GOCLEVER- co je to za značku?.?.?

Od: Datum: 11.03.15 16:36 odpovědí: 6 změna: 12.03.15 16:33

Zdravím. Toto by měla být otázka spíš na znalce počítačové techniky.

Chci kupovat pro skoro sedmdesátiletou mámu tablet. Zajímalo by mně jaká to je značka a její kvalita.

Jedná se mi konkrétně o tenhle tablet.

doplněno 11.03.15 22:09:

Případně jakou značku z těch ,,neznačkovejch" a levnějších (např IGET, PRETIGIO, PIPO, VONINO, ALIGATOR) byste doporučili?.?.?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: raplik*
Datum: 11.03.15 18:07

Nejsem žádný počítačový technik... ale GOCLEVER bych v životě nekoupil, strejda měl né zrovna levnej od GOCLEVERU a hrůza...

Ohodnoceno: 0x

Od: svatoplukchlap
Datum: 12.03.15 16:33

Měl jsem navigaci GoClever.

Zdá se, že je to čínská značka

S.Ch.

Od: lujs®
Datum: 11.03.15 18:13

Já si taky myslím že to bude aušus ale radši se zeptám abych věděl víc.

Od: raplik*
Datum: 11.03.15 18:24

Šel bych do Asusu nebo do Samsungu mrknite sem... je tam vše použité, takže to někdo vrátil (asi kvůli nějaké vadi a oni to opravily) ... není tam nic nového :-D https://www.alza.cz/tablety/g…852425-v2298.htm#f&cst=0&pg=1

doplněno 11.03.15 18:28:

vadě* opravili* :-D

Od: k24
Datum: 11.03.15 18:14

Goclever jedna věc, K24 druhá. Nejlevnější 2x jsem na ně doplatil. Polská firma, vše z Polska. TV byla určena pro polský trh, tím pádem se se mnou servis nebaví. Mobil nepřišel duo který se prodává u nás. Polské návody.

Od: hey
Datum: 11.03.15 18:17

Mám taky tablet GOCLEVER a jsem s ním spokojená, i když se mi nedávno pokazila nabíječka. Mám ho asi dva roky. Ale myslím, že plní účel a mamce by stačil.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: