article, mcafee.ly/... If you need assistance with a refund or re-purchase, our support team is available. While we do not have a specific support number for Czech language, you should be able to reach our general European support for assistance at +44 20 7949 0107. If you aren able to call the phone support team, there is a chat option available at mcafee.ly/... Select the option for "Account Information and Other,"and let the agent know you are unable to call. Please let us know if there are any further difficulties connecting with our team.
- Santhu S
Volat do Anglie se mi nechtělo, tak jsem jim napsala na ten chat. Milá paní mě tam ubezpečila, že mi do pár hodin někdo od nich zavolá a vyřeší se to, pokud se mi nikdo neozve, mám volat na české číslo, které tady již někdo zmiňoval. Nikdo mi samozřejmě nezavolala a české číslo nefunguje. Psala jsem tedy znovu na ten stejný chat. Domluvili jsme se, že mi zavolají přímo na mobil, to take udělali, z New Yorku mě přepojili do LA a bez problémů mi vrátili peníze zpět, za 6 hodin jsem je měla na účtě! Chce to jen se nevzdat a umět mluvit dobře anglicky. Nechápu ovšem jak může firma prodávat v ČR antivirus a nemít tu české zastoupení.
notyvl

No ty vole a co teprve staří lidi, kteří neumí anglicky. Nechápu jednu věc. Jestliže jde jednoduše uzavřít smlouvu, jak to že ji nejde jednoduše rozvázat? To by snad měly na toto existovat nějaký zákony u nás a pochybuji, že by ta firma dováděla u nás nějaký daně. Spíš bych to viděl jako na nějaký zákaz takových podvodných firem u nás. Protože pochybuji že staří lidi, kteří na to nalítnou nebo nejsou technicky vybavený by toto zvládli vyřídit. A vyjímka potvrzuje pravidlo.

 

lenka*
hodnocení

1x

BŘEZEN 2022 - Potvrzuji, že polský chat opravdu funguje a peníze mám zpět na účtě. 18.3.2022 mi byla stržena platba 1699kč. 23.3.2022 jsem díky této diskuzi kontaktovala polský chat a vše vyřešila v polštině pomocí překladače. Druhý den 24.3.2022 mi platba byla vrácena na účet. Jsem opravdu ráda, že jsem objevila tuto diskuzi a našla zde radu.

Zde odkaz service.mcafee.com/...

zvolíte jazyk Polski, kliknete na "Požádejte o vrácení peněz", vyplníte své údaje a zvolíte způsob komunikace chat nebo telefonní hovor. Potřebujete znát číslo objednávky, uvedeno v mailu o platbě, začíná písmeny CS.

Do 1 minuty jsem byla připojena na chat s polským pracovníkem. Napsala, že žádám o vrácení peněz a důvod. Nabídl mi ještě 40% slevu. Odmítla jsem. Pak bez problémů objednávku zrušil. Na mail mi přišlo potvrzení, že do 5 dnů vrátí platbu. Polsky neumím, vše jsem řešila pomocí překladače a ok.

mechaiz
Ahoj všechno jsem udělal podle vašeho postupu a s těmi Poláky jsem se v chatu nespojil
lucienov

Ahoj, mě se to povedlo, čekám na výplatu peněz. Díky moc.

kladyx*
Ano dnes jsem se ujistil a platbu 2499.- vracejí.Je to polský chat ale vše proběhlo bez problémů.Díky této pořádně jsem vyřešil problém.
dita

Také potvrzuji, že polský chat funguje bez problémů. A dá se to v klidu zvládnout jen s překladačem.

lukas*

Tak se podařilo i dnes.

vlado2

Děkuji moc za rady. Dnes jsem řešil také případ vrácení platby kterou mi automaticky strhli. Dle doporučení zde, jsem se připojil na polský chat a během deseti minut vše vyřízeno (pomocí překladače). Pán mi po ověření účtu nabídl 50% slevu nebo vrácení celé částky. Nyní už jen doufat, že peníze vrátí jak uvedl do 5-7 dní.

 

 

klara*
hodnocení

1x

Dobrý den, ocitla jsem se ve stejné situaci. Včera mi bez jediného emailu či potvrzení platby zmizelo z účtu 2500,-. Byla to částečně má nepozornost, že se v účtu již na začátku nastavila automatická obnova po roce a já si jí nevšimla, ale zároven mi nepřišel ani žádný email, že by obnova měla proběhnout. Navíc, částka, kterou jsem platila byla 4x větší, než ta před rokem. Celý den jsem se snažila zkontaktovat zákaznickou podporu, psala jsem jim na facebook i email, ale marně, neustále jsem se točila v kruhu. Až při nastavení země na Polsko, jak tady již bylo zmíněno, jsem se konečně dostala k možnosti online chatu. Telefonovat do Mcafee nezkoušejte, všechna čísla jsou bud hluchá a nikdo vám neodpoví, nebo neexistují. Začala jsem tedy chatovat s polákem, zeptala se jestli umí anglicky. Nebyl problém a vše jsem během pár minut vyřídila, byl velmi vstřícný. I ti z vás, kteří anglicky neumí si mohou otevřít překladač a domluvit se bud polsky nebo anglicky, důležité je, že jste konečně v chatu a někdo s vámi vaši situaci chce řešit. Během pár minut mi došel email, že mi peníze budou vráceny během 5-7 dní. Ted čekám, tak doufám, že již žádné komplikace nenastanou a peníze přijdou. Hlavně budte vytrvalí a zkoušejte polský chat, klidně i víckrát dokola, dokud se do něj nedostanete.

klara*
Potvrzuji, že peníze mi dnes byly vráceny v plné výši na účet.
linda

Potvrzuji, že komunikace přes polský chat funguje. Přihlásila jsem se během 5 minut a do 15 minut bylo vyřízeno vráceni Peníze by měly přijít do 5 až 7 dnů.

Díky všem, co tady o polském chatu napsali. :)

 

iz*
hodnocení

0x

Přehlédnout malé zaškrtnuté okénko je snadné, to chápu.

Nechápu však povolení přístupu společnosti McAffee k Vašemu účtu.

[Stačilo po provedení první platby zrušit souhlas s inkasem z účtu.]

pavla73*
hodnocení

Můžu Vás ujistit, že žádný souhlas s inkasem z účtu jsem nikomu nedávala a už vůbec ne na takovou částku.. První platba proběhla jednorázovou platbou přes kartu tak jak jsem platila X krát různé nákupy na internetu a nikdy s tím nebyl problém. Ani úřednice v bance nechápala, jak se jim to podařilo stáhnout, prý se s tím setkala poprvé. Ovšem jak se říká - po bitvě každý generál a určitě jsem tento dotaz nevkládala proto, abych si přečetla, co jsem měla či neměla udělat, to mi opravdu moc nepomůže.. To už teď vím sama a byla to opravdu drahá zkušenost..

Já to platila taky kartou a po roce si sami stáhli další platbu :(


doplněno 21.01.16 17:15:

Ještě jsem se snažila v bance platbu zastavit, dokud visela v nezaúčtovaných, ale bohužel byly svátky a pak už bylo pozdě

pavla73*
hodnocení

Zvolila jsem naprosto stejný postup.. Já to zjistila už po 4 hodinách a okamžitě to řešila, dokud to bylo v nezaúčtovaných transakcích přímo v bance, ale stejně s tím už prý nemohli nic dělat.. :( Jen mi paní doporučila, ať si tuto platební kartu zruším a nechám vystavit novou, aby eventuelně další rok nemohli na ni sáhnout znovu a vesele si tam "hospodařit" i přes všechna opatření..

iz*

Kartou jsem přes internet nikdy nic neplatila, takže s tím nemám zkušenosti.

Měla jsem ale dojem, že jde (většinou) o platby jednorázové.

O tom, že by si po platbě kartou po roce stáhl další platbu zde čtu prvně...

platba

Vaše blbost. Pro banku je vše v pořádku. To jsem se informoval. Taky se o to pokoušeli. Jakmile pustíte údaje z karty ven, tak si kdykoliv z ní mohou strhnout. Ať již právem k čemuž byl dán souhlas kterého jste si nevšimla, i neprávem. Dle banky je možnost kartu zrušit. Já to řeším, že po platbě po internetu nestavím limit další platby na nula Kč. Další možnost dočasně zakázat platbu po internetu.

 

lucielucie82*
hodnocení

0x

Také jsem si loni koupila antivirus od Mc Afee za 399, ale nedávno mi přišel e-mail, že mi bude končit platnost a abych měla zapnutou funkci automatického obnovení předplatného. Asi při mně stáli všichni svatí, protože jsem automat. obnovení zrušila a dnes koukám, že mi zmizela ikona z plochy. Nechápu ale, jak můžou vytáhnout peníze z účtu, nezkoušela jste si stěžovat na neoprávněnou platbu?

pavla73*
hodnocení

Tak to buďte ráda, jinak byste dopadla stejně jako já.. Ale už jsem učinila kroky, aby se tohle neopakovalo. A i pokud se mi nepodaří dostat z nich ty peníze zpět, tak ať to slouží alespoň jako výstraha pro ostatní, ať si na praktiky společnosti McAfee dávají dobrý pozor.. Protože věřím, že se nás napálilo více než jen dvě.. :(

hanca*

Pavli jak jste dopadla? Zrovna dnes se mi stalo to samé a marně hledám možnost kontaktovat podporu, nikde žádný email*bum*

pavla73*

Dobrý den Hani,

omlouvám se za pozdní reakci, ale všechny e-maily z poradny mi spadly do hromadné pošty, kde jsem je náhodně objevila až dnes při hledání jiného emailu.

Adresa, na kterou jsem posílala doporučený dopis (firma, pod kterou tahle pochybná společnost patří) je Intel Czech Tradings, Inc., IBC Pobřežní 3, Praha 8, 168 00. Bohužel mi však nepřišla žádná reakce od nich, takže to bylo úplně zbytečné. Ještě měli na svých stránkách uvedený P.O. Box 41, Praha 618, ale z toho se mi doporučený dopis vrátil s tím, že box je zrušený.

Držím Vám palce, ať máte více štěstí! Pavla

 

jose*
hodnocení

0x

Chtěl jsem si též zakoupit za 399,- kč na rok antivirus MC Afeé, jelikož v zakoupeném počítači byl nainstalován a

vypršela lhůta jeho použití ( již měsíc po zakoupení počítače), ale nemám žádnou kartu takže jsem platbu neprovedl.

Ale - v textu při zakoupení bylo napsáno, že se automaticky po roce znova obnoví ( ale za kolik to už tam samozřejmě nebylo) s tím, že pokud to nebudu chtít automaticky po roce prodloužit - tak se musím přihlásit (asi na můj vytvořený účet) a tam to zrušit. Pokud jste tak neučinila tak jste dala zřejmě souhlas s automatickým obnovením. Ale jak je možné že si to vezme bez Vašeho souhlasu z Vaší karty peníze to nevím - to byVám měli spíše zodpovědět provozovtelé karty.

 

jesterka*
hodnocení

0x

Dobrý den.

Musím se zeptat zda jste situaci vyřešila. Před hodinou mi totiž byla platba stržena. Jsem na mateřské a totálně nahraná. Volala jsem hned do banky, ale bohužel mi již nemohou pomoci. Co to je jako?! Jak mi může někdo vyluxovat účet aniž bych dostala ověřovací sms a vůbec k čemu je také 3místný bezpečnostní kod na kartě? Nezkoušela jste poradnu v dtestu? děkuji za odpověď Monika

kakamila

Napadá mě jediná věc,když měl Mcfee přístup k počítači,tak skenoval co tam zadáváte a spolu s platbou posílal do centrály...

Platby kartou využívám...mám tam limit 1.000 Kč.

pavla73*

Dobrý den,

bohužel Vás asi nepotěším, peníze se mi nepodařilo získat zpátky. Doporučený dopis na P.O. Box se vrátil s tím, že box je zrušený a na adresu firmy v Praze, pod kterou tato pochybná společnost patří sice došel, ale žádná reakce na něj. A pokud neumíte perfektně anglicky, tak na zákaznické lince se též nedomluvíte. V bance mi paní akorát poradila, ať si zažádám o novou platební kartu, aby se po roce stejná situace neopakovala a nemohli mi znovu sáhnout na účet. Že oni s tím bohužel nemůžou nic dělat, když jsem měla zřejmě nastaveno automatické obnovení ročního předplatného. Ale to, že nikde neupozorní, že už to nebude za 399, ale 2399 Kč, to je zkrátka sprosťárna. Jsou to gauneři a to jsem ještě slušná. V případě Vašeho zájmu můžu napsat adresu, kde jsem posílala doporučený dopis, ale nevím, jestli to bude co platné. Dtest jsem nezkoušela, ale stejně už je to promlčené, protože "záruku" na vrácení peněz mají 2 měsíce (ikdyž ve finále stejně nic nevrátí) v případě ročního předplatného a toto datum bylo 28. února. Chápu Vás, že jste z toho nešťastná. Já byla v té době na pracáku, takže taky nebylo peněz na rozhazování..

.

kurt

Ahoj, tak mi to udělali to samé 18.5.2016 mi sami bez mého souhlasu z účtu ztrhli 2399,- nevěřil jsem vlastním očím! Šlo by to - zažalovat je za okrádání? Jestli je nás víc, tak je to určitě trestný čin!

A ještě mi poslali e-mail:

Vaše předplatné produktu společnosti McAfee® bylo na základě platebních údajů z našich záznamů automaticky obnoveno.

Kontaktovali jste někdo policii?

Co chcete řešit s policií? Dali jste firmě objednávku kde bylo jasně řečeno že se automaticky obnovuje a pak platební údaje. Takže je vše v pořádku.

 

zuzana*
hodnocení

0x

I já se chytla do sítě... :(( Takže v klidu pokračují! Chtělo by to opravdu obrátit se na policii. Bude nás hodně...:(( A taktéž na Českou spořitelnu...!

Zkusme se tu domluvit na podání žaloby.

 

hodnocení

0x
avatar ildika

Podívejte se na diskuzi k této recenzi:

swmag.cz/...

takjan*

Přece když zakážete platbu kartou, nemohou to strnout. Pokud ano, to by asi musela řešit banka. Já jestliže platím kartou na netu, povolím transakce a po platbě je hned zase zakážu.

 

jakubvanek92
hodnocení

0x

Postup je popsán na webu viz. odkaz níže. Sám jsem postupoval stejně a když kliknete na Contact Support dále zaškrtnete "Refund"pak "Chat"vyplníte požadované údaje, a pak se vám zobrazí "Start Chat"to musíte rozkliknout aby s vámi vůbec někdo začal komunikovat. Po chvíli se přihlásí někdo z jejich podpory a zeptá se vás jaký máte problém, stačí napsat něco ve smyslu "I require refund money of my order CS**********. The reason is a Auto-Renewal. Thank you."Hvězdičky je číslo objednávky které najdete v "Můj účet"na stránkách McAfee. A dál mu pak stačí potvrdit, že se jedná o tu vaši objednávku a potvrdit že je to váš email. Pak zpraovával požadavek a přišel mi informativní email, že peníze budou vráceny běhěm 5 dní. Pokud budete potřebovat někdo poradit, klidně se ozvěte, rád pomůžu :)

Zde je odkaz: community.mcafee.com/...

natalie*

Za tento příspěvěk děkuji, mámě se stalo to samé a nevěděla, co s tím. Kontaktovala jsem proto McAfee přes chat, kde se mnou byl konečně někdo ochotný komunikovat. Tak doufáme, že peníze na účet opravdu přijdou. Na chat jsem se dostala tak, že jsem šla na Contact support a vpravo dole objevila sloupeček s textem, který měl nadpis "Total Satisfaction Promise" zde jsem klika na text zvýrazněný modře, který mě přesunul k vyplnění dotazníku, po vyplnění požadovaných údajů stačí dát "pokračovat" a následně "start chat". Podotýkám, že je nutná komunikace v angličtině. Snad to někomu pomůže!

petrm
Dobrý den tento způsob opravdu funguje. Na chatu reknete. I need return my money. Zadate cislo objednavky mate v mailu o automatickem prodlouzeni number of purchase.Potom Posledni ctyri cisla vasi platebni karty the last four number of your pay card. A pak se vas zeptaji proc nechcete. Tak odpovezte. The pay is so expensive for me. A je hotovo. Telefoni cislo zakaznicke linky 23900505 je k ničemu.
jakubvanek

Rád jsem pomohl, pokud vám přišel do email o potvrzení reklamace, tak během 3 dnů počítejte s vrácením peněz na účet. Nicnémě od takto velké a dokonce mezinárodní firmy bych čekal o dost lepší marketingovou komunikaci, (myslím tím vztahy se zákazníkem) tohle je dost nešťastný způsob řízení komunikace.

ollina

Díky za tento příspěvek. Patřím také k těm, kdo nepočítali s automatickým prodloužením a také s tak vysokou cenou. I když zpětně samozřejmě vidím, že vše se v úvodním mailu uvádělo. Podařilo se mi peníze získat zpět přes zákaznickou linku. Pochopila jsem, že chat a e-mail lze snad použít pouze v rámci předplacené služby. Nevím. Celý rozhovor trval cca 15 minut - ověřování údajů, zjišťování, proč mi služba nevyhovuje, zda by mi vyhovovala sleva apod. Operátorka byla velice příjemná. Každopádně znalost angličtiny je nutností.


doplněno 17.05.17 23:08:

Jinak volala jsem na toto číslo a dovolala jsem se ihned: +44 20 7949 0107

venda5n

Díky moc za pomoc. Udělala jsem vše dle tvých instrukcí a už mi na mail přišel potvrzovací mail,že to na mou žádost ruší a vrátí mi peníze do 5 pracovních dnů. Uf spadl mi kámen ze srdce. Díky moc!

denisafliegerov

Dobrý den, reaguji na Váš email a potřebovala bych od Vás pomoci, psal jste, že se klidně můžeme ozvat kdyby něco, tak reaguji.

Stalo se mi to samé co všem ostatním...zaplatila jsem 399, ted mi bylo odečteno 2.399,- bez nějakého ověřovacího kodu a platby, nechápu jak si mohou dovolit jen tak odečíst takovou sumu z mého účtu, každopádně se mi nejde dostat ani přes Váš odkaz ani přes nic jiného na nějakou podporu. Nepomohl byste mi s tím kdybych Vám o tom dala veškeré údaje prosím?

Moc Moc děkuji za jakoukoliv odpověd.

Denisa Fliegerová

jakubvanek
Dobry den, samozřejmě rad pomůžu. Bude ale asi lepsi komunikovat primo pres email. Napište mi na jakubvanek92@gmail.com
janal
Dobrý den, prosím pomohl vam pan ziskat penize zpět. Bohuzel jsem v podobné situaci. Dekuji za odpoved.

 

jiri1
hodnocení

0x

Měl jsem podobný problém teď, koncem roku 2016. Po mnoha peripetiích a komunikaci v angličtině přes jejich stránky podpory jsem od nich získal telefonní číslo na zákaznickou linku v Praze. Je to číslo 239 000 505. Stačí na něj zavolat (volba 2 mi nefungovala, tak jsem to nakonec vyřídil přes volbu 1) a domluvit se, peníze pošlou zpět do cca 5 dnů. Já konkrétně jsem žádal 6.1.2017 a peníze(ě.399,- Kč) na účet došly 10.1.2017. Takže nakonec v poho, byl jsem spokojený.:) K telefonátu na tu jejich zákaznickou linku budete potřebovat váš e-mail, číslo platební karty, kterou jste poprvé platili (je uložena v systému a po přihlášení k vašemu McAfee účtu se vám zobrazí ve vašem profilu) a též číslo objednávky (je v e-mailu o oznámení automatického obnovení, začíná písmeny CS- a pak následují čísla). A pozor: i když se jedná o české telefonní číslo, operátorky na něm komunikují zásadně v angličtině (!), ??takže pokud jí moc nehovíte, sežeňte si někoho, kdo se aspoň trochu anglicky domluví, jinak jste bez šance. Ale nebojte, stačí základy. Nezapomeňte si taky v nastavení McAfee účtu vypnou automatické aktualizace, ať vám částku za roční předplatné nestrhnou příští rok znova. ;)


doplněno 12.01.17 14:38:

Jo a ta jejich zákaznická linka 239 000 505 je v provozu každý pracovní den jen od 9.30 do 12.30 hodin. Takže mají dost krátkou pracovní dobu.:) Ale jinak na ní tuším funguje záznamník. To jen pro doplnění.;)

el*

Zkoušela jsem vše výše uvedené a nic nefunguje. Již dvakrát jsem si psala chatem se dvěmi lidmi. Kdaždý mi psal něco jiného a pak konverzaci ukončili. Volala jsem na dvě čísla, která mi napsali - jedno vůbec neexistovalo a na druhém byl jen automat a po stisknutí jakéhokoliv tlačítka byl hovor ukončen. Jsem fakt naštvaná. Vůbec nevím co mám dělat.

luka*

Dnes jsem řešil platbu na Velikonoce :)

V bance je platba 2399,- blokovaná a jako všem mi pouze přišel mail od mcfee, že mi částku stáhli.

Postupoval jsem takto:

service.mcafee.com/...

Zadal jsem nejbližší zemi Polsko a dal výběr "Vrácení peněz"

Pak jsem zadal všechny své údaje: jméno, příjmení, mail, telefon a do chat okna napsal:

_______________________________________________________________________________________________

I require refund money of my order CS*moje objednávka* and cancel it. The reason is a Auto-Renewal.

Prosze o wrocenie pieniedzy zamowienia CS*moje objednávka* i skasowanie zamowienia. Powodem jest niechcace automatyczne odnowienie.

________________________________________________________________________________________________

Dále tlačítko zahájit chat.

Během jedné minuty mi psal někdo z polska polských jazykem, Jen po mě chtěli poslední čtyři čísla kreditní karty.Nic víc.

Do minuty bylo vše vyřízené, na mcfee účtu jsem i viděl v historii objednávek storno objednávky. Peníze by měly být do 5 dnů odblokovány.

lenuli1978*

tak zkouším podle Tebe s nimi komun ikovat, Díky Luka

jaroslav*

Dnes se mi snad úspěšně podařilo získat zpět platbu na linku service.mcafee.com/...#!

Vrácení mi potvrdili mailem a ve lhůtě 5 až 10 pracovních dní bych měl dostat peníze zpět.

Stačí jen zadat své jméno, příjmění, e-mailovou adresu, telefonní číslo a do chatu napsat npř. Hello I need to cancel my McAfee subscription and collect a refund. CS*napsat číslo objednávky*

Komunikace probíhá v angličtině. Nebojte se a jděte do toho..Dokonce se mi povedlo dnes t.j. 22.9.2017 vyžádat vrácení peněz, když vypršela 60.ti denní lhůta již 20.9.2017.

Hodně zdaru.

lyzzie

Komunikace v Polštině přes chat opravdu FUNGUJE. Po X nezdařilých pokusech komunikace v angličtině přes 3 různé lidi na chatu, kde mi sdělili, že mi nemůžou pomoci a zavolám si na tel. číslo se mi přes Polštinu opravdu podařilo v dopoledních hodinách přes chat dokomunikovat o vrácení částky s pomocí překladače od Google :). Takže díky moc za tip od "luka".

martin2020

Březen 2020 - Postup přes polský chat stále dobře funguje! Slawek byl profesionál a vyřídili jsme to do tří minut (ale doporučuji mít při komunikaci otevřený Google translator ;))

veronika*

Zdravíčko, září 2020 stále to funguje! Jste Bůh!

matus

Taktiež som vyskúšal tento postup a skutočne funguje. Srdečná vďaka.

ds

Opravdu, během pár minut jsem dostal někoho na chat a v angličtině vykomunikoval. Ještě že alespoň Polsko funguje. Jen mi trvalo asi hodinu než jsem našel tento fungující návod, díky za sdílení

 

hodnocení

0x

Proč vlastně kupujete placený antivir, když stačí používat Aviru, která je zdarma? Avira je dle mého názoru spolehlivější než AVG. Přiznám se ale že sám žádný antivir nepoužívám, ono stačí neklikat na nevyžádané emaily, mazat je a neotvírat žádné přílohy kromě účty plateb pdf od společností se kterými jste uzavřeli smlouvu. Taky nestahovat žádné neznámé programy, hlavně ty nelegální. A už vůbec ne ty co chtějí scanovat váš počítač.

Taky nikomu neposkytujte svoje platební údaje, to je nejbezpečnější způsob jak nepřijít o peníze. Když někdo chce platbu, tak ať dá číslo účtu a platební údaje a to vše co potřebujete. Poslední a nejefektivnější možnost je zrušit kartu, případně zrušit účet. *frajer*

 

knihovnice
hodnocení

0x

Všem díky za popis postupu, jak automatické stažení peněz z karty "reklamovat". Včera se mi stalo totéž, po počáteční panice mi Google vyhodil tuto diskusi.

Postupovala jsem podle vámi popsaného návodu. Po zadání země (země neuvedená, komunikační jazyk angličtina) mě systém pustil jen do telefonického hovoru. Proto jsem se vrátila, políčko země nevyplnila a byla jsem automaticky přesměrována na chat, nicméně arabský. Rami bůhvíodkudkoliv mi řekl, ať jdu zpět a zadám jako zemi Velkou Británii. Udělala jsem to, komunikace proběhla v angličtině. Chce to malinko větší než základní znalost, borec se mě docela vyptával na důvody, nabízel nějaké zvýhodněné akce atd.

Nicméně do pěti dnů bych měla mít peníze na účtu.

Díky!

 

martinnorlend
hodnocení

0x

Stalo se mi totéž. Jen nevím o tom, že bych kdy Mcafee koupil. Je to SW k ničemu...

 

bronislavrehor
hodnocení

0x

Otázka z nicku "pavla73" je sice 5 let stará, ale problém, který je v textu zmíněný, přetrvává. Mám obdobnou zkušenost. Nejsem sice překvapený razantním zvýšením předplatného, které mi bylo strženo, to konec konců proběhlo podle obchodních podmínek. Společnost McAfe se ovšem neobtěžuje s dodáním daňového dokladu o provedené platbě. Víceméně neoficiální sdělení mailem, že platbe proběhla, nemá pro účetnictví žádnou cenu. Společnost McAfee takto porušuje hned několik daňových zákonů, zejména pak Zákon o dani z přidané hodnoty č. 235/2004 Sb., ve znějí pozdějších změn a doplňků. Počínání zmíněné společnosti je protiprávní.

Kontakt sice navázat lze, ale pouze chatem přes jakýsi automat (v anglickém jazyce, přirozeně). Po vysvětlení problému se dozvím, že si mám zavolat na telefon +420 239 000 505. Toto číslo je ovšem též automat, který navíc nefunguje. Po opakování chatu se dostávám do stejné slepé uličky.

Jedná se evidentně o neseriózní a podvodnou společnost, která si s obcházením zákonů zjevně nedělá žádné vrásky. Skrývání se za nedostupné adresy a telefonní čísla řadí takový pochybný komplot do společnosti podobných, které byly v nedávné době zveřejněny pod hlavičkou časopisu D test pod souborem "šmejdi".

Jediným řešením je neobnovit předplatné a ukončit jakýkoliv vztah, což v brzké době učiním.

veronika*

Zdravím, teď v září jsem řešila stejný problém a už jsem se začala smiřovat s tím, že těch 2399Kč neuvidím jsem našla tento dotaz a velmi podrobný postup:
_________________________________________________________________________
Dnes jsem řešil platbu na VelikonoceV bance je platba 2399,- blokovaná a jako všem mi pouze přišel mail od mcfee, že mi částku stáhli.Postupoval jsem takto:service.mcafee.com/...Zadal jsem nejbližší zemi Polsko a dal výběr "Vrácení peněz"Pak jsem zadal všechny své údaje: jméno, příjmení, mail, telefon a do chat okna napsal:_______________________________________________________________________________________________
I require refund money of my order CS*moje objednávka* and cancel it. The reason is a Auto-Renewal.Prosze o wrocenie pieniedzy zamowienia CS*moje objednávka* i skasowanie zamowienia. Powodem jest niechcace automatyczne odnowienie.________________________________________________________________________________________________Dále tlačítko zahájit chat.Během jedné minuty mi psal někdo z polska polských jazykem, Jen po mě chtěli poslední čtyři čísla kreditní karty.Nic víc.Do minuty bylo vše vyřízené, na mcfee účtu jsem i viděl v historii objednávek storno objednávky. Peníze by měly být do 5 dnů odblokovány.
________________________________________________________________________
Beze srandy to funguje. Jela jsem podle překladáče na google a peníze mi posílají zpět! Zkuste to. :)

kaca*

Stalo se mi to samé. Obnovili mi předplatné a strhli mi částku z účtu bez mého svolení. Dnes jsem to vyřešila přes chat v UK. Slečna byla velmi ochotná. Částku mi mají vratit do 5 dnů.

jenda123

je nejaka moznost podrobneho popis? nikde na webu nemuzu najit kolonku vratit penize a to ani polskem ... pls help

lukepery7504*

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem @kapkanadeje z důvodu porušení pravidel poradny. ]

 

janpr
hodnocení

0x

Dobrý den, také mi byly touto společností strženy peníze a to i přes fakt, že jsem u nich nikdy nic nekoupil a ani jsem jim nezdavával iniciály pro free nebo trial verzi. O tom, že my byly peníze strženy jsem navíc ani nedostal email s fakturou a dozvěděl jsem se to při kontrole bankovního účtu! Vůbec tedy netuším, jak se na mě dopátrali!
Každopádně vrácení peněz jsem řešil přes britskou linku (bez úspěchu), která mě odkázala na telefoní spojení do ČR 239 000 505, které samozřejmě stále nefunguje. Nakonec jsem vrácení penez vyřešil také přes poláky (viz návod výše, jen připomínám, že chat je pouze v pracovní dobu), kde mi pán Adrian Kalinowski během pár minut peníze vrátil.
Každopádně to budu hlásit na policii a pokud nás bude více, tak už to bude trestný čim i na hromadnou žalobu.

 

basta
hodnocení

0x
Koupila jsem McAfee v akci za 899na rok - jenze po roce mi bez varovani strhli rovnou 2399 na dalsi rok. Pred Vanocemi je to presne toco chcete uplne nejvic :( Nastesti jsem zkusila tu radu od nekoho tady - obratit se na polskeho zastupce (Česko nikdo nezastupuje). Fantasticky pristup ♡ Penize vrati do 5az7 dnu tak snad to bude cajk.

 

sidy
hodnocení

0x
Nikdo nebude reagovat,společnost je hrozná.
Rada: napiste na zákaznickou linku v Polsku, připojí vás na chat s zivim člověkem. Vyřešeno během 5 minut s Google překladačem. Do 5 dnů peníze zpět :) gl

 

tomas29
hodnocení

0x

Ahoj, potvrzuju předchozí rady. Každý kdo má stejný problém, stačí najet na stránky podpory McAfee, jazyk vybrat Polski a jako způsob komunikace pak zvolit chat. Vyřešili to se mnou anglicky, kdo neumí anglicky ani Polsky může využít google translator.

Automatické produžování lze zrušit přímo na vašem Mcafee účtu, nebo můžete žádost o zrušení napsat taky do chatu.

Každopádně to od společnosti Mcafee vůbec není seriózní, že lidem v česku bez jejich souhlasu takhle strhávají peníze a nechápu jak to banka může povolit. Souhlas jsem s tím nedal a ani číslo karty jsem jim neposílal. Sice peníze na žádost do 60 dnů od stržení vrátí, ale kdo neuumí anglicky, může s tím mít dost problém. Ještě že ta polská podpora komunikuje přes chat, když jsem zkoušel dát obecně Evropu a další země, tak tam byl jenom telefonní kontakt. Českou podporu nemají vůbec.

Uvažoval jsem o podání podnětu na ČOI, ale to by asi nemělo smysl když to není česká firma. Každopádně nějak by se to řešit mělo, protože takhle v Česku okrádají určitě spoustu lidí, kteří se pak jen těžko budou domáhat peněz zpátky a rušit automatické strhávání vždy po roce, když neumí anglicky.

 

blastoid
hodnocení

0x

Ahoj všem, jen doplňuji informace, pokud by se někomu hodilo. Bohužel se mi stalo to samé, akorát s tím rozdílem, že já jsem si službu McAfee neobjednala vůbec. Již byla nainstalována v novém notebooku, který jsem si před rokem koupila. Takže absolutně nechápu, jak si mohli z mé karty strhnou peníze za automatickou obnovu, když jsem jim nikdy žádné své údaje neposkytla.
Každopádně jsem na jejich stránkách chtěla žádat o vrácení peněz, ale bohužel pod: Technical support a Refund se mi vůbec nenabízela možnost chatu. Tak jsem zkusila Technical Assistance a světe div se, tam již chat byl. Nebyla jsem v Polské lokaci, ale USA, takže komunikace probíhala v angličtině. Požádala jsem o vrácení peněz, pán mi sdělil, že s tím mi nemůže pomoci, protože řeší jen nějaké požadavky a toto prý musím vyřídit na telefonu. Sdělila jsem mu, že anglicky neumím tak dobře a proto chci požadavek vřídit takto. Operátor však trval na tom, že vrácení peněz lze vyřídit jen telefonicky. Na to jsem mu napsala, že mi přijde dost divné, že u jejich firmy nejde vyřídit písemnou formou, jen telefonicky a jak by to tedy měla vyřídit, pokud jsem hluchá. A ejhle, najednou vše šlo! Požádali jen o 4 poslední čísla z karty a během 2 minut mi napsali, že je vše vyřízeno a peníze mi přijdou do 5 pracovních dnů. Jsou to prostě šmejdi, kteří zkoušejí všechno možné, jak člověka odradit od možnosti vrácení peněz. *cert* Tak doufám, že platba opravdu přijde. *smich*

tomcat05

Zkušenost z května 2021, snad někomu pomůže.

Ovrácení peněz jsem se snažil déle než týden a nic mi nefungovalo. Až jsem zkusil polský chat. Komunikace stačila v angličtině s překladačem. Ochotný polák mi nejdřív napsal, že platbu můžu žádat na svém účtu přes podporu. Odpověděl jsem , že se mi to dlouhodobě nedaří a lze li to provést přes tento chat. Odpověď byla kladná a víc nic nechtěl, ani konec čísla karty. Asi po dvou dnech mám peníze zpět na účtu. Uživatelské prostředí a podpora Mcafee se mi jeví velmi nepřehledné až nepřátelské. Na jejich obranu musím říct, ze produkt jsem si objednal sám a dobrovolně někdy před rokem za podstatně nižší cenu a svojí nepozorností ( i když to dobře schovali) se také chytil.

 

zuza*
hodnocení

0x

Dobrý den, Je tu někdo, kdo zkoušel výše uvedené "fígle" v poslední době. Potřebuji pomoci, zkoušela jsem vše výše uvedené, ale nic mi negunguje. Absolutně se nemohu připojit na žádný chat, zákaznické linky jsou po zadání volby kódu hluché. Absolutně nechápu tu garanci 60ti dnů, když to prakticky nemám kam nahlásit :/ nevím, zda to nejde jen mě nebo se to ještě vylepšilo od McAfee a jsou již zcela nezkontaktovatelní. Budu moc ráda za jakoukoli radu a případnou pomoc. Zítra to budu zkoušet dál, sand to nějak prolomím.

kami123

Zkus zavolat své bance, že chceš zablokovat kartu a tuto platbu. A novou kartu.

Doporučuji založit nový dotaz, na toto téma dát jen odkaz, že jsi četla.

Oficiální kontakt pro vrácení service.mcafee.com/...

votrubic
Pred hodinou jsem to řešil v sobotu 13.11.2021. Normálně si rozklikni ten support a nech tam UK. Dej technical support, že máš něco s počítačem. Tam vyjede formulář zadáš tam jméno a co mas za problém, stačí tam napsat jedno písmeno a pokračovat. Pak ti to vyskočí zahájit chat. A už jen napiš že chceš vrátit peníze atd. On ti pošle nějaký debilní číslo, ze to nemůže řešit on. Napiš že jsi hluchá a nemůžeš volat, jestli by to nešlo vyřešit přes chat a do 20 vteřin ti přijde mail, že ti to do 5 pracovních dnu vrátí. Podle mě to je nejjednodušší a nejrychlejší cesta.
zuza*
Tak cesta přes polský chat nakonec vyšla. Už 12.11.21 mi přišel mail, ze mi peníze vrátí do 5ti dnů. No nevrátili mi nic. Po dalších asi pěti konvezacích můj případ předali na ekonomické oddělení a prý se mi ozvou na mail. Od té doby se mi nikdo neozval, peníze nepřešli a jakákoli chat komunikace skončí slovy-musíte počkat, až Vás budeme kontaktovat. Je teda divné, že po mě nikdo nechtěl žádné poslední číslo karty… Jsem už smířená, že peníze neuvidim, ale přesto jsem zkusila dat podnět na banku ha neoprávněnou platbu. Uvidíme no

 

kristynam
hodnocení

0x
Můžu potvrdit zdejší radu... Automaticky nám strhli 2399,-
Řešila jsem to tři dny dali mi číslo , které nefunguje. Je to jejich taktika... Nehorázná taktyka teda mimo řeči
Na chatu jsem řekla , že jsem hluchá , že nikam telefonovat nemůžu. Přepojila chat na managerra. Ten se jen zeptal proč to ruším. A chtěl poslední 4 čísla karty. Prý do 5-7 dnů peníze vrátí. Ještě teda nemáme vyhráno peníze nepřišli. Mluvila jsem s ním dnes. Tak dám vědět jestli peníze přišli. Ať všichni získáte zpět co potřebujete. A nenechávejte se odbyt. Z lidí dělat voly je neskutečna drzost

 

saman
hodnocení

0x

Takže mockrát díkí! udělala sem to podle instukci a polak semnou mluvil český pomocí googlu takže bomba! ted jen počkat na peníze :D nevzdavejte to lidi!

 

miroslav*
hodnocení

0x

Dobrý den, pro všechny co "naletěli" potvrzuji fungující vstřícný polský chat a brzký navrat peněz.

 

martina84
hodnocení

0x

Dobrý den všem, také jsem jedna z těch co naletěla. Dneska jsem kontaktovala polský chat a mám slíbeno do 5ti dnů navrácení peněz. Reakce na můj dotaz - vrácení peněz:

11:34 AM Adam Zubel:

Dzień dobry! Dziękuję za skontaktowanie się z pomocą techniczną firmy McAfee. Mam na imię Adam i będę Pani dzisiaj pomagał. W czasie gdy sprawdzam zgłoszenie, czy jest jeszcze coś co chciałaby Pani dodać?

11:36 AM Adam Zubel:

Dziękuję, wszystko się zgadza - zwrot jest możliwy. Chciałbym powiedzieć, że nowa subskrypcja to efekt automatycznego odnowienia.

11:36 AM Adam Zubel:

Jeżeli chodzi o usługę automatycznego odnawiania to powinna Pani otrzymać wiadomość e-mail z powiadomieniem, ale chciałbym to objaśnić. Usługa automatycznego odnawiania jest częścią naszej zasady "Zawsze na ochronie" i jest domyślnie aktywna, akceptując warunki, gdy kupujesz i instalujesz McAfee po raz pierwszy. Ta opcja gwarantuje ciągłą ochronę przed zagrożeniami i złośliwym oprogramowaniem, które stają się coraz bardziej niebezpieczne w Internecie. Naszą misją jest zapewnienie bezpieczeństwa poprzez ochronę wszystkich urządzeń bez przerywania umowy. Subskrypcja jest odnawiania na około 30 dni przed wygaśnięciem aktualnej ochrony, system pobiera pełną opłatę za kolejny okres rozliczeniowy.Większość naszych klientów ma włączoną tę opcję, ale nie jest to obowiązkowe i można ją dezaktywować w dowolnym momencie.

11:36 AM Adam Zubel:

Proszę o moment, dokonam zwrotu.

11:37 AM Adam Zubel:

Dziękuję za cierpliwość. Zwrot jest już gotowy. Usługa automatycznego odnawiania jest wyłączona, subskrypcja nie będzie już przedłużana w przyszłości automatycznie. Wydałem w tym momencie dyspozycję do banku i kwota 2499.00 CZK zostanie zwrócona na Pani konto bankowe, bank zaksięguje tę kwotę w ciągu 5-7 dni roboczych. Zazwyczaj trwa to krócej. Podaję tutaj numer potwierdzenia zwrotu – CS*********. Otrzyma Pani również e-mail z potwierdzeniem.

11:38 AM Adam Zubel:

Chciałbym dodać, że jeżeli w przyszłości zdecyduje się Pani na ponowną ochronę McAfee, proszę do nas napisać. Postaramy się znaleźć najlepszy pakiet w rozsądnej cenie. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?

 

peta*
hodnocení

0x

Dobrý den, měl jsem úplně stejný problém. Minulý rok nákup antiviru za 599 Kč a před pár dny mi přišla faktura na produkt za 2499 Kč. Česká zákaznická podpora nefunguje. Ideální řešení přímo v účtu McAfee jít na zákaznickou podporu (customer service), dále žádost a vrácení peněz (request and refund), potom vybrat zemi Polsko a můžete otevřít chat. Přes překladač vše potřebné vyřídíte. Vše šlo hladce, podpora byla velmi ochotná a během 10 minut mi přišel email o zrušení předplatného a vrácení peněz na účet do 5-7 pracovních dnů.

Přeji uspěšné vyřešení problému všem, kterým se stalo totéž!

 

hodnocení

0x

Dobrý den pro ty, kteří daný problém řeší i teď. Mohu potvrdit, že chat přes Polskou podporu, jak je v této diskuzi několikrát zmiňováno, opravdu funguje. Zatím jsem tedy dostala odpoveď, že peníze přijdou zpět za několik dní, ale i na svém McAfee účtě vidím v historii plateb refundaci peněz.

 

renata
hodnocení

0x

Ahojte,

tiež som sa nevedela dovolať ani dopátrať, ako ďalej, až keď som tu uvidela, že treba skontaktovať Poliakov. Tak potvrdzujem, že sme chatovali v angličtine, mal už pripravené frázy, musela som uviesť mail, telefón, adresu a číslo objednávky a že do 5 až 7 dní mi prídu peniaze na účet. Dostala som číslo objednávky a mám čakať.

Prišlo mi vtipné, ako v automatickej odpovedi napísali "ďakujeme, že ste boli takým lojálnym a dôležitým klientom, kedykoľvek sa vráťte k nám". No ak by sme boli až takí oceňovaní, nemuseli by sme ísť cez poľský chat. *smich*

Majte sa pekne, nech vám to vyjde.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma McAfee

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]