Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Seká se mi myš

Od: danka* odpovědí: 5 změna:

Mám už 2 zakoupenou bezdrátovou myš a každou chvíli se mi sekne,prosim poradte,musím počitač vypnout,zapnout a opak chvili mi to jde ale za chvili mi se opět zasekne,ještě by ch prosila o radu jak zajistit poč.kvůli napadenim virem,diky

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

a necháváte jí dobíjet v dokovací stanici?

počítač se chrání proti virům dobrým antivirovým programem a firewallem

danka*
hodnocení

nechapu otazku kde nabijet,mam vzdy nove baterie,jsem laik tak se nedivte memu nechapani vasi otazky

Prostě a jednoduše - myš je buď na baterii nebo akumulátor s dobíjením - tzv. dokovací stanicí. Když nepoužíváte myš, můžete ji odložit do "nabíječky".

Pokud se nejedná o vadu příjmu z důvodu slabé baterie, může být potíž v ovladačích. Problém se vyskytl náhle nebo je od počátku užívání myši?

Může se jednat o nechtěnou aktualizaci driverů - ovladačů - která to způsobila. Může se jednat o chybu v systému.

Jedna z nejrychlejších možností je obnova systému k datu poslední známé funkčnosti.

jj, tak nějak

hodnocení

0x

o jaký typ myši se jedná? výrobce?

doplněno 23.02.15 19:37:

pracuje myš na kmitočtu 2,4GHz? používáte bezdrátové připojení PC na router? pokud ano, zkuste změnit kanál na routeru...někdy koliduje s myší...

doplněno 23.02.15 19:54:

případně zkuste přijímač myši dát do jiného portu USB; osobní zkušenost - přijímač v USB vzadu na PC, PC na podlaze, myš na stole asi 1,5 daleko a myš se chovala "divně", následně přijímač na prodložení a trochu výše - a vše v pořádku...

doplněno 23.02.15 19:58:

nebo používáte myš s připojením Bluetooth? dejte typ a výrobce myši (máte k myši i klávesnici jako set?), najdeme důvod špatné funkce společně...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: