Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak vrátit Windows 10 na Windows 8.1

Od: kabod* odpovědí: 8 změna:

Mám HP s vestavěným W.8.1 který jsem změnil na W10 a mám dotaz na návrat zpět.Instalační cd W8.1 nemám ,neb byl nativně instalován..

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ria*
hodnocení

2x

V tomhle tedy nejsem odborník, ale nemá počítač windows 8 už "předuložený" když mi brácha přeninstalovával noťase, tak nepotřeboval žádný CD - vše potřebný je už v notebooku, jen to zpustit..

Taky si na desítky ještě raději počkám.. i když už se mi tu vtírají..

mam špatnou skušenost ,udělal jsem navrat a už se w7 nespustil,psalo to že chybí spouštěcí soubory musel jsem udělat novou instalaci s dvd.

dho
hodnocení

2x

Myslím, že to není dobrý nápad. Proč dobrovolně páchat harakiri? Spíše uvažujte o čisté instalaci W10, ta má smysl.

remisak*
hodnocení

1x

Opravdu to jde odinstalovat pouze to dává dotazy co vám tam ještě schází, jako například Režim hibernace atd. Odinstalece s musí provést do jednoho měsíce od instalace.

Mám to vyzkoušené.

wladi*

Zdravím, nevíte zda po vrácení k W 8.1 je možné ještě se znovu vrátit k W10? Děkuji

kucharinka*
hodnocení

0x

Prý to jde přes tovární nastavení ... *nevi*

kabod*

To jsem osekal na tovární nastavení a čumí na mě radostně W10..Aaale objevil jsem truc program na fízly,zvaný Destroy Window Sspying ..Neumím english,takže pardon,jestli jsem to blbě opsal..Jinak mnoho díku rady...Zustanu ustlaný u W10 se všemi OFF osekanými vlezlostmi...

hodnocení

0x

Do měsíce by to mělo jít snadno zpět. viz

Ale vyzkoušené to nemám ;)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.