Nejste přihlášen/a.
Stále se mi nedaří odeslat tuto otázku. Opakuji stručněji. Nedaří se mi přehrát na Samsung DVD Player vypálené soubory z disku. Příčinou, dle návodu je, že nemají formát MPEG4 a příponu "avi". Lze tyto soubory jednoduchým způsobem upravit dle požadavku přehrávače? A co u dalších souborů, jak lze poznat, že mají uvedený formát a příponu?
Nahrál jsem si jednotlivé fotografie a ty my přehrávač přehrál bez problémů, jen jsem musel upravit fota do stejných formátů,
Prosím o radu
A v jakém formátu je máš? Pro konverzi můžeš použít Format Factory.
doplněno 31.03.15 23:53:Konverze znamená změnu formátu souboru - tedy koncovky. Bylo by vhodné uvést, jakou koncovku mají videa teď. Zkusím hádat: .pps nebo .ppt, tedy prezentace.
Jdukolem - .avi je sice kontejner, ale obvykle s jeho přehráváním nebývá problém.
Jsem amater, co míníte konverzí a dále o jaký formát se jedná u videí, mám u nich uveden program a ten je většinou z Powepointu
zkusil bych Avidemux...načíst dané video, on si ho oindexuje a následně ho uložíte jako formát .avi
Odpovídám na radu "ladinpraha" a i ostatních rádců. Podařilo se mi stahnout server Format Factory. Teď zatím provádím manipulaci s několika videíí od PowerPointu a nedaří se mi provést změnu pro přehrávač Samsung ve formátu MPEG4 s příponou "avi". Vžyť se mi to přímo nabízí a já to nedokáži akceptovat, takový jsem amatér. Přidávám k de otazu "111" že soubory mají koncovku pps. Tak bych měl asi neproveditelnou prosbu, že bych vám poslal přílohou k mailu jednu z těch příloh s tím že byste se jí jistě zdárně pokusili změnit na potřebný formát. Je to ode mne hodně opovážlivé, tak mi to promiňte.
Těším se předem na vaší odpověď.
Vřelé díky- Vladimír Macháček
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.