Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nelze odeslat e-mail

Od: sebor® odpovědí: 5 změna:

Ahoj, ode dneska mi z neznamych duvodu nelze odeslat mail. Napisu ho, kliknu odeslat. Vzdy se mi ukazalo, ze mail byl odeslan a ted uz ne. Telefonem jsem zjistlíl, ze adresat nic nedostal. Zkousel jsem to trikrat a stale nic. Nevite prosim, v cem by mohl byt problem? Diky! Sebor

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

1x

Chtělo by to více informací: Jak k e-mailu přistupujete?

Používáte webové rozhraní (přístup z prohlížeče) nebo e-mailového klienta (kterého)?

Uvedete-li i OS, nic nezkazíte...

hodnocení

Ahoj, diky za snahu mi pomoci! Nevim, co je web. rozhrani, ani ci jsem klient:). (Jsem laik) Nejde mi to na chalupe, kde mam male pc, notebook Asus, takovej malej pomalej zebrak:), normalne jsem posilal maily pres seznam a z niceho nic se mi prestaly odesilat. Vcera jsem zjistil, ze kdyz jsem to odeslal pres rychlou odpoved, ze mail odesel. (napsano nahore v zelene radce). Nevim, jestli ted budu muset posilat maily jen jako rychlou odpoved. Na chalupe to vyzkousim. Ted jsem doma, zde mam Maca a tady zadny problem s odesilanim mailu nemam. Zdravi Vas a jeste jednou dekuje Sebor

hodnocení

Ahoj, opravdu zde nikdo nevi, proc mohu odeslat odpoved na prichozi mail pouze pres " rychlou odpoved"?

Diky! Sebor

commonman*
hodnocení

0x

Dobrý den , pokud Vám to z jiného PC jde tak bude problém asi na tom malém notebooku. Nevím proč by neměla pošta jít odeslat snad jedině , kdyby byl problém s připojením k internetu.

hodnocení

Diky za odpoved!, az prijede servismen z dovolene, tak mu to dam a uvidime:). Zdravi Sebor

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.