Závada při prodloužené záruce

Od: Datum: 21.09.15 11:47 odpovědí: 4 změna: 21.09.15 13:11

Dobrý den,

jdu pro radu. Pokazil se nám notebook Acer, nebo spíš zasekává se ventilátor, ten škrkot a hukot je docela síla. Máme ho už v prodloužené záruce, tak jsme si volali na zákaznickou linku. Mysleli jsme si že nám najdou nejbližší servis od nás (v našem případě Zlín, max Vsetín) a že si pro něj přijedou sami. Místo toho nám paní poručila notebook poslat až do Ostravy, vysypala na nás spoustu příkazů a víceméně zbavení se odpovědnosti za námi poslanou věc a vše si máme udělat sami. Todle nás docela zarazilo, protože s hodou okolností se pokazil notebook i kamarádce a v jejím případě si pro něj přijeli sami a sami si ho i dovezou, berou veškerou odpovědnost na sebe. Dozvěděli jsme se dokonce i v konkurenčním obchodě že takhle by se chovat neměli. Pokud jsme v prodloužené záruce o vše by se měli postarat oni, ať jde o cokoli. Teď jsme docela na vážkách, poslat si ho sami a čekat co se bude dít a smířit se s tím že nám vrátí ve finále šrot a my se nebudeme moct nijak bránit, nebo se vykašlat na záruku a najít si servis tady u nás, kde si pro něj sami přijedou, nebo můžeme si dovézt i osobně?

Po této zkušenosti mám docela strach si ještě někdy prodlouženou záruku dát

Děkuji za odpovědi


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.09.15 12:58

Opravu zajišťuje smluvní servis pojišťovny, dopravu do servisu pojišťovna hradit nemusí. Výměna ventilátoru je banalita, nechápu proč by měli vracet šrot.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verka78
Datum: 21.09.15 13:03

protože víme jak se chovají přepravní služby, pošta atd :(

Datum: 21.09.15 13:11

Pokud máte originál obal nebo si ho od někoho vypůjčíte, k poškození by nemělo dojít ani při hrubém zacházení.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 21.09.15 13:11

A jaké mají reklamační podmínky? Co vám naslibovali, to zde nikdo neví. To jste si měli nastudovat při koupi., ptát se. Zřejmě mají smluvní opravnu, s tím nic nenaděláte, to jste měli vědět. Postup je na vás. Proč lidi nečtou, neinformují se ...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.