Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
píšu o radu ohledně servisu notebooku. Mám Lenovo IDEAPAD Y510p a tento rok v březnu mi na něj končí záruka. Říkal jsem si, protože dělám grafiku a notebook je proto pro mě důležitá věc, že bych notebook každý rok posílal do Lenova na preventivní srvisní prohlídku. Z Lenova mi udělali kalkulaci, která je něco kolem 1200 včetně cesty. Jsem ochoten to za tne servis dát.
Nicméně se chci poradit, jestli je už ta vhodná doba? V příloze přikládám teploty, kterých dosahuje můj HW. Jedna je zhruba po dvoudenním výkonu bez vypnutí a v zahřáté místnosti při mírné zátěži (internetový prohlížeč a pár programů v pozadí). A druhá je čerstvě po vyfoukání kompresorem a čerstvě po zapnutí, kdy jsem s ním přišel zvenku a byl vymrznutý (po určité době začala teplota zase stoupat). Co myslíte? Je už zralý na servis nebo ne?
Děkuji
Bych ze sebe udělal blbce, tvrdil, že to padá a přehřívá se - že se seká.. oni to v záruce vyčistí a napíší, že se závada neprojevila... a testem ověříte, jestli třeba i přepastovali čip a už se nepřehřívá...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.