Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bude to funkční celek

Od: pfpetr* odpovědí: 29 změna:

Dobrý večer moc prosím o kontrolu zda jsem vybral dobře všechny komponenty případně vaše námitky k sestavě jako takové czc.cz/...

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hlucha*
hodnocení

2x

Je třeba také myslet na chlazení, hlavně když je osazenej žravej AMD, v bedně za pětikilo se to upeče.

pfpetr*
hodnocení

snad finální verze?

czc.cz/...

hlucha*

Můj názor - snažíš se procpat co nejvíc výkonu za co nejmíň peněz - to bývá IMHO vždycky na h*vno. 95W AMD na desku bez chlazený kaskády, papírovou case, pražádnej náznak nějakýho chlazení case... za mě takhle alfa.cz/... - nižší výkon, ale na hry děckám to stačit bude a hlavně - neupeče se to a vydrží to jet spoustu let.

pfpetr*
hodnocení

co se týče skládání pc jsem amatér a absolutně tomu nerozumim. Kamarád co to dělá se na mě vy... Ta moje sestava je složená podle tohoto pctuning.tyden.cz/... a o teplotě tam zrovna píše že se drží kolem 45st. Jak moc velký rozdíl je mezi těmi počítači? to case jsem vybíral jen podle vzhledu

pfpetr*
hodnocení

Nikdo už nic?
pee*

Ahoj, dokázal bych ti pomoc.. kolik je strop?

doplněno 13.07.15 00:00:

Vše jsem sečetl a vychází to kolem 17 tisíc.. za 17 tisíc korun je blbost stavět to na AMD procesoru.. jestli to chce ani na hry tak bych to udělal nějak takhle: czc.cz/... .. vyber si tam ještě systém.. nevím jestli chceš Windows 7 nebo 8.1 hlavně vem 64 bit... jestli je potřeba dej si tam ještě mechaniku. ale v dnešní době si myslím že není potřeba.. dneska jsou všechny hry digitální.. jestli syn bude hrát náročnější hry jako GTA V tak buď si tam vyměň 4 gb za 8 gb nebo až budou peníze tak dokup.. sestavu mám uplně stejnou jen mám grafiku 280 gaming 3gb.. a hraju si většinou všechno na high detaily.. Battlefield 3. Watch Dogs, Mafia 2, BioShock: Infinite, SimCity, TERA, World of Tanks, Lego Worlds... a mnoho dalších vše na FullHD, high detaily, 60 FPS .. pohodka :)

pc*