Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký CAD software?

Od: konstro odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, studuji na VUT v Brně a jsem z gymnázia, takže jsem se v podstatě poprvé setkal s konstruováním a chtěl jsem se zeptat. Jaký software typu autoCAD, nebo SolidWorks se dá používat a především kde se dá sehnat? Ideálně nějaký freeware, jelikož dávat 30 000 za autoCAD se mi nechce... :)

Děkuji mnohokrát :)

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ctenar*
hodnocení

2x

Typicky skola ma dohodnutou vseobecnou licenci pro dany program pro studenty zdarma. Zeptej se tedy ve skole (na diskuznim portale pro studenty, na nastenkach/webu vypocetniho/studijniho/... oddeleni), jak tu verzi nebo klic nebo co to k nainstalovani chce, ziskat. Ze by to bylo tohle?

Google vraci pekne seznamy - at uz levne nebo zdarma - alternative AutoCADu ( 1, 2, 3, ...)

doplněno 10.10.15 11:27:

AutoCAD ma verzi zdarma, ale skola asi bude mit dohodnutou nejakou lepsi verzi.

juvla*
hodnocení

1x

SolidWorks má školní verzi, která je zdarma.

host*
hodnocení

0x

progeCAD - viz progesoft.com/... nebo http://solicad.com/ - píší "pro školy a studenty zdarma", pro nekomerční použití solicad.com/...

ronyx*
hodnocení

0x

Zdravím,
moje rada je - zajděte za svým vyučujícím daného předmětu a informujte se u něj jak na ten konkrétní program, který budete potřebovat, tak na tzv. studentskou verzi (školy mají s poskytovateli smlouvy, studentské verze jsou většinou buď zcela zdarma - pokud jste registrován pod školou jako student, nebo za velmi mírný poplatek).

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.