Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poškozený kabel u nabíjecího adaptéru

Od: zwiki* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den.Dal jsem reklamovat nabíjecí adaptér k notebooku Lenovo B50.Jedna část se kroutí a kroutí a nedá se lehko narovnat.V obchodě Exasoft mě "napadli" že ho kroutím nebo co a že za to mohu sám.Před lidmi jsem si připadal jak malý kluk.Kabel si nechali a teď nemám čím nabíjet.Poradíte honem? Děkuji

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

remisak*
hodnocení

2x
zwiki*
hodnocení

Děkuji -remisak- za tak blbou odpověď.To vím i bez tebe.

 

mkat*
hodnocení

1x

A čo ste chceli počuť?(prečítať si )Ak chcete notebook pouýívať ,tak si musíte zohnať nový kábel.Ak chcete počkať pokiaľ vám vrátia nový kábel,tak budete bež notebooku.Záručné oprava môže trvať 30 dní.

 

remisak*
hodnocení

0x

Pořídit si jiný.

 

stonek*
hodnocení

0x

Tak tak, koupit, nebo počkat. Imho stejně si myslim, že to zkroucení vzniklo nedbalým užíváním a jestli Vám ho v záruce vymění bude to jejich schovívavost, nebo selhání.

zwiki*
hodnocení

stonek- taky čtěte co píšu,že se samovolně kroutí a u jiného notebooku jsem problém neměl.Jinak koupit za 1400kč? Jste normální?

Dobrý den, Zwiki. Chcete poradit, ale na dobře míněné rady reagujete dost neurvale. Na vyřízení reklamace je skutečně 30-ti denní lhůta a pokud byste třeba u nás na prodejně vystupoval stejným stylem jako zde v tomto vláknu, buďte si jist, že by si naši prodejci dali záležet, aby reklamace trvala přesně 29 dní.

Počítám, že poškozený je kabel mezi zdrojem a NTB, tedy ten, který je napevno. Potom máte 2 možnosti - koupit zdroj nový (není nutno investovat Vámi uvedených 1400 Kč, to bude asi cena za originál). Nechat si zdroj vrátit a opravit (vyměnit kabel) vlastními silami (nebo za úhradu). Kabel stojí vyloženě pár šupů. Odkaz na obojí Vám dal @remisak. Třetí možností je počkat na vyřízení reklamace. Čtvrtá možnost je, že poškozený kabel je ten mezi/... (píšete kabel si nechali, z toho lze pochopit, že kabel, nikoliv zdroj). Potom by ovšem celá otázka byla o ničem, vzhledem k ceně kabelu by reklamace i následná otázka postrádaly smysl.

Nebo v návrh jakého řešení jste doufal? Já mám ze stejného důvodu (zlomený kabel) k NTB zdroje 2. Je pravdou, že jsem je neplatil, protože NTB je služební. Ale jinak to vyřešit nešlo. Nejprve jsme koupili nový zdroj a pak jsem otevřel původní. V případě neúspěšné opravy bych byl bez prostředků k obživě.


doplněno 21.12.15 12:02:

@zwiki: Co jsem napsal, nepovažuji za výhrůžku. Vyhrožuje se zpravidla fyzickým násilím, které je mi bytostně cizí. To, že Vám napíšu, že "chodit v noci přes Nusle není zrovna nejlepší nápad, protože tam dojdete k újmě skrzevá naše nepřizpůsobivé spoluobčany", není výhrůžka, ale přátelská rada. Přeji krásný den a pozitivní vyřešení nepříjemných trablí s notebookem.


doplněno 21.12.15 20:38:

@zwiki: OK, tak jsme si potykali, vychovávat tě nebudu, evidentně to nemá smysl, jen plevelíme vlákno. To je z mé strany vše. Kdybys měl ještě nějaký odborný dotaz, optej se Všeználka.

 

buss
hodnocení

0x

Raklamovat můžete cokoli, na to máte právo, ale nemusí vám vyhovět. Pak znalce, k soudu. Zkuste najít co na to čoi, zákon na ochranu spotřebitele.

 

bour
hodnocení

0x

A oni ti ho vyškubli z ruky a zamkli dveře? To ses nedomluvil? Byl kabel funkční? Byl poškozený?

 

zwiki*
hodnocení

Konečně pořádná odpověď-amper-jen bez vyhrůžek by to šlo taky odepsat,že?


doplněno 21.12.15 20:07:

píšeš neurvale a to je co?jak to vysvětlí všeználek?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]