Převod souboru ze SketchUp do Blender,textury

Od: Datum: 08.10.15 19:41 odpovědí: 1 změna: 08.10.15 20:51

Dobrý den,

Mám menší problém a potřeboval bych poradit. K tvorbě objetků používám SketchUp Make 2015. Objekt normálně vytvořím, otexturuju, uložím a protože ho chci umístit do hry, potřebuji ho převést do souboru .i3d. Na to používám Blender 2.62. Podle návodů na youtube ve SketchUpu exportuji soubor do .3ds, .fbx, .dae. Normálně se to uloží a vše je v pořádku. V Blenderu pak soubor importuji (nalezne všechny tři druhy souborů), zobrazí se mi v pracovním okně. Když potom ale kliknu na textury objektu, nezobrazují se mi korektně. Celý model pouze zčerná, včetně toho pomocného panáčka co je ve SketchUpu. Myslel jsem, že je to třeba typem vložené textury (protože používám i fotky, i stažené obrázky), ale ani při použití originálních textur a jednoduchého tvaru ve Sketchi, mi to Blender prostě nezobrazí. Ptal jsem se i několika kluků, co se podobně snažej vyrobit modely do her a těm to dělá taky. Může to být typem souboru textury, nebo děláme něco špatně? Ve všech návodech co jsem koukal jim to fungovalo, a dělám to přesně podle nich.

Předem děkuji za jakoukoliv poradu, nebo nasměrování.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.10.15 20:51
avatar

tohle nedělám,ale zkus tenhle plugin,třeba by to vylepšilo barvy...

nebo tyto stránky:

http://blender-3d.webnode.cz/

http://www.root.cz/serialy/blender-3d-za-rucicku/

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.