Jak vylepšit stránky

Od: Datum: 07.03.15 12:39 odpovědí: 6 změna: 09.03.15 00:40

Dobrý den, poraďte mi prosím, jak vylepšit můj web (http://lesni-sluzby.eu/), tak aby zaujmul návśevníka. Neměl by někdo nějaký nápad?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ria®
Datum: 07.03.15 12:52
avatar

Dobrý den, doporučila bych vložit logol Místo velkého nápisu Vítejte na stránkách firmy Roman Kozák bych vložila grafický informativní banner, místo textu - co na stránkách najdu - hezky heslovitě rozdělit.. Různé ikonky - přibližování dříví, pilařská výroba... by také nebyly naškodu. Pozadí se mi líbí.

doplněno 07.03.15 13:23:

Neberte to špatně, grafikou se živím a z Vašich stránek na potencionálního zákazníka bafne strašně moc informací a ještě hodně agresivně - modrá, bílá na černé nevypadá vizuálně pěkně... Zkuste spíše tlumenější barvy..

doplněno 08.03.15 14:15:

Nevím, jestli je to tento případ, ale obvykle se to před plným spuštěním stránek takto dělá, texty bývají provizorní - obvykle lorem ipsum až po doladění grafiky se vloží texty ke konkrétním stránkám.. :)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.03.15 14:07
avatar

Přesně jak říká ria, myslím, že se stránky příliš nehodí k tomu co vlastně poskytujete, na první pohed na mne stránky "vybafly". Z mého pohledu jakožto navšetvníka stránky vypadají příliš agresivně, co se týče vzhledu. Zvolte menší písma, méně kýčovité obrázky, aby tolik nehýřily barvami, aby opravdu sloužily jako tématické pozadí, ne jakožto rozptylovač, naprosto jsem de postrádal přehledné menu. Na stránkách mi hned přijde, že se toho moc nedozvím... Já osobně hned koukám po menu, nechci se přiliš zdržovat tím co se kde všude píše a jestě tak obřím písmem. Vlastně si myslím, že v takovémto stavu jsou stránky bez urážky k ničemu, protože se tam nic nedozvím, vlastně jen abych zavolal, protože se jinak nic nedozvím. Myslím si že se stránkami Vybafnout můžete, ale ne sprázdnýma rukama.

Takže za mně: Zmenšit velikost písma, změnit barvy na světlé vč. pozadí, případně umístit menu vlevo do sloupce a jednotlivé části doplnit drobnými ilustracemi z výroby...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jmlc®
Datum: 07.03.15 14:38
avatar

Blikající nabídka s hrou "vyhrajte 10/20/30 % slevu na novou objednávku" - a jednoduchá hra.. celkem běžný důvod opakovaných návštěv webu je chytlavá hra...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.15 15:23
avatar

mj www take navrhuji.. cele bych to popravde smazal a udelal jinak :) ale pokud trvate na tom, jak to je, tak tomu musite dat smysl a fazonu. Ladeni barev textu a tlacitek mi v podstate ani nevadi, ale je to cele neskutecny chaos, a jak psali jini, opravdu to na cloveka vybafne :) chybi tomu nejake zarovnani, harmonie, "menu" strasne lita, je to takove cele naplacane, nevim proc je u privitani vykricnik, na druhou stranu videl jsem stokrat prisernejsi weby malych remeslniku, pokud ten remeslnik je primo tazatel, tak to "ujde". Ale je to cele strasne obrovske a menu je naprosto zbytecne, stejne tak privitani. Jdete rovnou k veci. Nestydte se za to, ze tam nejsou zadne informace a menu uplne zruste, zpracujte ten web na 1 peknou informativni "A4" stránku v sirce menu a novinek, kde bude uplne vsechno naraz, klikatelny nechte kdyztak jen Kontakt. Nadpisy velke maximalne jako nyni v Menu. Logo byt nemusi, kdyz neni. Hodila by se semtam ilustracni fotka, nejlepe vasi pily nebo tymu v akci jak tahaji klady z lesa atd.

Lesnické služby Roman Kozák
Hlavní náplní naší firmy jsou lesní a lesohospodářské práce všeho druhu. Předností našeho týmu je profesionalita a dlouholetá zkušenost v lesnictví. Rychlé a efektivní řešení vaší zakázky je samozřejmostí, stejně jako osobní přístup a vysoká pečlivost.

Přibližování dříví
Přivezeme vám dříví z lesa až na místo určení! K přibližování dříví z těžko dostupných terénů používáme železného koně, traktory LKT a UKT.

Pilařská výroba
Řežeme na zakázku: Hranoly, desky, latě, celé vazby a mnoho dalších věcí.

Manipulace
Máte dřevo na místě, kde být nemá a chcete ho jinde? Tak to jste tu správně! Manipulaci s dřívím provádíme pomocí UKT, LKT, nebo vyvážecí soupravy.

Těžba dříví
Těžba dříví je většinou prostředkem výchovy a obnovy lesa a podřizuje se způsobu a průběhu obnovy následného porostu.

Kácení
Pokácíme vám např.: Strom na zahradě, nebezpečný strom u domu atd... již od 450,- Kč/Hod!.

Pripadne rovnou Kontakt
Roman blabla bla
Tel. číslo: 724 102 694
E-mail: pila.bratrusov@seznam.cz
Firma sídlí na adrese Bratrušov 95

Ohodnoceno: 0x
 
Od: esme®
Datum: 08.03.15 14:03

Když koukám jako potencionální zákazník:

Ty odkazy na jednotlivé sekce na hlavní stránce jsou prima, ale proč proboha všechny odkazují na stále stejnou stránku s informacemi o ničem? Čekala bych že když kliknu např. na odkaz: "Přibližování dříví - Číst více", najdu tam další konkrétní info: kde, co a za kolik + nějaký příklad; a ne sčot co všechno děláte.

Zdá se mi ten web zbytečně složitý, duplicitní "O nás" - na co? Vyhodit a až budete něco mít, dejte tam spíš reference; to že se na webu někdo teoreticky chválí jak je dobrej dnes jaksi nikoho nezajímá. ;) Raději bych se podívala na něco co už jste dělali - např. strom na zahradě před a po pokácení; krov z vašeho materiálu, nejdřív jako hromada na autě, a pak postavený, atd. - konkrétní věci. A k tomu pro příklad co taková zakázka tak může stát.

V sekci O nás zas je duplicitně kontakt - proč, na co?

A úvod s "Vítáme vás" mi také přijde úplně zbytečný - vycházejte z toho že zákazník hledá nějakou vaši službu.

Na hlavní stránce by byly ideální jen ty ikonky o konkrétní službě + číst více, co by mne koplo dál, přímo na podrobné info. To, sekce "Reference" a sekce "Kontakt", pod kterým by mohlo být nějaké to povídání o vaší firmě; a dost, nekomplikovat to zbytečně.

Když koukám jako designér:

odstraňte prosím tu hnusnou modrou (dala bych klidně tu samou zelenou co už tam máte použitou jinde), jinak mne tam nic vysloveně neuráží; možná to není profi web, ale ono se to dost přeceňuje, důležitá je podle mne spíš informační hodnota pro zákazníka.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: frr
Datum: 09.03.15 00:40

Jako potencionální zákazník bych i třeba pominul vzhled, ale vyžadoval bych rychlou orientaci

co?

Kde?

Za kolik?

Hlavně kde bych neuváděl pouze Díra 14

ale např. Díra u Hanušovic nejlépe s mapou a popisem trasy souřadnicemi

a možností dosahu případně ceny dopravy

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.