Nejste přihlášen/a.
Ahoj, předem chci všechny rádce upozornit, že nejsem počítačový odborník a moje ovládání PC je na uživatelské úrovni. Proto prosím svoje rady tomu uzpůsobte. Děkuji.
Dostal jsem od známé několik videosouborů, které jsem z MOV převedl na Avi, WMV a MP4. Začal jsem jen s Avi soubory. Zařadil je za sebe, nastavil prolínačky, vytvořil titulky a přidal hudební podkres. Když jsem to vše měl hotové, dal jsem příkaz k uložení videa do počítače. Ukládání se spustilo, ale po 8% se přerušilo s hláškou, že na disku není dost místa, nebo soubory nejsou dohledatelné. 500Mb na disku asi nebude pro video o velikosti 200Mb asi málo a soubory byly načtené v Movie makeru. Zkoušel jsem to rozdělit na menší kousky, řádově na čtvrtinu a udělat několik dílů toho videa, ale výsledek byl stejný. Proto jsem potom konvertoval video i do jiných formátů, s nadějí, že by to mohlo jít. Ale nešlo. Dřív jsem s tím ale problém neměl. Je to velikostí souborů? Tady je info o mém PC.
doplněno 27.03.15 15:34:Oprava HD mám již jiný a na něm více než 500GB volného místa.
500 MB na disku je kriticky málo místa pro samotný operační systém, natož pro práci s videem.
Buďte vůbec rád, že se Vám systém spustí. Už jsem několikrát formátoval (mazal vše bez zálohy) známým, kterým se disk úplně zasekl.
Já děkuji za odpověď, ale zároveň se omlouvám. Jsem totální vemeno z kachny. Já jsem před časem nechal vyměnit HD a mám tam volného něco přes 500 GB. Já jsem v tom původním popisu udělal chybu a i když jsem to po sobě četl, tohle jsem přehlédl.
Jestliže Movie Maker hlásí málo místa, asi tak opravdu bude.
Chtělo by to přiložit obrázek o zaplnění všech disků. Možná to ukládáte na ten nesprávný.
disk (C 141 GB volných , disk (D
526,3 GB volných. Mám 1TB disk a zpracované věci ukládám na dlaší externí disky, abych měl volnou kapacitu v PC.
Tak mě napadá, jestli to ještě neukládáš v nějakém nekomprimovaném formátu. To potom gigabyjty také mizí velmi rychle.