Ovladače na grafickou kartu

Od: Datum: 18.08.15 20:34 odpovědí: 9 změna: 23.08.15 10:57

Dobrý večer,potřeboval bych poradit,kde najdu ovladače na grafickou kartu...Radeon Graphics HD 7470 1 GB. A hlavně bych potřeboval přesný popis,jak to nainstalovat...Ted tam je,nějaký VGA.Prostě rozlišení monitoru katastrofa. :( Předem moc děkuji.Vám všem... Když jsem něco stáhnul,tak to bylo zazipované,tak nevím,jestli to mám extrahovat,a pak jak postupovat dále... Poprosil bych,celkoví postup...Ještě jednou moc děkuji.Jsem Laik...

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: jp
Datum: 18.08.15 20:38

Na stránkách výrobce AMD. Tedy amd.com

Ohodnoceno: 0x

Datum: 18.08.15 23:16

Budete nám muset prozradit nějaké další podrobnosti - například používaný operační systém (Windows XP, Vista, W7, atd) a zda jde o notebook nebo stolní počítač. Obecně se ovladače pro notebooky stahují z webu výrobce notebooku, ty ostatní z webu výrobce grafické karty

Datum: 19.08.15 13:55

Windows 7 64. Je to notebook.

Od: jdukolem
Datum: 19.08.15 17:08

Na strankach vyrobce tajneho notebooku.

Datum: 22.08.15 11:13

Tak díky všem za pomoc... Hlavně že jsem chtěl poradit,a rada žádna,akorát prdelky...

Datum: 22.08.15 12:34

Tak nám teda prozraď jakej ten notebook máš...

Od: jdukolem
Datum: 22.08.15 23:13

Nevím,proč se rozčiluješ,takže znova,ovladače se stahují ze stránek výrobce notebooku pro daný operační system.

Pokud to nejsi stavu pochopit,tak se obrať na někoho zkušenějšího.

Datum: 22.08.15 14:57

Podle Tvoji otázky a reakce na odpovědi zajdi raději do servisu. Bude to levnější.

Datum: 23.08.15 10:57

Už jsem si to našel...Všem moc děkuji,za pomoc...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: