Router Ubee EVW3226

Od: Datum: 28.12.15 15:32 odpovědí: 2 změna: 28.12.15 19:50

Zdravím, jsem laik a amatér... ale ráda bych chtěla poradit s rozšíšením wifi signálu po bytě. Mám od UPC internet a wifi router od nich. Je v pokojíčku u syna kde syn má přes kabel propojený pc. Takže on má dobrý signál. Já mám pevný pc v obýváku přes 2 stěny a skříň. Net máme 200 Mb ale já když měřím tak mám jen asi 15 Mb. Mám v pc usb tp-ling 54 Mbps Wireless G USB Adapter, který tam máme již několik let. Nyní mi poradili, abych si koupila jiný a to TP-Link Archer T2U AC600, ale to byl ještě horší příjem. Po zavolání toho člověka, terý mi to doporučil nechápal proč to jde tak špatně a jiný člověk mi řekl, že to s tímto routerem nikdy nebude spolupracovat v dobré kvalitě. Tak jsem to vrátila do obchodu zpět, ale nechci se spokojit s tak nízkým signálem. Zdi bourat nehodlám, pevným kabelem to taky nechci vést přes všechny místnosti. Otázka Existuje jiný TP-link, který mi pomůže? Každý mi radí něco jiného a každý má prý pravdu, ale nakonec zjišŤuji, že to není pravda. Stačilo by koupit ve vyšší kvalitě (mám starý jen 54Mbps nyní jsou už 15 Mbps) ten TP-link od stejné firmy?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.12.15 16:42

Čo takto použiť opakovač wifi.: https://www.alza.sk/tp-link-t…re-d390149.htm?catid=18854593

Lebo si spraviť prepojenie po elektrickej sieti a potom kablom do PC.: http://sietove-karty.heureka.…l-pa4010/specifikace/#section

Ohodnoceno: 0x

Od: scv®
Datum: 28.12.15 19:50