Nejste přihlášen/a.
Dnes mi přšla odpověď na reklamac že byla uznaná a Cardridge mám na sklede.Bylo zjišteno že dodavatel -jeden je do tiskáren nedodal a že už prišly.Ať je to jak chce zachovali se naprosto profesionálně,kdyby se takhle chovaly většina nabylo by tunolů,ale to už je o jiném
Pro mě z toho plyne poučení již nikdy neprevezmu zboží v krabici -ukažte mi ...
I na tvém pracovišti už predávate všechno zákazníkovi rozbalujete a vše ukazujete.P.Alespoňokudˇne z morálního hlediska bych reklamaci uznal.Alespoň já sem tak dělal taky vím jak si zákazníci vymýšleji,ale pokud jsem byl částečne ohledně řádného
neprevzeti vinen tak jsem mu reklamaci přijal.Ale zjišťuji že to není ze skutečnýho světa.Proto sem překvapen a mile pokuď někdo
jedná tak jako v tomto případe.Zaze i když jsem byl tentokráte na jiný strane jelikož jsem si nepřebral řádně zakázku zboží nečekal
jsem že ji uznaji,měl jsem štestí a stejne -dle mého názoru se firna zachovala jako profesionál copak mi to nemohly zatajit a barvu si necht.Mám zkušenosti a mohu i jmenovat mnoho firem který jednají jinal než profesionálne .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.