Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosil bych někoho o radu jak po nahrání fotek + videozáznamů do počítače najít - právě ta videa. Fotky mám ve složce , kterou jsem si označil a mám je k dispozici ale video najít mi dělá potíž. Oba záznamy se měly nahrát snad současně i s fotkami. Jsem začátečník a budu vděčný za dobrou radu. Děkuji Olin,
Zdravím,
použijte vyhledávání přímo v pc - je součástí systému. Ideální by bylo, kdybyste věděl koncovku videa (jestli je to třeba .avi., .mpg apod). Zadáte koncovku a dáte vyhledat. Zobrazí se vám všechna videa s uvedenou koncovkou a kde jsou uložena.
Pane profesore , děkuji Vám za radu ale zapoměl jsem napsat ,že dříve najít nahrávku videa nebyl problém ani jsem nepotřeboval znát a zadávat nějakou koncovku. Nerozumím tomu jak mohu před stahováním fotek do počítače označit označit právě tu s videonahrávkou.Změnilo se jen to ,že v počítači je již fotek hodně ale to by snad nemělo vadit? Zkoušel jsem si nahrávku opětovně pouštět ve foťáku /Panasonic/ nahrávky TAM JSOU jen v počítači ne . Nezlobte se ,že Vás obtěžuji ale nevím co s tím a chtěl bych tomu přijít "na kloub " Děkuji a s pozdravem Olin,
P.S. budou mi něco platná při hledání , čísla,která jsou připojená ke každému obrázku a tedy i u té hledané videonahrávky?
Dobrý den, také si můžete nainstalovat program viz odkaz a v tom je hledání snadné. Zdravím!
doplněno 28.04.15 08:18:autobus - ta čísla u souborů budou jejich názvy a zřejmě fotka bude mít v PC jinou ikonu, než bude ikona u videa. Pokud víte, v jaké složce v PC máte namíchané fotky a videa, tak tam bude jiná ta ikona a také fotky budou mít menší velikost souboru a ta videa budou zabírat více místa.
Pokud tu složku "projedete"nějakým programem na prohlížení fotek, tak se fotky zobrazí, ale to video se buď nezobrazí (program napíše, že tento soubor nelze zobrazit a Vy najdete video) nebo se video spustí a Vy poznáte, že to není fotka, protože se to hýbe.