Nejste přihlášen/a.
Používal jsem do nedávna v PC režim spánku. Pak ale došlo k problému s diskem, který jsem si nechal vyměnit (u soukromé osoby nabízející práce s PC). Počítač pracuje normálně až na to, že ho nyní sice můžu dát do režimu spánku ale poté nelze počítač najet (dříve stačilo jen kliknout myší nebo enter). Teď musím PC vypnout ze sítě a nechat ho normálně najet jako by byl vypnutý. Můj člověk říká, že je problém v Biosu, do kterého nezasahoval při výměně disku.
Nejsem odborník ale nechápu proč režim spánku najednou normálně nepracuje. Prosím o radu. Díky.
Ten měněný disk byl disk ze kterého se spouštěl operační systém? To znamená že proběhla nová instalace systému? Jaká byla závada disku - důvod změny?
Instalace nemusela proběhnout uplně dobře, nebo se jen data z původního disku naklonovala - pokud šel ještě číst - neznám podrobnosti.
Ale první rada ode mě je zkusit stáhnout všechny aktualizace (po nové instalaci OS jich může být hodně) a restartovat počítač.
Ano měněný disk byl s OS Windows 7 a s novým diskem proběhla nová instalace opět s Windows 7. Přesný důvod vady disku neznám ale cca co 1/2 - 1 hodina bylo upozornění, že systém Windows shledal problém s pevným diskem a doporučují rychle zálohovat. Já s počítačem pracoval do poslední chvíle, ale ten člověk co mě disk měnil tvrdí, že byl v havariním stavu a nedalo se z něj nic zachránit.
Po výměně disku, probíhaly neustále první 3 dny aktualizace, restartování taky proběhlo. Počítač uspat lze ale nelze ho probudit. To pak ho musím normálně vypnout od sítě a znovu zapnout.Čili problém je pC probrat ze spánku pouze stiskum klávesy nebo myší. Někdo mě radil dát nějaký příkaz do příkazového řádku jako správce. Konkrétně : powercfg -h on. Ani toto nepomohlo. Tak nevím co dělat.
Díky za reakci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.