Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Notebook nebo PC

Od: strojar* odpovědí: 3 změna:

Ahoj,

přemýšlím jestli si mám pořídit notebook nebo PC. Můj rozpočet je 30 - 35 000 kč. Jsem student a počítač mám jako pracovní stanici na náročné grafické programy, matlab atd. Ale bydlím na koleji a jezdím domu. Také potřebuju občas počítač ve škole nebo v práci, a proto váhám jestli si pořídit pořádně našlapaný notebook a můj starý PC již nepoužívat, a nebo si koupit PC s i7 a průměrný notebook za cca 10 000 pouze na multimédia (word, excel atd.).

Každopádně bych určitě chtěl, aby šly k notebooku připojit dva LCD monitory a normálně pracovat bez sekání. Pokud bych šel do notebooku uvažuji o tomto: alza.cz/...

Na druhou stranu jsem četl testy, kde se ukázalo, že nejslabší i3 v PC je silnější než nejsilnější i7 v notebooku, tak si říkám jeslti by nebylo výhodnější pořídit si na takovou práci PC a notebook jen nějaký nevýkonný, levný.

Děkuji za Vaše rady! :)

Co myslíte?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Pro Vaše potřeby hlasuji pro PC v ceně cca 25tis.Kč a zbytek NB. I7 podle mne v PC není nutný, stačí i AMD, třeba FX 8350.
hw

Souhlasím s výše uvedeným - za 20-25 k je slušný PC, kterému se žádný NTB nevyrovná, protože ho "uvaříte"a navíc nelze upgradovat a dobře vyčistit. Do školy bych koupil min. s procesorem i3, pozor na NTB s procesory Nxxxx - Nekupovat.

Pc problémy se řeší i tady - zive.cz/...

kangaroo*
hodnocení

0x

Poslední větou jste si odpověděl správně. Nevím přesně kolik stojí grafická karta na práci v matlab, ale já bych si dokázal na Aukru do 10000Kč bez extra grafiky postavit dělo včetně SSD disku a ještě s nějakou zárukou a jestli znáte odemykání jáder a taktování, tak se dostanete ještě na jinou úroveň. Nebo si kupte nový komp přes 20000Kč v záruce bez možnosti hrabání, ale to je největší hřích ITáků :-D

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: