Práce s Gimpem

Od: Datum: 27.03.15 15:48 odpovědí: 9 změna: 29.03.15 11:23

Zdravím,,pracuje tadyněkdo s Gimpem?Neukazují se mi boční panely a mám stále fotku na ploše a nejde mi ji dát pryč..díkyNepište moc odborně jsem samouk

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 27.03.15 17:58

Dobrý den, předpokládám, že jste GIMP nesprávně ukončila a po jeho znovu otevření nevidíte žádné panely nástrojů - jen okno, kde máte otevřenou fotku (tak nelze obrázek upravovat). Klikněte na Soubor / Dialogy / Vytvořit nový dok / Vrstvy, kanály a cesty. Mělo by to obnovit karty (panely). Zdravím!

doplněno 27.03.15 20:08:

Tak, GIMP už máte zase funkční? Podívejte se do příručky viz odkaz a postupujte pomalu vpřed.

http://gimp.kvalitne.cz/uvod.htm

doplněno 28.03.15 10:21:

zavinac - pokud máte v PC Photoshop a zvládáte ho, tak by se snad dal zvládnout i ten GIMP.

Ta příručka (viz odkaz) je opravdu podrobná (a ještě jsou tam obrázky). Ale, pokud si přiznáte, že pro tentokrát prostě technika (program) zvítězil, tak to není ostuda. Třeba pokoříte Photoshop.

doplněno 28.03.15 11:07:

zavinac - ale, ten rozdíl nebude tak dramatický. Otevřu program, otevřu obrázek (nebo si udělám nový) a upravuji dle Panelu nástrojů. Kopíruji, vkládám nebo vystřihnu. Vložené se posune na místo a zadá se Ukotvit vrstvu, doladí se barvy, jas a kontrast. Použije se nějaký vhodný filtr a uloží se výsledek. Běžné úpravy se naučíte za chvilku a tu příručku máte v tom odkazu (nebo si na Google najdete x jiných návodů). Vytrvejte a výsledek bude!

Ohodnoceno: 2x

Datum: 27.03.15 19:39