Zamrzání počítače

Od: Datum: 11.05.15 08:13 odpovědí: 3 změna: 11.05.15 13:22
avatar

Dobrý den, koupil jsem dceři stolní počítač Acer Aspire XC-603, OS W8, po 2 měsících jí počítač občas "zamrzne", nebo zčerná obrazovka (já osobně si myslím, že je zavirovaný). Používá antivir Avast Free. Poradí někdo? Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 11.05.15 08:50
avatar

Dobrý den, bylo by dobré vysledovat, kdy (při jaké činnosti) ten PC zatuhne. Většinou je to problém zaplněné paměti RAM nebo "nestíhá" grafika. Ve hrách to chce snížit nároky na to grafické zobrazení (detaily, vykreslování, efekty) a vypnout nepotřebné programy (na pozadí), Obecně - nespouštět dva antiviry zároveň, provádět údržbu PC (např. programem CCleaner), čistit si prohlížeč, zvolit si automatickou správu paměti RAM, mít dobře nastavený BIOS a ukládat si vlastní soubory mimo OS, resp. ne na disk C. Jinak si zkontrolujte i propojení mezi PC a monitorem. A také použijte ten antivir. Zdravím!

doplněno 11.05.15 09:18:

Nemáte zač. Zavirovaný PC asi nebude, ale tzv. nestíhá. Tak, uvolnit RAM a vyčistit prohlížeč (pokud tu hru hraje v prohlížeči).

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 11.05.15 09:07
avatar

Díky, vyzkouším. Asi to bude ono, hraje nějakou strategickou hru na netu, takže to odpovídá.

Datum: 11.05.15 13:22
avatar

hm, tak to je zajímavé, nicméně si nemyslím, že by to černání obrazovky způsobovalo přetěžovování té Intel HD Grafiky co je uvnitř, já si myslím, (nechci vás strašit) že by to mohla být nějaká hlubší závada, nemyslím si, že by to bylo přehříváním, jelikož je to stolní pc a tam se toto příliš často neděje, a navíc se po dvou měsících asi těžko ucpe prachem, ale mohla se projevit zvada vadného kusu jednoz komponent, třeba zlobí zdroj (některá pc při špatném napájení mají slabý a nestabilní výkon a někdy se i vypínají), ale klidně to může být i nějaká breberka v systému, bůh ví...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.