Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
mám dotaz. Jak mám k filmu přiřadit titulky? S videem a titulkama nepracuji. Specializuji se na jiné věci. Titulky jsou v poznámkovém bloku. U titulků je čas a text. Přehrávač mám VLC. Je to v PC a ne stolním přehrávači. Když to tak vezmu, tak jsem nováček. Děkuji za poskytnuté rady a poznámky.
Zdravím.
Nevím jak s poznámkovým blokem ale když sem si stáhl nějakej soubor(většinou byl zazipovanej) a vedle byly titulky(myslím že měly koncovku srt) tak sem si pustil video a kliknul sem levým tlačítkem na soubor s titulkama, držel to kliknutí a potom sem ty titulky přetáhl ho do toho videa a ony sami naskočily.
doplněno 02.05.15 17:51:Asi před hodinou sem si na stránkách edna.cz našel jeden seriál a díl kterej sem měl včera nachystanej že se mi z televize přes počítač stáhne ale bohužel se nestáhl. Tam sem si stáhl titulky s koncovkou srt. potom sem si stahovacím servru našel ten konkrétní díl ke stažení v originálním znění.
Pustil sem video v přehrávači VLC, zmenšil okno a pak sem klikl a podržel klik na tom souboru s těma titulkama a přetáhl sem ho do toho okna s tím videem a titulky mi do něj během jedné vteřiny naskočily.
U vlc jsou docela rozsáhlé možnosti nastavení. Stačí jen zapnout úplné nastavení a přesvědčit se, zda je nastavená automatické zjišťování titulků. Pokud není, zapnout. V okně pod tím lze nastavit, jak bude vlce titulky hledat.
To číslo určuje, jak přesné má být shoda názvu souboru titulků a filmů. Možnosti jsou tyto:
0 = automaticky nedetekovat žádné titulky
1 = jakýkoliv soubor s titulky
2 = jakýkoliv soubor s titulky obsahující název filmu
3 = soubor s titulky odpovídající názvu filmu s přidanými znaky
4 = soubor s titulky přesně odpovídající názvu filmu
Pokud je to možné, umístěte titulky do stejné složky jako film. Pokud to nejde (film je vypálený na DVD) lze ve vlc nastavit i další složky, kde bude program vyhledávat soubory titulků.