Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hledám možnost jak neutratit 400MB ihned

Od: 333* odpovědí: 11 změna:

prosím kdo mi poradí -mám 400MB na měsíc a netuším co všechno mohu a nemohu dělat na internetu proto aby mi tento kredit vystačil co nejdéle ,moc děkuji za rady fanda

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

2x

Dobrý den, nainstalujte si nějaký program, který Vám bude měřit přenos dat (množství).

Nehrajte online hry, nedívejte se (moc) na videa, neposlouchejte rádio a nestahujte velké soubory. To je asi takový základ. Zdravím!

doplněno 25.06.15 11:57:

Nemáte zač.

Hlavně zakažte všechny možné aktualizace ať už jste na počítači či na mobilu.
333*
hodnocení

děkuji mockrát i vám za radu jsem nováček ve světě internetu a každá rada je vzácná dííky

333*
hodnocení

děkuji mockrát za dobrou radu ,jsem začátečník a tak je každá rada poklad ..díííky

vklus
hodnocení

2x

400MB to je tak na FB a maily ne? Stejně je to určitě na mobilu podle toho omezení.

333*
hodnocení

dík za další radu ,cením si vaší odpovědi jako těch před váma a ještě se chci zeptat co když budu prohlížet stránky internetu a číst si články?To bude taky odebírat hodně MB?

hodnocení

0x

Na počítač naprosto nepoužitelné.

Na mobil se s tím vystačit dá. Nestahovat žádné aplikace, neposlouchat internetová rádio, absolutně nepřehrávat žádná videa. Já si v mobilu vystačím většinou s 500 MB na měsíc, i když mám limit 1 GB. Ale to proto, že připojení používám jen mimo domov, doma jsem na vlastní wifi síti bez omezení.

333*
hodnocení

děkuji za vaší radu i to mně moc pomohlo ..díííky

hodnocení

0x

Ak chceš si prezerať internet na mobile,tak si stiahni aplikáciu na android Opera mini,s ňou ušetríš kopec dát.

333*
hodnocení

díky moc za kouzelnou radu*slunce*

fdhwewrz
hodnocení

0x

400 MB na měsíc nebude stačit ani na maily a facebook. Vydrží to tak týden, maximálně dva, ale o tom pochybuju.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: