Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sdílení filmů

Od: uzivatel53538 odpovědí: 12 změna:

Dobrý den, chtěl jsem poslat známé film. Chtěl jsem použít nějaké úložiště, ale zjistil jsem, že to je celkem problém. Buťo berou jen malé soubory nebo to prostě nějak nejde. Třeba hroooooozně pomalý upload. Nemáte někdo dobrý tip? Samozřejmě, pokud možno zadarmo a uživatelky příjemný, nejsem nějaký super odborník na počítače, jen uživatel.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

rv*
hodnocení

2x
uzivatel53538
hodnocení

Díky, problém bude v připojení. Taky se mi to i tady natahuje hroooooooooooooooooooooooozně pomalu.

Od kdy letecká pošta bere velké soubory? Tam bývalo vždycky omezení a jestli se nepletu tak hodně nízko. Někde kolem 150 mega. Dneska je na sdílení s dobrým známým nejlepší založit si cloud a dát mu heslo.
technet.idnes.cz/programy-zdarma-uloziste-0yw-/software.aspx?c=A120627_160646_software_dvr

atj*
hodnocení

1x

Film? proc ho nenajdete online a neposlete odkaz?

Pokud 2giga stahujete 10h. tak upload byva vetsinou 1,5x tak dlouhy, to je lepsi ji to nahrat na ext. medium, pokud neni zruky pani.

kangaroo*
hodnocení

0x

http://mega.nz/

doplněno 14.11.15 16:20:

Jo a je taky v češtině.

Nebo kolik chcete poslat MB-GB dat.

Mážná by stačil Skype nebo ICQ

Zkoušel jste i http://www.uloz.to

uzivatel53538
hodnocení

Děkuji. Normální film 1 - 2 GB. ulozto jsem zkoušel, ale nějak se mi nezadařilo. Zkusím ten mega. zatím díky. Chci aby to na druhé straně bylo jednoduché, jako kliknu na odkaz v mailu, zadám heslo a je tu film, nebo tak něco.

kangaroo*

V případě limitů bych doporučil video soubor rozdělit na více dílú (part) za pomoci winRAR či 7Zip a postupně nahrát a na druhé straně uživatel rozbalí jako samoinstalační balíček či přes výše uvedené free programy. Jinak pomalý upload je na 99% problém na straně vašeho internet připojení.

uzivatel53538
hodnocení