Mozillla neodpovídá

Od: Datum: 25.03.15 11:56 odpovědí: 7 změna: 28.03.15 06:18
avatar

Kouše mi se mozilla firefox. Při práci mi to hlásí - mozilla neodpovídá a obrazovka někdy zmléční. Zkusila jsem přeinstalovat - stáhnout mozillu znovu (bez odinstalování) napřed od seznamu a potom na Mozillu 6.8.2, ale nezměnilo se to. Co s tím? Děkuji (mám win 7)

doplněno 25.03.15 12:02:

mám antivir AG a údržbu provádím programem TuneUp


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.03.15 12:55

Zkusit aktualizovat pluginy.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.03.15 13:02
avatar

to dela flash, zkuste CTRL+Shift+Esc a ukoncete proces FlashPlayerPlugin, uvidite, ze hned zacne fungovat

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jarm®
Datum: 25.03.15 16:52
avatar

nevím jak zaktualizovat pluginy.

Hledala jsem pomocí ctrl - shift a esc najít flash Player plugin, ale nemám ho tam.

Datum: 26.03.15 05:51
avatar

Jde o Mozillu nebo o Firefox? Ve Firefoxu byste měla kliknout na Nástroje ► Správce doplňků,

v levém sloupci na Zásuvné moduly a v pravém si nastavte,

které chcete spouštět nebo zakažte nepotřebné.

Pozor: Některé stránky (např. YouTube, Streem apod.) plugin potřebují.

Mně pomáhá vyčistit cache a restartovat Firefox.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jarm®
Datum: 27.03.15 22:38
avatar

Vyčistila jsem si počítač programem TuneUP, zjistily se problémy a dala jsem opravit a restartovala počítač a problém mám pořád. Chtěla jsem Mozillu odinstalovat a nainstalovat znovu a myslela jsem, že použiji jiný prohlížeč, abych mohla instalovat, ale ani Interner Exploner nefunguje a hlásí mi to chybu - viz obrázek- nevím co a jak nastavit

Datum: 28.03.15 04:08
avatar

Co se děje po kliknutí na tlačítko "Opravit problémy s připojením"?

Zkuste se podívat do Síťových připojení a zkuste se podívat i na nastavení brány Firewall (mají oba prohlížeče povoleno připojení k internetu)? Můžete vložit vložit jejich screenshoty?

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ben®
Datum: 28.03.15 06:18
avatar

Dobrý den, odhaduji problém, který nastal po aktualizaci antiviru (spuštěné nebo i jen automatické). Zkuste oba prohlížeče při dočasně, ale zcela vypnutém antiviru a také vypnutém firewallu. Pokud vše proběhne dobře, tak víte, že problém je tam. Dříve ještě nechte PC skenovat antivirem a v prohlížečích si nastavte přímé připojení k internetu (žádné proxy).

Zdravím!

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.