Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém z přetahování fotek do složek

Od: zavinac® odpovědí: 7 změna:

Zdravím,,,,když vyfotím mobilem fotku,a stáhnu ji do PC ona se uloží,ale já ji chci pak dát do složek --z těch složek si pak stahuji dle potřeby jinam na mejl a pod.

Po vyfocení se mi automaticky fotka ukázala na ploše a nebyl tedy problém,ji přetáhnout do složky..Ted mi to nejde..UfTen kdo mi odeíše pište prosím polopatisticky ,,jsem samouk díky

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

horak*
hodnocení

0x

Nevim, jak ste to mel predtim. Obvykle se u mobilu dava volba - synchronizovat fotky s Dropboxem. Fotka je po vyfoceni zkopirovana na server Dropbox a nasledne z nej zkopirovana (synchronizovana) do PC. Na PC potom vpravo dole vyskoci hlaska o pridani obrazku do uloziste v PC. Podobnych sluzeb je vice. Takze byl do Dropbox nebo jina sluzba sdileni?
A ten obrazek na Plose, byla to ikona nebo vyskocilo vpravo dole jen hlaseni, ktere za chvili zmizelo?

hodnocení

díky,,myslela jsem fakt polopatisticky,ale to asi nejde,,,už to mám ,,,,,

hodnocení

0x
Když jsou problémy s připojením mobilu k počítači bývá nejrychlejší řešení v mobilu přetahat fotky na kartu (nebo nastavit přímo ukládání fotek na paměťovku) a do počítače je potom dostat přes čtečku se kterou počítač pracuje jako s běžným flash diskem.

hodnocení

0x

Jakou máte nabídku v PC,než začnete stahovat fotky do PC? Měl by tam být nějaký výběr ikon? Na plochu nic neukládejte.

hodnocení

už to mám ,ale jiným způsobem,,děkuji

iz*

Jakým způsobem?

Mohlo by se to hodit dalším ...

hodnocení

je mi líto,ale neumím to popsat asi.

Normálně vyfotím mobilem to se mi ta fotka na ploše se všemi fotkami v mobilu ,,pa jelikož je to přec celou plochu tak to zmenším ,a ty fotky pak přesunu kam chci.Mám složky na ploše a tam si to ukládám,,jinak to napsat neumím.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: