Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vstup do počítače

Od: xstanax® odpovědí: 36 změna:

Dobrý den, koupil jsem legální Windows 7 Profesional a nechal jsem ho u odborníka nainstalovat. Ten mi ho hned přeinstaloval na Widows 10. Vše bylo v pořádku, počítač fungoval. Chtěl jsem se zaregistrovat do Microcoftu a toto se mi nějak nezdařilo, udělal jsem svou blbostí nějaké chyby. Když jsem chtěl opět počítač spustit, už jsem se do něj nedostal. Skončil jsem na emailové adrese a heslu. Heslo jsem asi udal jiné a adresu jsem možná zablokoval. No, moje blbost. Chtěl jsem se zeptat, jakým způsobem se toto dá vyřešit. Přehrání cd mi nejde. Poradí někdo, dá, se říct, laikovi, jak dál postupovat? Děkuji.

36 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Zajdete k odborníkovi, který vám "výhodně"nainstaloval W10.

Nebo to celé zformátujete a dáte normální win7 - a budete spokojeně užívat PC několik let...

doplněno 14.12.15 11:40:

Podle mne - ano, W7 Profi je lepší než W10, protože je odzkoušené a nemá tolik sledovacích vychytávek... Problémy s W10 řeší stovky lidí na všech možných fórech.

Pro reinstalaci (formát a reinstal) potřebujete mít DVD nebo soubor ISO na bootovatelném flash disku.

Popis instalace např. zde - servispckupka.cz/...

Je toho plný Google.cz.

doplněno 14.12.15 12:15:

Nejprve tedy prosím uveďte, zda máte notebook nebo stolní PC (předpokládám stolní). Máte DVD s licenčním číslem? Jakou máte základovou desku vědět budete?

V tom odkazu je to celkem slušně popsáno. Potřebujete se dostat do BIOSu - což je nutné po startu PC zmáčknout F2, F8, F12 - jak u kterého PC (záleží na desce).