Hledání nahrávky videozáznamu,

Od: Datum: 25.04.15 07:32 odpovědí: 4 změna: 28.04.15 08:30

Dobrý den, prosil bych někoho o radu jak po nahrání fotek + videozáznamů do počítače najít - právě ta videa. Fotky mám ve složce , kterou jsem si označil a mám je k dispozici ale video najít mi dělá potíž. Oba záznamy se měly nahrát snad současně i s fotkami. Jsem začátečník a budu vděčný za dobrou radu. Děkuji Olin,

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.04.15 07:36

Zdravím,
použijte vyhledávání přímo v pc - je součástí systému. Ideální by bylo, kdybyste věděl koncovku videa (jestli je to třeba .avi., .mpg apod). Zadáte koncovku a dáte vyhledat. Zobrazí se vám všechna videa s uvedenou koncovkou a kde jsou uložena.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 28.04.15 01:21

Pane profesore , děkuji Vám za radu ale zapoměl jsem napsat ,že dříve najít nahrávku videa nebyl problém ani jsem nepotřeboval znát a zadávat nějakou koncovku. Nerozumím tomu jak mohu před stahováním fotek do počítače označit označit právě tu s videonahrávkou.Změnilo se jen to ,že v počítači je již fotek hodně ale to by snad nemělo vadit? Zkoušel jsem si nahrávku opětovně pouštět ve foťáku /Panasonic/ nahrávky TAM JSOU jen v počítači ne . Nezlobte se ,že Vás obtěžuji ale nevím co s tím a chtěl bych tomu přijít "na kloub " Děkuji a s pozdravem Olin,

P.S. budou mi něco platná při hledání , čísla,která jsou připojená ke každému obrázku a tedy i u té hledané videonahrávky?

Od: ben®
Datum: 25.04.15 09:17

Dobrý den, také si můžete nainstalovat program viz odkaz a v tom je hledání snadné. Zdravím!

http://www.slunecnice.cz/sw/total-commander/

doplněno 28.04.15 08:18: