Nelze odeslat e-mail

Od: Datum: 20.08.15 23:11 odpovědí: 5 změna: 31.08.15 17:16

Ahoj, ode dneska mi z neznamych duvodu nelze odeslat mail. Napisu ho, kliknu odeslat. Vzdy se mi ukazalo, ze mail byl odeslan a ted uz ne. Telefonem jsem zjistlíl, ze adresat nic nedostal. Zkousel jsem to trikrat a stale nic. Nevite prosim, v cem by mohl byt problem? Diky! Sebor

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.08.15 16:26

Chtělo by to více informací: Jak k e-mailu přistupujete?

Používáte webové rozhraní (přístup z prohlížeče) nebo e-mailového klienta (kterého)?

Uvedete-li i OS, nic nezkazíte...

Ohodnoceno: 1x

Datum: 22.08.15 12:19

Ahoj, diky za snahu mi pomoci! Nevim, co je web. rozhrani, ani ci jsem klient:). (Jsem laik) Nejde mi to na chalupe, kde mam male pc, notebook Asus, takovej malej pomalej zebrak:), normalne jsem posilal maily pres seznam a z niceho nic se mi prestaly odesilat. Vcera jsem zjistil, ze kdyz jsem to odeslal pres rychlou odpoved, ze mail odesel. (napsano nahore v zelene radce). Nevim, jestli ted budu muset posilat maily jen jako rychlou odpoved. Na chalupe to vyzkousim. Ted jsem doma, zde mam Maca a tady zadny problem s odesilanim mailu nemam. Zdravi Vas a jeste jednou dekuje Sebor

Datum: 31.08.15 14:17

Ahoj, opravdu zde nikdo nevi, proc mohu odeslat odpoved na prichozi mail pouze pres " rychlou odpoved"?

Diky! Sebor

Datum: 31.08.15 14:31

Dobrý den , pokud Vám to z jiného PC jde tak bude problém asi na tom malém notebooku. Nevím proč by neměla pošta jít odeslat snad jedině , kdyby byl problém s připojením k internetu.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 31.08.15 17:16

Diky za odpoved!, az prijede servismen z dovolene, tak mu to dam a uvidime:). Zdravi Sebor

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: