Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Obnovit software v počítači

Od: peterr* odpovědí: 11 změna:

Hned na úvod řeknu, že jsem amatér v oblasti počítačů.Mám v počítači windows xp, antivir eset smart security 4.2.40.10 a chtěl bych přejít na nový windows. Chtěl bych se zeptat zda jde počítač přeinstalovat a zároveň převést co mám v počítači uložené, jaký softwar by byl dobrý a nakolik by mě to všechno vyšlo ( windows word atd. a antivir).

Děkuji

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Nový windows má být který? Antivir je součástí například osmiček a pokud nechcete platit za balík Office a stačí vám jen na takové to domácí žvýkání (podle xpéček asi jo) tak program zdarma Libre Office například.

peterr*
hodnocení

Ten windows je mi celkem jedno, počítač používáme hlavně na internet a nějaké to psaní, foto a tako vé to domácí ...

Chcete doporučit systém nebo jak? Jinak software máte buďto svůj zakoupený nebo volně dostupný na internetu, takže znova nainstalovat, samozřejmě musí být kompatibilní s novým systémem. Taktéž po instalaci nového operačního systému stáhnout nejnovější ovladače atd...

peterr*
hodnocení

Ano potřebuji změnit ,zakoupit, systém a potřebuji poradit jaký by byl nejvhodnější.

Děkuji

Windows 8.1

joudic*

a co vas nuti ke koupi noveho systemu, pokud to mate jen na takove to domaci zvykani, nechte si XP a nove windowsy si poreste az koupite v budoucnosti novy pocitac

iz*
hodnocení

1x

Já bych doporučila programy, fotky, dokumenty, prostě vše, co chcete zachovat, zkopírovat na jiný disk (při instalaci novějších Windows byste měl naformátovat systémový disk, takže byste o vše přišel) a nainstalovat nová Windows. Po instalaci budete muset vyzkoušet, které programy budou fungovat bez přeinstalace.