Nejste přihlášen/a.
Ahoj,mám rozdělený pc na dva disky,C a D.Cečko mě furt přibývá a přitom nestahuju nanho už nic,asi nějaké aktualizace,ale jde mě oto,že mě už zbývá jen asi 2 gb místa,už je to v červeném a přitom to čistím osotošest windows čističem...co mám dělat?a propo je možné,že je to nějaká vetší chyba?děkuju...PS:na Pc jsem laik
všem moc děkuji...
Systemovy disk (Ccko) se prubezne plni, to je normalni stav. Programy si tam odkladaji ruzne soubory, knihovny, aktualizace, ovladace, strankovaci soubor, cookies, docasne soubory pri prochazeni internetu atd atd. Zkratka je to bezny stav. Doporucuji mit volne misto okolo 10GB (napr kdyz budete prepalovat napr DVD, tak jeho obraz (4,7 GB) se nejdrive ulozi na disk a pote se pali).
Pro uvolneni mista bud odinstalujte nejake nepouzivane programy , pripadne je preinstalujte na disk D, jak Vam bylo uz napsano. Dale si nainstalujte treba program Space monger slunecnice.cz/... ktery Vam hezky graficky zobrazi nejvetsi zrouty mista Dale bych doporucil program Ccleaner slunecnice.cz/... ktery odmaze nepotrebna data (je cesky a ve vychozim nastaveni je uz nastaven tak, ze staci uz jen spustit)
Dalsi uvolneni disku (az nekolik GB) muze nastat, kdyz si presunete strankovaci soubor (nekdy zvany i virtualni pamet nebo swapovaci soubor). To je soubor, kam si PC odklada v tu chvili pro nej nepotrebna data, ktera uz se nevejdou do pameti RAM. Obvykle ma tak 1,5-2nasobek operacni pameti RAM. Nejrychlejsi postup je pravym tlacitkem na Tento pocitac -> vlastnosti -> upřesnit nastavení systému -> záložka upřesnit -> Výkon (tlačítko nastavení) -> záložka upřesnit -> virtuální pamět -> tlacitko zmenit -> odskrtnout fajfku "automaticky spravovat... "-> tim se povoli zmenit disk, cili oznacte disk D -> zaskrtnete "velikost urci system"-> tlacitko Nastavit. Kliknete na C a tam dejte nepouzivat a opet tlacitko Nastavit. Pak restart a uvidite, ze disk se zvetsi o par stovek mega.