Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Windows movie maker 2.6 blbne - nebo já?

Od: sonyboj* odpovědí: 7 změna:

Ahoj, předem chci všechny rádce upozornit, že nejsem počítačový odborník a moje ovládání PC je na uživatelské úrovni. Proto prosím svoje rady tomu uzpůsobte. Děkuji.

Dostal jsem od známé několik videosouborů, které jsem z MOV převedl na Avi, WMV a MP4. Začal jsem jen s Avi soubory. Zařadil je za sebe, nastavil prolínačky, vytvořil titulky a přidal hudební podkres. Když jsem to vše měl hotové, dal jsem příkaz k uložení videa do počítače. Ukládání se spustilo, ale po 8% se přerušilo s hláškou, že na disku není dost místa, nebo soubory nejsou dohledatelné. 500Mb na disku asi nebude pro video o velikosti 200Mb asi málo a soubory byly načtené v Movie makeru. Zkoušel jsem to rozdělit na menší kousky, řádově na čtvrtinu a udělat několik dílů toho videa, ale výsledek byl stejný. Proto jsem potom konvertoval video i do jiných formátů, s nadějí, že by to mohlo jít. Ale nešlo. Dřív jsem s tím ale problém neměl. Je to velikostí souborů? Tady je info o mém PC.

doplněno 27.03.15 15:34:

Oprava HD mám již jiný a na něm více než 500GB volného místa.

Windows movie maker 2.6 blbne - nebo já?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

darda
hodnocení

2x

500 MB na disku je kriticky málo místa pro samotný operační systém, natož pro práci s videem.

Buďte vůbec rád, že se Vám systém spustí. Už jsem několikrát formátoval (mazal vše bez zálohy) známým, kterým se disk úplně zasekl.

sonyboj*
hodnocení

Já děkuji za odpověď, ale zároveň se omlouvám. Jsem totální vemeno z kachny. Já jsem před časem nechal vyměnit HD a mám tam volného něco přes 500 GB. Já jsem v tom původním popisu udělal chybu a i když jsem to po sobě četl, tohle jsem přehlédl.

darda

Jestliže Movie Maker hlásí málo místa, asi tak opravdu bude.

Chtělo by to přiložit obrázek o zaplnění všech disků. Možná to ukládáte na ten nesprávný.

Windows movie maker 2.6 blbne - nebo já? #2
sonyboj*
hodnocení