Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Multifunkční tiskárna bez barvy - reklamace?

Od: holvyy* odpovědí: 4 změna:
Zdravim všechny,koupil jsem si multifunkční tiskárnu Canon mp 140,odvezl si ji zabalenou v krabici po rozbalení v tiskárně nebyli Cartridge-barvy.Nejdřív jsem je hledal třeba jsou někde, i jsem na chvilku uvažoval že nejsou součástí balení..No napsal jsem email informující o této skutečnosti posléze zavolal na rekl.odd,(www.lan-shop.cz),kde mi doporučili použít email.Ani neodepsali že berou na vědomí.Pořeďte jak správně postupovat?!Jinak jsem tu řešil problém inst.ovladačů do tiskárny HP stále to nešlo-po servisu šlá do šrotu..holvyy

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Bohužel je tento nedostatek již neprokazatelný a tak lze jen doufat v takt dodavatele. Ten ale, jak se zdá, moc taktu asi nemá... *nevi*

 

holvyy*
hodnocení

Dnes mi přšla odpověď na reklamac že byla uznaná a Cardridge mám na sklede.Bylo zjišteno že dodavatel -jeden je do tiskáren nedodal a že už prišly.Ať je to jak chce zachovali se naprosto profesionálně,kdyby se takhle chovaly většina nabylo by tunolů,ale to už je o jiném

Ano, když se prokáže něco u cele serie tak to je pohoda,ale jelikož mam trochu zkušenost s reklamacema tak ti mohu říci že plno lidí u reklamace dost lže a pak se div že reklamační pracovníci nikomu nevěří...

zkuste se všichni nad tím zamyslet i z druhé strany, občas by to neškodilo ;)

 

holvyy*
hodnocení

Pro mě z toho plyne poučení již nikdy neprevezmu zboží v krabici -ukažte mi ...

I na tvém pracovišti už predávate všechno zákazníkovi rozbalujete a vše ukazujete.P.Alespoňokudˇne z morálního hlediska bych reklamaci uznal.Alespoň já sem tak dělal taky vím jak si zákazníci vymýšleji,ale pokud jsem byl částečne ohledně řádného

neprevzeti vinen tak jsem mu reklamaci přijal.Ale zjišťuji že to není ze skutečnýho světa.Proto sem překvapen a mile pokuď někdo

jedná tak jako v tomto případe.Zaze i když jsem byl tentokráte na jiný strane jelikož jsem si nepřebral řádně zakázku zboží nečekal

jsem že ji uznaji,měl jsem štestí a stejne -dle mého názoru se firna zachovala jako profesionál copak mi to nemohly zatajit a barvu si necht.Mám zkušenosti a mohu i jmenovat mnoho firem který jednají jinal než profesionálne .

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]