Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Chladič na CPU

Od: mirus* odpovědí: 5 změna:

Zdravím :)
Mám MB ASUS M4N68T a procesor AMD Phenom II X4 945 s boxovaným chladičem.
Chtěl bych si vyměnit chladič na CPU protože je pekelně hlučnej.
Vyvarujte se odpovědí typu - kup si novou MB a processor, tohle je zastaralý...
Já to vím ale teď momentálně nemám moc peněz na upgrade..
Chtěl bych tento chladič : Buď tento alza.cz/...
anebo trošku dražší alza.cz/...
Samozřejmně teplovodivou pastu si dokoupím..
Jsem nováček do PC tak radši vám napíšu než abych něco podělal :D
Díky předem za odpověď :)

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vklus
hodnocení

0x

Ten první moc neznám. Cooler master je známější, alespoň pro mě. Osobně bych bral právě ten. Proč? Přímý dotyk 4 heatpipe (doufám, že to píšu dobře a neztrápním se tím), oproti dvoum u Silentia. Přímý dotyk by měl lépe odvádět teplo a když už vybírám mezi těmito dvěma s dvou nebo čtyřmi dotyky volil bych tu větší.

mirus*
hodnocení

Taky se spíš přiklánim ke Cooler Masteru ale pasovalo by to na Základovku?

Já bych bral to silentium, je to relativně nová, ale dobrá značka. Jako teplovodivou pastu bych doporučil arctic mx-2 nebo mx-4

vklus

Hele nebuď zas tak extrémně línej. Po jednoduchém zagooglení jsem našel, že máš socket AM3 takže oba tebou vybrané chladiče bude možné namontovat podle jejich popisu jen vybereš z balení vhodný socket.

Záležet bude taky kolik na to máš peněz. Pokud málo nebál bych se a šel do levnějšího. Pokud víc, chceš ticho (zmenšit otáčky) nebo chceš taktovat šel bych do Cooler Master. Osobně protože mám rád ticho, ale přitom dobře větrané komponenty mám v celém pc větráky a chladič Noctua. Noctua NH-C14 se dvěma ventilátory staženými na minimum jen aby se točili a přesto i při hraní her nebo teď při pařácích se málokdy roztočí na vyšší otáčky.

hodnocení

0x