Nejste přihlášen/a.
Při opravě notebooku bylo pro poštovního klienta Mozilla Thurnedebird špatné heslo.Servis co opravoval počitač již neví kde udělali chybu. Jaké písmenko v heslu změnili. Několik poč. expertů si lámalo hlavu , zatím na nic nepřišli. Tím pádem nejde ani přeinstalovat ani naistalovat na jiném počítači. Je nějaká šance si změnit třeba heslo? Nebo se nějak dopátrat , kde je chyba, Nemohu si založit nového pošt.klienta , je pracovní a na Všech vizitkách je uvedena tato e- mail adresa.
oprava: jedná se o poštovní klienta od Atlasu.cz
Dobrý den, zkuste kontaktovat Atlas a požádat je o změnu hesla. Zdravím!
doplněno 22.10.15 06:40:Je to trochu podivné, že několik poč. expertů si láme hlavu, ale neporadí. Nevím, proč by Thunderbird vyžadoval jiné heslo, než to k mail. schránce na Atlasu. Takže, pokud se tazatel normálně přihlásí ke své schránce na Atlasu z prohlížeče (a svým původním heslem, které je stejné), tak by měl stejné heslo zapsat ke svému účtu v nastavení Thunderbirdu. Servis zřejmě přeinstaloval OS (a Thunderbird) a heslo tam nyní není zapsáno a proto se Thunderbird k Atlasu (schránce) nepřipojí.
Atlas.cz je portál, který navíc poskytuje některé další služby,
mj. freemail (nikoliv poštovního klienta = program pro příjem a odesílání pošty).
Nechápu, jak se mohl servis dostat k Vašemu heslu – Vy jste je servisu sdělil?
Já to tipuji spíše na chybu při zadávání uživatelského jména nebo hesla.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.