Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Formát fotek

Od: macik51* odpovědí: 6 změna:

Prosím všechny o radu, jelikož, co týká PC jsem naprostý laik. Najednou se mi začaly fotky ukládat ve formátu HTM a nevím, jak to změňit na JPG. Když vkládám fotky, chce to pouze tento formát.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

1x

Myslíte ukládání obrázků z internetu? Ne všechny obrázky, které vidíte, jdou stáhnout,

protože k nim v souboru HTML není přímá cesta, jsou použity jako pozadí.

Musel byste si zobrazit zdrojový kód, najít soubor s příponou .CSS a v něm vyhledat cestu...

[Pokud kliknete na pozadí, neukládáte obrázek, ale celou stránku.]

ctenar*
hodnocení

0x

Kde, z ceho a jak presne ty fotky ukladas? HTM je format obsahujici webovou stranku, ne obrazek.

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, při jakém vkládání se to takto děje, resp. v jakém programu? Nebo jde o fotky stažené v prohlížeči z internetu? Opravdu tam není volba Uložit jako a tam zapsat ručně název např. Fotka.jpg? Upřesněte to. Zdravím!

doplněno 12.10.15 16:52:

macik51 - pokud tomu nyní dobře rozumím, tak se Vám u všech obrázků v PC změnila přípona souboru z JPG na HTM(L). To by mohlo být špatnou asociací (přidružením) souboru k programu. Podívejte se viz odkaz (ovšem, neznám verzi Vašeho OS Windows) a zvolte si program, který používáte k prohlížení fotek. Další možnost je nainstalovat si bezplatný prohlížeč obrázků IrfanView, který to po své instalací udělá za Vás a automaticky - potom bude jiná ikona obrázků a budou se otevírat v programu IrfanView, který je pro foto dobrý (nebo si tu asociaci souborů zvolíte v nastavení toho programu).

jnp.zive.cz/... irfanview.cz/...

macik51*
hodnocení

Dobrý den,